• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa platforma ubezpieczeniowa na 25-lecie Ergo Hestii

erka
13 czerwca 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
  • - Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność - twierdzi Piotr Śliwicki, prezes Ergo Hestii.
  • Otwarcie gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Parking przed Ergo Areną Gala Ergo Hestia
  • Filary IHestia Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Prezes zarządu Atena SA - Justyna Wajs-Jakimczyk oraz Szef zespolu projektowego iHestii - Łukasz Kosicki Gala Ergo Hestia
  • Manager w zespole projektowym iHestii - Oskar Jedynasty (podczas prezentacji zakupu polisy turystycznej) Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Współtwórcy IHestia Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  • Uczestnicy gali Gala Ergo Hestia
  • Wręczenie nagrody przez Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia
  •  Gala Ergo Hestia

Sopocki ubezpieczyciel, Ergo Hestia, zaprezentował autorską platformę ubezpieczeniową, nad którą pracował przez ostatnie kilka lat. Jak twierdzi prezes Hestii, Piotr Śliwicki, nowy system ma zrewolucjonizować rynek ubezpieczeń i zlikwidować niepotrzebną biurokrację.



W 25. rocznicę swojej działalności ubezpieczyciel zorganizował największe spotkanie branży ubezpieczeniowej. W uroczystej premierze platformy iHestia, w Ergo Arenie, uczestniczyło 8 tys. agentów ubezpieczeniowych z całej Polski oraz pracowników Grupy. Czym jest iHestia? To platforma, która umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80 proc. wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą.

- Gdy podjęliśmy decyzję o próbie zbudowania ubezpieczeń od nowa, rozpoznaliśmy trzy wyzwania, z którymi należało się zmierzyć: prostota, nowe partnerstwo i atrakcyjność. Na takich filarach powstał system, filozofia, którą zdefiniowaliśmy jako nowy świat ubezpieczeń. Patrząc na iHestię, widzimy zwykły system, ale jeżeli przyjrzeć się uważniej, to znajdzie się tu wszystko. To sama substancja aktyw­na okrojona z niepotrzebnej masy tabletkowej. To esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność - podkreślił Piotr Śliwicki.
- iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z Ergo Hestią i klientem w czasie rzeczywistym - wymienia Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii.
erka

Miejsca

Zobacz także

Opinie (72) 10 zablokowanych

  • Na super platfirme poszły chyba wszystkie premie pracowników ....a w kieszeniach pracowników pusto :(((( (6)

    Na super platfirme poszły chyba wszystkie premie pracowników ....a w kieszeniach pracowników pusto :((((

    • 63 15

    • xs (2)

      No zdziwię Was. Premie będą. Zresztą jak zawsze.

      • 1 27

      • beda - dla dyrektorow tylko

        • 12 1

      • no madre jajco gdzie sa premie?

        • 0 0

    • wyzysk (2)

      Ergo Hestia to duży pracodawca ale co z tego jezeli ludzie tam po studiach pracuja za 500 Euro.To ze ludzie maja pracę nie znaczy ze udalo sie zwalczyc biedę.
      Ludzie tam pracujacy musza charowac za grosze i w dodatku pod bardzo duzym stresem ze tą pracę stracą, połowę swojej pensji wydaja w Lidlu lub Biedronce a na oszczednosci juz ich nie stac, spłata krdytu i oplaty zabierają wszystko.
      Kiedy to się w końcu skonczy?
      Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk

      • 17 2

      • Żałosne. (1)

        Śmieszą mnie ci, którzy chcą tak dobrze zarabiać, a błędy ortograficzne są istotą ich wypowiedzi. Najpierw edukacja, później solidna praca i wtedy można rozmawiać o awansach i wyższych zarobkach. Do wszystkich frustratów: bierzcie się do pracy, jad wam mózg zalewa.

        • 5 21

        • ...daj wykładnie określenia "tak dobrze"

          ...najpier myślenie i czytanie ze zrozumieniem...odnosisz sie do wpisu osoby pracujacej, której nie starcza na podstawowa egzystencje i tu pelna zgoda, ze to sytuacja zalosna.

          • 14 1

  • Dzięki :) (2)

    Było ekstra! Sporo emocji związanych z odsłonięciem projektu, który pochłonął prawie 4 lata pracy. A występ Zbyszka Wodeckiego był świetnym ukoronowaniem całej Premiery. Dzięki! :)

    • 15 21

    • Ja też się zgrzałem i w nocy z tego podniecenia...

