stat

Pipeline Summit. Jak skutecznie sprzedawać w sieci

Konferencja Pipeline Summit dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie.
Konferencja Pipeline Summit dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. fot. materiały prasowe

W jaki sposób podwoić sprzedaż produktów low-touch i jak projektować indywidualne doświadczenia użytkowników? O tym i nie tylko będzie mowa podczas Pipeline Summit w Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się we wtorek 22 stycznia i potrwa dwa dni. Sprzedaż biletów trwa.



Spotkanie odbędzie się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie. Tegoroczny infoShare odbędzie się na początku maja w AmberExpo w Gdańsku.

- Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online - mówi Grzegorz Borowski, CEO i co-founder infoShare.
Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała.

Piąta edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy. To m.in. Stephen M. Lowisz (21LEAP), który wyjaśni różnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Posłuży się do tego przykładami firm z listy Fortune 100. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch. Z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, co-foundera RightMessage. W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

W agendzie nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska (Booksy), Michał Korba (User Engage), Bartosz Majewski (Casbeg) i Kasia Michalak (Bee Talents).

Opinie (18) 2 zablokowane

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Andrzej Biernacki

Prezes zarządu Ekolan SA. W 1997 roku Andrzej Biernacki i firma EKOL powołali do życia EKOLAN....