- 1 Wakacje kredytowe zależne od dochodu (108 opinii)
- 2 O ile podrożały lody w ciągu roku? (94 opinie)
- 3 Kredyty oparte o WIRON już w czerwcu (20 opinii)
- 4 Obrywasz liście od kalafiora? (205 opinii)
- 5 Robot z Gdyni na targach wojskowych (67 opinii)
- 6 Jest plan ograniczeń dostaw prądu (32 opinie)
Nowy dźwig mobilny przypłynął do HES Gdynia
Nowy żuraw jest już trzecim tego typu urządzeniem mobilnym w terminalu.
Do terminalu HES Gdynia Bulk Terminal zawinęła specjalistyczna jednostka Aura - statek typu Heavy Lift Vessel. Z pokładu statku samodzielnie zjechał nowy dźwig mobilny Liebherr LHM 550.
Liebherr LHM 500 posiada maksymalną nośność 124 tony, która przy pracy chwytakowej wynosi do 75 ton i pozwala na ratę przeładunkową na poziomie ok. 1 000 ton na godzinę. Żuraw dysponuje wysięgiem długości 48 m, co umożliwia swobodny dostęp do każdej części ładowni statków typu Capesize i Panamax, a podpory dźwigu może rozstawić na 13,5 m. Co istotne, urządzenie spełnia najnowsze normy emisji spalin i ma możliwość pełnego zasilania z sieci elektrycznej.
Nowy dźwig na gdyńskim terminalu
HES Gdynia aktywnie rozwija się poprzez prowadzone inwestycje, a żuraw ten jest już trzecim tego typu urządzeniem mobilnym w terminalu. Nowe, wielozadaniowe urządzenie znacznie przyśpieszy czas obsługi ładunków zarówno w relacjach burtowych, jak i lądowych. Wraz z nim zakupiony został chwytak uniwersalny oraz drugi już ram-spreader z pojemnikami przeznaczonymi docelowo do obsługi zbóż, które zaprojektowane zostały w innowacyjnej technologii, aby przyspieszyć obsługę przeładunku statku przy nabrzeżu i zmniejszyć oddziaływanie na środowisko.
HES Gdynia inwestuje w infrastrukturę
HES Gdynia Bulk Terminal jest uniwersalnym terminalem w porcie Gdynia, świadczącym usługi przeładunku i składowania ładunków masowych występujących w obrocie portowo-morskim. HES Gdynia należy do grupy HES International, jednego z największych niezależnych operatorów terminali w Europie w zakresie produktów masowych i jednocześnie jest jednym z największych terminali ładunków masowych w portach morskich w Polsce. Terminal obsługuje ładunki zbożowe, paszowe, węgiel, koks, minerały, kruszywa, jak również ładunki płynne w tym chemikalia oraz produkty petrochemiczne.
Dźwig do farm wiatrowych (13 opinii)
Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-03-02 08:27
Brawo Panowie od rozładunku (4)
to jest konkretna robota, tęsknię za pracą w terenie, szkoda, że nie płacą lepiej.
- 38 6
-
2023-03-02 09:39
Da sie tam zarobić 15k zł i czy jest możliwość pracy zdalnej? (1)
- 6 3
-
2023-03-02 11:41
Coo?
5k z nadgodzinami max!
- 2 1
-
2023-03-02 11:37
Weź łopatę i zacznij budować OPAT.
Praca w terenie na powietrzu.
- 2 0
-
2023-03-05 17:57
Też coś?
Jak za króla ćwieczka przed II wojną światową. Port w Gdyni się cofa. Współczuję tym co kupią sobie mieszkania w nowych blokach w okolicy portu lub na tzw. międzytorzu bo nawet na Skwerze Kościuszki balkony są czarne od pyłu węglowego.
- 0 0
-
2023-03-05 12:37
zdecydujcie sie o którym dźwigu piszecie bo na miniaturce jest inny wielki dźwig stojący w Gdańsku.
Widzę go z okna. I jest zupełnie inny niż ten na filmie.
- 2 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.