- 1 Białe złoto z gdańskiej Przeróbki (75 opinii)
- 2 Nowi wiceprezesi w Enerdze, prezesa brak (30 opinii)
- 3 150 mld zł na elektrownię jądrową (172 opinie)
- 4 Badanie dna Zatoki Gdańskiej (12 opinii)
- 5 Ropa popłynie szybciej rurociągiem (45 opinii)
- 6 Kontrola NIK w Rafinerii Gdańskiej (85 opinii)
Osiem promów w dokach Remontowej
Promy w Gdańskiej Stoczni Remontowa.
W Gdańskiej Stoczni Remontowa SA już tradycyjnie sezon zimowy rozpoczął się "paradą promów". Od końca grudnia ub.r. do połowy stycznia br. zawinęło tu kilkanaście jednostek tego typu, a na kolejne miesiące awizowane są następne.
Już w ub. roku zimą stocznia odnotowała "promowy rekord" goszcząc jednocześnie aż osiem promów w jednym czasie. W tym roku nie jest inaczej.
W ub. tygodniu w dokach i przy nabrzeżach stoczni stało osiem promów, wśród nich m.in.:
- Spirit of Vancouver Island, na którym trwa przebudowa systemu napędowego na zasilanie skroplonym gazem ziemnym. Jest to jedna z największych jednostek we flocie kanadyjskiego armatora BC Ferries. Statek obsługuje połączenie Metro Vancouver - Victoria (Tsawwassen - Swartz Bay) - najbardziej uczęszczaną linię promową, na której operuje BC Ferries.
- Baltic Queen, należący do estońskiego armatora Tallink. Jednostka obsługuje linię Sztokholm -Tallin.
- King Seaways należącym do DFDS Seaways,
- Finnmaid,
- Sassnitz,
- Finlandia,
- Tom Sawyer,
- Normandie.
Wśród awizowanych na kolejne dni był prom Princess Anastasia.
- Zima to sezon, w którym zmniejsza się liczba promowych przewozów pasażerskich i towarowych, toteż armatorzy wykorzystują ten okres na przeprowadzenie remontów okresowych swoich statków. Największa polska stocznia remontowa specjalizuje się w remontach i modernizacjach promów pasażersko - samochodowych i towarowych (ro-ro). Każdego roku armatorzy kierują tu takie jednostki, pływające po Bałtyku, a także z rejonów Morza Północnego, Kanału La Manche i Morza Irlandzkiego - mówi Grzegorz Landowski, rzecznik Remontowa Holding, do którego należy Gdańska Stocznia Remontowa.
Z usług stoczni korzystają m.in.: Finnlines, Stena Line, Brittany Ferries, TT-Line, BC Ferries, Tallink Silja, DFDS, MOBY Spl, Eckerö Line i inni.
- Tej zimy, pierwsze promy na remonty do Gdańska zaczęły przypływać już w ostatnich tygodniach ub. roku, a były to m.in.: Scottish Viking, Finnbreeze, Finnsea, Skania i Ark Futura - dodaje Landowski.
Miejsca
Opinie (58) 4 zablokowane
-
2019-01-18 14:41
Polska w ruinie
ale gdzie ? w Gdańsku na pewno nie.
- 5 2
-
2019-01-18 14:45
Brawo, jeszcze trochę i Gdańsk odbuduje wielki przemysł stoczniowy (1)
- 6 3
-
2019-01-18 16:11
Taaaa
- 2 0
-
2019-01-18 15:03
Do Moskwy frajerzy wam bliżej jak mówil bolek
Prawda boli
- 1 6
-
2019-01-18 17:23
Łoooł! 8 promów!
Miło poczytać i pooglądać ze Gdańska Stocznia Remontowa już tyle lat nadal prężnie "daje sobie radę "w tej branży.
- 12 1
-
2019-01-18 19:08
W stoczni w Gdyni też są statki.
- 4 5
-
2019-01-18 19:34
as (3)
ST.Remontowa nie ma ośmiu doków
- 3 1
-
2019-01-19 03:38
5 dokow ma remontowa (2)
5 dokow ma remontowa i daje rade
- 0 0
-
2019-01-19 16:50
Naucz się liczyć (1)
GSR ma 8 doków, 6 stałych i 2 pływające o nazwie REM 25000
- 1 0
-
2019-01-19 20:48
Doki pływające
Wszystkie doki w Remontówce są pływające
- 0 0
-
2019-01-18 19:36
Smiech na sali firma martom z rematowek daje15zl/h od trzech lat hahaha
- 3 0
-
2019-01-18 19:48
hurrra
- 0 0
-
2019-01-18 19:49
hurrra
a gdzie nad menedżer destrukcja czech i jego vistal??!!
- 3 0
-
2019-01-18 20:13
(1)
W tle widać platformę LPB. W 2018 miała się zakończyć przebudowa. Znowu coś poszło nie tak? Remontowa nie dała rady czy też problemy z dokumentacją włochów? A może niekompetencja LPB?
- 7 3
-
2019-01-18 22:12
Remontowa daje radę
Choć oczywiście nie wszystko się zawsze udaje. Są inne przyczyny.
Jedną z nich jest słynny JC w Petrobalticu :)- 2 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.