- 1 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (32 opinie)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (41 opinii)
- 3 Centra handlowe w Wielką Sobotę (84 opinie)
- 4 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (195 opinii)
- 5 Etat zabiera nam życie (443 opinie)
- 6 142 mln zł na modernizację w Porcie Wewnętrznym (33 opinie)
Nowa odsłona oddziału PKO Banku Polskiego w Kowalach
Oddział 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów już od dziewięciu lat. W tym czasie stał się ważnym miejscem dla lokalnej społeczności. Teraz zaś wszyscy jego klienci będą mogli skorzystać z nowoczesnej i odnowionej przestrzeni oraz wielu udogodnień.
Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach znajduje się w bardzo dogodnej lokalizacji - w Centrum Handlowym Kowale. Niedawno placówka przeszła gruntowny remont, stając się pod każdym względem łatwiejsza w dostępie dla swoich klientów. Dziś to nowoczesna placówka bankowa z przyjemnym wnętrzem i rozwiązaniami dostosowanymi do współczesnych, cyfrowych realiów.
Dla klientów przygotowano również wygodne i dyskretne pokoje spotkań biznesowych, a to tylko niektóre z rozwiązań przygotowanych przez bank dla mieszkańców gminy Kolbudy.
Przez lata Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Kowalach stał się elementem krajobrazu miasta, zapewniając swoim klientom profesjonalną obsługę doświadczonych doradców. Po remoncie placówka oferuje również odnowioną przestrzeń, która spełni oczekiwania każdego klienta - zarówno indywidualnego, jak i firmowego.
Cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka w placówce kącik dla dzieci.
W oddziale nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów - najważniejsze informacje wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość spraw klienci mogą załatwić - przy asyście doradców - na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska.
Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych.
- Znamy naszych klientów i mamy indywidualne podejście do każdego z nich. Obsługujemy wszystkie obszary biznesowe, oferujemy szeroką gamę produktów i każdy klient jest dla nas ważny. Klienci potrzebują wsparcia zarówno w prostych sprawach, takich jak wypłata w bankomacie, jak również w zakresie doradztwa w podejmowaniu kluczowych decyzji finansowych, a w naszym oddziale mogą liczyć na profesjonalną obsługę. Cieszy mnie, że od teraz możemy dbać o naszych klientów w nowoczesnej, cyfrowej przestrzeni - mówi Dariusz Sikora, dyrektor Oddziału 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach.
Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na
obsługę klientów przy dwóch stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w dwóch kameralnych pokojach. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi.
Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. Dodatkowo w Centrum Handlowym na poziomie -1 dla klientów dostępny jest bankomat PKO Banku Polskiego, z którego można korzystać w godzinach otwarcia CH Kowale.
W oddziale obsługę klientów prowadzi pięciu doradców ze wszystkich linii biznesowych - klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.
Rozmowa z Dariuszem Sikorą, dyrektorem Oddziału 1. PKO Banku Polskiego w Kowalach
Oddział PKO Banku Polskiego w Kowalach obsługuje klientów od dziewięciu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?
Jesteśmy w Kowalach bankiem pierwszego wyboru. Oznacza to, że oferujemy lokalnej społeczności nowoczesne i przyjazne usługi, dopasowane do potrzeb klientów indywidualnych oraz jesteśmy solidnym partnerem finansowym lokalnego biznesu, przez co wspieramy całą społeczność w realizacji jej celów, marzeń i aspiracji. To właśnie potrzeby klientów są siłą napędową naszego zespołu.
Jaki rodzaj klientów potrzebuje w pana oddziale szczególnego wsparcia?
Każdy klient potrzebuje szczególnego wsparcia, ponieważ każdy klient jest dla nas tak samo ważny. Dyskrecja, komfort, nowoczesność - to tylko niektóre atuty i możliwości, jakie daje nam nowa przestrzeń, oddział po modernizacji zapewnia najwyższy standard obsługi każdego rodzaju klienta.
Jaki kierunek obiera pan na najbliższy czas w działalności swojego oddziału?
W najbliższym czasie koncentrujemy się na dwóch kierunkach. Pierwszy to bankowość osobista - rozwój nowego segmentu biznesowego, który pojawi się w oddziale, właśnie dzięki modernizacji. Drugi kierunek to bankowość cyfrowa, kontynuacja edukacji klienta, wsparcie, otwieranie możliwości, prezentowanie korzyści, jakie daje nam nowoczesna bankowość cyfrowa.
Z czego jest pan wyjątkowo dumny jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?
Przede wszystkim z rosnącej liczby zadowolonych klientów. Produkty i usługi naszego banku dają możliwości, aby przynosić wspomniane zadowolenie, być pomocnym i wspierać każdego klienta. Odnosząc się do przeprowadzonej modernizacji, jestem dumny z możliwości, jakie zyskaliśmy, które pozwolą na wdrożenie nowej formuły obsługi klienta, jeszcze bardziej nowoczesnej. Dumą napawa mnie również zespół doradców pracujących w naszym oddziale, ich codzienna postawa i profesjonalizm.
Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku - wśród lokalnych społeczności?
Podejmujemy różnego rodzaju działania poza siedzibą banku o charakterze biznesowym, m.in. uczestniczymy w wielu spotkaniach u lokalnych przedsiębiorców, przedstawiając ofertę współpracy oraz możliwości, jakie dają produkty i usługi PKO Banku Polskiego, jak również wspieramy i pomagamy tym, którzy nigdy do naszej placówki nie trafili, ale są częścią lokalnej społeczności.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (7)
-
2023-01-23 09:07
Już biegnę po kredyt (1)
Oprocentowanie 25% i 15% prowizji hahaha już czekam pod drzwiami czemu zamknięte ? Oooo
- 7 5
-
2023-01-23 18:09
I tak lepsze to niż chwilówki
- 0 1
-
2023-01-23 14:01
Super tak trzymać (3)
Ale to musi boleć Totalnych donosicieli z totalnej
- 3 5
-
2023-01-23 15:49
(2)
Współczuję totalnie wypranego mózgu!
- 1 2
-
2023-01-23 20:17
Wyprany to mają po oglądaniu WSI 24 chyba? (1)
- 1 0
-
2023-01-23 21:23
Ze WSI
To na PiS głosują. Widziałem sondaże.
- 0 0
-
2024-02-13 09:02
Super
Super oddział, pracownicy są pomocni i uśmiechnięci. Duży plus za nowy biznes Bankowości Osobistej.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.