• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pipeline Summit. Dwa dni wypełnione wiedzą

VIK
2 października 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami.

Tylko praktyczna wiedza, #nomarketingbullshit - to myśl przewodnia kolejnej edycji Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek, 8 października, i potrwa dwa dni.



Jak skutecznie sprzedawać, budować zespoły sprzedażowe i przyspieszyć wzrost firmy? Jak znaleźć potencjalnych klientów i zatrzymać ich przy sobie? Tego wszystkiego i jeszcze więcej będzie się można dowiedzieć podczas konferencji Pipeline Summit. Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy konferencji spodziewają się 300 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online.

Pipeline Summit to dwa dni wypełnione wiedzą. Eksperci zdradzą swoje sekrety i recepty na sukces. Przedsiębiorcy prowadzący własny biznes, którzy wezmą udział w konferencji, dowiedzą się, jak sprzedawać bezpośrednio, rozwijać zespół sprzedażowy, prowadzić media społecznościowe czy e-mail marketing oraz jak poprawić i zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe niezależnie od branży. W programie są warsztaty i wystąpienia merytoryczne, a wszystko w myśl idei #nomarketingbullshit.

Formuła konferencji zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking.

Wśród zaproszonych ekspertów znaleźli się m.in. Agata Krzysztofik (Piktochart) posiadająca 10-letnie doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii rozwoju w takich firmach, jak Google, SimScale oraz Groove. Warto zajrzeć również na wystąpienie Yama Regeva, współzałożyciela i CEO Zest.is, szybko rozwijającej się platformy do budowania wiedzy dla profesjonalistów. Swoją obecność na Pipeline Summit potwierdził również Henrique Moniz de Aragão z G2.com. Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.

Wystąpi też Łukasz Maroszczyk, który w Signify wprowadził social selling do globalnego ekosystemu firmy. Zdobywał doświadczenie w takich markach, jak Procter & Gamble, HSBC Bank czy The Prudential Assurance Company. Constantin Yevishkin (Tribe47) opowie o najnowszych trendach i o tym, w jaki sposób w 2020 roku będziemy używać webinarów. Anna Ratajczak-PiotrowskaAnna Skóra z Beeffective skupią się na social sellingu na platformie Linkedin.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa na www.pipelinesummit.com.
VIK

Wydarzenia

Pipeline Summit 2019 (1 opinia)

(1 opinia)
399 zł
konferencja

Miejsca

Opinie (10) 1 zablokowana

  • A kawa i ciastko będzie?

    • 0 0

  • Nikt nie przyjdzie

    • 3 0

  • social sellingu

    A co to?!?

    • 4 0

  • instagramowi ludzie "sukcesu" w przykrótkich nogawkach;) (1)

    • 24 1

    • "Liderzy" biznesu bez skarpet.

      • 6 0

  • odkrył sposób na zarabianie 50 tys dolarów dziennie. Somsiedzi go nienawidzą. Sprawdź jak!

    • 17 0

  • Uhhh. No to dopiero będzie #marketingbullshit...

    Jak zarobić swój pierwszy milion? Sprzedać tysiącu i**otów wejściówki na konferencję typu #suchepiardywoccie za 1000zł sztuka.

    • 15 0

  • Czy wymienione firmy coś produkują lub świadczą jakieś usługi tworzące wartość dodaną?

    Czy są jak rasowa biurokracja - potrafią w obszarze swojej działalności jedynie tworzyć zadania i wyszukiwać problemy, a następnie rozwiązywać je, budując otoczkę sukcesu i doświadczenia w branży.

    • 17 0

  • że co proszę?

    Henrique zbudował zespoły sprzedaży, które doprowadziły do przejęcia jego firmy przez Accenture w 2015 roku, utworzyły i zwiększyły liczbę nowych zespołów sprzedaży w Europie w tempie 100 proc. wzrostu przychodów.
    Czy brał w tym udział jakiś tłumacz z Google?

    • 19 0

  • Wszyscy co prowadzą prawdziwy realny biznes wiedzą że to mrzonki

    chcą zarobić na konferencjach i tyle, to jest ich pomysł na życie.
    Żenujące spotkanie dla niedowartościowanych ludzi.

    • 30 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Słupski

Od 1995 roku prezes zarządu ARGO w Gdańsku. Jest doktorem nauk ekonomicznych, stopień uzyskany na...

Najczęściej czytane