- 1 Poczta Polska. Mniej okienek, mniej etatów (214 opinii)
- 2 Terminal chemiczny obok Naftoportu (25 opinii)
- 3 Jak zarobiłem 2 mln USD na giełdzie (69 opinii)
- 4 Ropa popłynie szybciej rurociągiem (41 opinii)
- 5 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (215 opinii)
- 6 Śmiertelny wypadek w stoczni (128 opinii)
Pipeline Summit. Dwa dni wypełnione wiedzą
Tylko praktyczna wiedza, #nomarketingbullshit - to myśl przewodnia kolejnej edycji Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek, 8 października, i potrwa dwa dni.
Jak skutecznie sprzedawać, budować zespoły sprzedażowe i przyspieszyć wzrost firmy? Jak znaleźć potencjalnych klientów i zatrzymać ich przy sobie? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będzie się można dowiedzieć podczas konferencji Pipeline Summit. Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.
Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Eksperci zdradzą swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, dowiedzą się, jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe czy e-mail marketing oraz jak poprawić i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od branży. W programie są warsztaty i wystąpienia merytoryczne, a wszystko w myśl idei #nomarketingbullshit.
Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking.
Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach, jak Google, SimScale oraz Groove. Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów. Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.
Wystąpi też Łukasz Maroszczyk, który w Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach, jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i o tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin.
Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (10) 1 zablokowana
-
2019-10-03 22:14
A kawa i ciastko będzie?
- 0 0
-
2019-10-02 20:08
Nikt nie przyjdzie
- 3 0
-
2019-10-02 19:33
social sellingu
A co to?!?
- 4 0
-
2019-10-02 14:20
instagramowi ludzie "sukcesu" w przykrótkich nogawkach;) (1)
- 24 1
-
2019-10-02 18:48
"Liderzy" biznesu bez skarpet.
- 6 0
-
2019-10-02 18:23
odkrył sposób na zarabianie 50 tys dolarów dziennie. Somsiedzi go nienawidzą. Sprawdź jak!
- 17 0
-
2019-10-02 18:00
Uhhh. No to dopiero będzie #marketingbullshit...
Jak zarobić swój pierwszy milion? Sprzedać tysiącu i**otów wejściówki na konferencję typu #suchepiardywoccie za 1000zł sztuka.
- 15 0
-
2019-10-02 17:49
Czy wymienione firmy coś produkują lub świadczą jakieś usługi tworzące wartość dodaną?
Czy są jak rasowa biurokracja - potrafią w obszarze swojej działalności jedynie tworzyć zadania i wyszukiwać problemy, a następnie rozwiązywać je, budując otoczkę sukcesu i doświadczenia w branży.
- 17 0
-
2019-10-02 15:48
że co proszę?
Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.
Czy brał w tym udział jakiś tłumacz z Google?- 19 0
-
2019-10-02 14:26
Wszyscy co prowadzą prawdziwy realny biznes wiedzą że to mrzonki
chcą zarobić na konferencjach i tyle, to jest ich pomysł na życie.
Żenujące spotkanie dla niedowartościowanych ludzi.- 30 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.