stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Pipeline Summit 2018

Prowadzenie własnego biznesu to trudna praca, jednak jeszcze trudniej, jest prowadzić rentowny biznes, prawda? To nie tylko Twój problem. Ponad 80% polskich przedsiębiorstw nie osiągnęło swoich celów w 2016 roku. Wszystko zależy od sprzedaży i przekonywania potencjalnych klientów do kupowania Twoich produktów.

Akademia Experymentu

paź 20

sobota, godz. 10:00, 11:45

Gdynia,
bilety 68 zł


Pipeline Summit w przystępny sposób udostępni Ci wiedzę o tym, jak zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od tego, w jakiej branży jesteś.

Ucz się sprzedaży i marketingu od osób, które sprawdziły to wszystko na własnej skórze i były w tym samym miejscu, w którym Ty jesteś teraz.

Dołącz do nas podczas dwóch niesamowitych dni w Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia i dowiedz się - jak pozyskać pierwszych 10 klientów oraz 10 kolejnych, jeśli masz już doświadczenie w sprzedaży.

Wtorek, 17 kwietnia 2018
Pierwszy dzień Pipeline Summit skupia się na tym, jak doprowadzić do "Pierwszych 10 sprzedaży". Dowiesz się jak używać reklam na facebook'u, jak tworzyć treści, które wygenerują Ci leady, jak budować zespoły sprzedażowe i wiele więcej. Już po pierwszym dniu zdobędziesz wiedzę, dzięki której sfinalizujesz pierwsze transakcje.

Środa, 18 kwietnia 2018
Drugi dzień konferencji pozwala uczestnikom pogłębić swoje umiejętności, dzięki którym pozyskanie "Kolejnych 10 klientów" nie będzie już trudne. Zrozumiesz czym jest Growth Hacking i jakie metody zdobywają teraz popularność, dzięki czemu skutecznie przyspieszysz wzrost swojej firmy. Ucz się od ludzi z czołówki świata sprzedaży i poznaj rozwiązania, które oni już wdrożyli w swoich firmach.

AGENDA
17 kwietnia (wtorek)

08:00-09:30 Rejestracja
09:30-10:00 Każdy klient to influencer - jak wykorzystać markę w budowaniu sprzedaży (Magdalena Urban - Urban Legend)
10:00-10:30 Czego się nauczyłem skalując sprzedaż o 1200% w ciągu roku (Greg Pietruszynski - Growbots)
10:30-11:00 Najczęstsze błędy w reklamach na Facebooku, które zabijają sprzedaż (Artur Jabłoński)
11:00-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:00 Zdobyłeś influencera - co dalej? Jak prawidłowo prowadzić współprace przy kampaniach influencer marketingowych (Monika Żochowska - GLOW, Phenicoptere sp. z o.o.)
12:00-12:30 Jak osiągnąć satysfakcjonujący poziom sprzedaży? (Marko Djurić - Coffee Desk)
12:30-13:00 Keep On PRedicting the future (Karolina Janik - Personal PR)
13:00-14:00 Przerwa
14:00-14:30 Jak Nightly pozyskało pierwszych 500 powracających użytkowników aplikacji mobilnej (Łukasz Młodyszewski - Nightly)
14:30-15:00 Sprzedaż intuicyjna (Zuzanna Sielicka Kalczyńska - Whisbear)
15:00-15:30 Jak otworzyłem pierwszy w Europie Park Trampolin (Maciej Leśniak - Jumpcity)
15:30-16:00 You never walk alone - jak sprzedawać poprzez Linkedin (Piotr Mrozinski Linkedin)

18 kwietnia (środa)
08:00-09:30 Rejestracja
09:30-10:00 Skuteczna segmentacja klientów - jak zaprojektować i wdrożyć ją w swoim cyklu sprzedaży, aby zwiększyć przychody od "właściwych" klientów o 600% w ciągu 1 roku (Dariusz Kociecki - Netguru)
10:00-10:30 Content Marketing, który sprzedaje (Wiola Starczewska - Tribe47)
10:30-11:00 (EN) Budowa 7 etapowego lejka wprowadzającego - w Jaki sposób platformy SaaS mogą zbudować lejek wprowadzający, który zmienia chłodnych odwiedzających w płacących klientów (Aaron Krall - SaaS Growth Hacks)
11:00-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:00 Jak CRM może Ci pomóc w skalowaniu sprzedaży (Michał Skurowski - Livespace)
12:00-12:30 Jak content przyciągnie leady do Twojej agencji (Wojtek Mazur - Elephate)
12:30-13:00 (EN) Dlaczego czas spędzony na tworzeniu wyceny usług w SaaS'ach to aż 8 godzin? A to przecież nic w porównaniu z czasem poświęconym na pozyskiwanie użytkowników (Peter Zotto - Price Intelligently)
13:00-14:00 Przerwa
14:00-14:30 Myślisz, że 160 znaków to mało? Zobacz jaki ten tytuł jest niepotrzebnie długi! A wystarczyło napisać 3 słowa i wszystko byłoby jasne, a tu mam jeszcze 7 znaków (Andrzej Ogonowski SMSAPI.pl)
14:30-15:00 Jak wykorzystać taktyki i strategie Growth Marketingowe do budowy lejka sprzedażowego? (Adam Wesołowski - Ladder.io)
15:00-15:30 Jak przyciągnęłam 100 influencerów do Brand24 (Magdalena Urbaniak - Brand24)


Prelegenci:
Magdalena Urban (Urban Legend)
Monika Żochowska (GLOV, Phenicoptere Sp. z o.o.)
Tim Thyne (Help Scout)
Marko Djurić (Coffee Desk)
Dariusz Kociecki (Netguru)
Aaron Krall (Saas Growth Hacks)
Magdalena Urbaniak (Brand24)
Adam Wesołowski (Growth Engine)

www.pipelinesummit.com

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    549-699 zł
Bilety dostępne na: www.pipelinesummit2018.evenea.pl

Bilet typu "Late" (1-17.04)
Bilet jednodniowy (17.04 lub 18.04) - 549,00 PLN netto
Bilet dwudniowy (17-18.04) - 699,00 PLN netto
Dodaj zdjęcie

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Regulamin dodawania opinii

zamknij