      ...spać nie mogłem. Dżyzus ale było bosko chyba nie dam rady te światła, lasery, jak w kościele na pasterce.

      • 21 2

    • dla mnie nie bylo nic ciekawego

      Wręcz powiem dzien jak codzien....
      Czyli zmarnowany😉

      • 6 1

  • Zapowiada się ciekawie (3)

    Zobaczymy jak system będzie funkcjonował jak wdrożeni zostaniemy wszyscy. Interfejs ciekawy, prosty i jasny. W końcu będę mógł wystawić polisę na tablecie bez potrzeby drukowania tony dokumentów, a przede wszystkim widząc się z klientem w trakcie jego przerwy w pracy. Jest super!

    • 9 9

    • podejscie nieprofesjonalne agenta Ergo Hestii - (2)

      w czasie przerwy w pracy jest zbyt mało czasu, by Klient przeczytał tekst OWU,
      a przecież podpisuje, że się zapoznał z treścią OWU przed podpisaniem polisy !

      Poza tym przerwa w pracy jest do zregenerowania sił i spożycia posiłku.

      • 5 3

      • OWU mogę wyślać do klienta wcześniej. (1)

        A na spotkaniu w przerwie sfinalizować zawarcie umowy. I kto powiedział, że nie mogę umówić się z klientem na obiad w trakcie jego przerwy? Zależy kto jakie ma kontakty ze swoimi klientami.

        • 3 3

        • jest Pan chlubnym wyjątkiem wysyłającym Klientom OWU przed zawarciem polisy

          ale proszę nie wmawiać, że robi Pan tak za każdym razem ,
          i, że za każdym razem je Pan obiad z Klientem,
          sporadycznie- tak.

          Wiem, ze agenci wciąż się spieszą,
          przypis rzędu 8 000 zł z jednej polisy małej firmy nie robi na nich wrażenia-
          rzadko w ogóle chcą pofatygować się do ubezpieczanej firmy przed zawarciem polisy na tzw."oględziny".

          • 0 1

  • Ważne, niestety, by mimo tej cudownej platformy, czynnik ludzki działał prawidłowo

    agenci zadają zdawkowe pytania, wypełniają coś w arkuszu,
    drukują, dają do podpisu bez jakichkolwiek wyjaśnień,

    a potem się okazuje, że agent nie zapytał o wszystkie PKD firmy ubezpieczanej,
    a jedynie o wiodące PKD (mówiąc, że to wystarczy),

    i gdy szkoda---brak odszkodowania, bo akurat szkoda wystąpiła "w obszarze" PKD rzadko "wykorzystywanego" w działalności firmy

    • 12 1

  • Wielkie przedsięwzięcie (3)

    Nie tyle spotkanie w Ergo Arenie, które było świetnie zorganizowanym wprowadzeniem do iHestii, ale przede wszystkim cały projekt iHestia jest moim zdaniem ogromnym przedsięwzięciem, które dopiero w przyszłości zostanie docenione przez konkurencję. To szansa na stworzenie lepszych relacji na linii Agent - Klient, gdzie liczyć się będą prawdziwe zaangażowanie i współpraca. Cały projekt oceniam bardzo pozytywnie.

    • 7 16

    • zastanawiam się , że tyle tu głosów pochlebnych od "hestian'

      tyle macie czasu na pisanie w Internecie podczas godzin pracy ?

      to pewnie z Centrali,

      bo skądinąd wiem, że na Infoliniach niezła harówa.

      • 11 2

    • (1)

      szkoda, że to tylko projekt dla linii Klient-Agent. Co z Pracownikami? Tego nie napisano wprost, ale wiadomo. Skoro zbędna będzie biurokracja i zlikwiduje się ją aż w 80 % to wiadomo, że 80 % pracowników Centrali straci pracę. Na razie super projekt i wielkie wow. Zobaczymy czy wszyscy się będą cieszyć jak ihestia ruszy pełną parą...

      • 8 1

      • Prowizja Agenta się nie zmieni (mam nadzieję ;) a spadnie koszt biurokracji - zatem wzrośnie konkurencyjność na rynku, która dotąd w przypadku Hestii była słaba.
        Dobre produkty ale drogie. To samo można było znaleźć taniej.

        Od strony przedsiębiorstwa, jakim jest Hestia - dobre posunięcie.
        Od strony zatrudnionych w niej biurw - złe. Ale biurwy muszą się liczyć z tym, ze są do odstrzału.

        BTW: "Olałem" hestiowe spotkanie. Nie ma czasu na pierdóły :D

        • 2 2

  • (1)

    jako "były" mogę wam powiedzieć koledzy i koleżanki z hostii - oby wam się rzeczywiście łatwiej pracowało.
    z reguły zmiany tuczą właścicieli, pracownicy bez zmian (i np. bez związków zawodowych)

    • 29 2

    • Zwiazki moga zalozyc. Nie ma problemu. Moze ktos im by wkoncu pomogl (zwyklym szarym pracownikom) by nie trzesli portkami przed rozdaniem premii czy wystarczy na kredyt czy nie.....

      • 0 0

  • wywalić tych co siedzą po hipermarketach. Tylko straszą Klientów i nie przynoszą korzyści. Np w Alfacentrum siedzi nieprzyjemny dziad na zmianę z babą. Oni nie robia dobrego Pr-u firmie.

    • 13 5

  • Sukces! (6)

    Jako agent poczułam się dopieszczona organizacją eventu, wszystko było na wysokim poziomie! iHestia też wydaje się być super produktem, takim, który powinien być w najbliższym czasie standardem dla sprawnej pracy agenta - szybko, łatwo, intuicyjnie i mobilnie! Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę pracować na tym systemie

    • 9 20

    • (3)

      niedługo, bo ten system ma wyeliminować agentów . he he he

      • 10 7

      • (2)

        nie Agentów. On jest dla Agentów. Czytaj ze zrozumieniem.

        • 5 0

        • Jako informatyk powiem Ci w tajemnicy, że Kaśka ma rację (1)

          • 7 4

          • Pożegnaj sie ze swoim Agentem...

            ..Pamiętacie te reklamy Link4?
            Potem przepraszali (już po przejściu pod RSA) i kajali się za te reklamy.

            Bo sprzedaż poza siecią agencyjną w większości TU to max 25%.

            Jeśli Hestia pójdzie w kierunku sprzedaży on-line, to zdechnie.

            • 1 0

    • za szybka praca agenta to byle jak zawierane polisy (1)

      to umowy dwustronne, precyzyjne--- nic nie powinno być na szybko bo wtedy przy szkodzie szybko odmówią

      • 2 1

      • to prawda. A teraz agent ma przejąć 80 % biurokracji z Centrali elektronicznie. To kiedy ma Klientów szukać? I kiedy im poświęcać czas?

        • 2 1

  • Pod względem organizacyjnym - super! Wydarzenie dobrze podsumowało, z pewnością ciężką pracę wielu ludzi. Co do samego systemu - poczekamy, zobaczymy...skuteczność i chęć korzystania z niego przez Agentów i Klientów będzie najlepszą formą oceny.

    • 7 1

  • (4)

    Zamiast narzekać, powinniśmy się cieszyć, że mamy przynajmniej jednego takiego giganta z branży ubezpieczeniowej w Trójmieście. Bo to nie tylko miejsca pracy, ale i sporo innych aktywności.

    • 18 14

    • w ogóle powinniśmy się cieszyć (1)

      bez powodu

      • 8 2

      • mozna sie cieszyc az do konca dni

        Dziękujemy za stołówkę w której nie ma niczego do zjedzenia.
        Za parkingi gdzie możemy parkowac bez spinania sie o miejsce z rana.
        Za premie których nikt nie widzi
        Za to ze coraz więcej jest pracy a coraz mniejsza ilość ludzi ktorym po cichu dziekuja.
        Dziękujemy tez za piony menadżerskie i ich wypchane kieszenie z podwójnym dnem by nic nie skapnelo tym na dole co robia cala czarna robotke

        • 20 9

    • Jakie miejsca pracy?? Nie widzicie, że w projekcie zabrakło miejsca dla zwykłego szarego pracownika?? Ciekawe co się z nim wkrótce stanie...

      • 9 1

    • Pikuś wstań zza ergobiurka i zajmij się ,,aktywnościami,,

      • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane