- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (64 opinie)
- 2 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (109 opinii)
- 3 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (184 opinie)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (15 opinii)
- 5 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
Platforma marketingowa dla sektora MSP z Blue Media
19 sierpnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat)
Najnowszy artykuł na ten temat
Nie zrobisz przelewu przez Blue Media. Markę z Sopotu zastąpi Autopay
Sopocka firma Blue Media stworzyła kolejny serwis internetowy, tym razem jest to serwis komunikacyjny i marketingowy dla sektora MSP, czyli małych i średnich przedsiębiorstw. Sendel.pl pozwala w ciągu kilku minut powiadomić klientów salonu odzieżowego, restauracji, pubu, a nawet pacjentów, czy studentów o nowych promocjach, zmianie terminu wizyty lub odwołanych zajęciach.
Sendel.pl to serwis marketingowy wykorzystujący krótkie wiadomości tekstowe SMS do kontaktu z klientami. Umożliwia nie tylko przekazywanie komunikatów, ale także odbieranie odpowiedzi. Największą zaletą systemu jest możliwość tworzenia bazy danych samodzielnie przez użytkowników serwisu. Wystarczy wskazać im krótki numer telefonu 4455 i hasło, by zapisali się do listy subskrybentów. Pierwszym klientem serwisu jest gdańska firma Esotiq & Henderson, która w ciągu 3 tygodni kampanii zdobyła bazę aż 14 tys. użytkowników.- Szacujemy, że wiadomości SMS są odczytywane przez ponad 90 procent odbiorców. To zdecydowanie najlepszy kanał dotarcia do klienta - mówi Marcin Szczur z firmy Blue Media. - Takie rozwiązania już od dawna pozwalają firmom na Zachodzie zwiększać zyski i zatrzymywać klientów na dłużej.
Sopocka firma znana jest z tworzenia innowacyjnych serwisów internetowych. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług - dodaje Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. Nic więc dziwnego, że od paru lat firma uznawana jest m.in. przez ranking Deloitte za ważnego propagatora innowacyjnych rozwiązań ułatwiających codzienną egzystencję oraz raporcie magazynu Computerworld TOP 200 zajęła 1. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi outsourcingu".
Inseco.pl to np. jedna z pierwszych porównywarek ubezpieczeniowych umożliwiająca zakup polisy online. Serwis umożliwia także zawarcie polisy ubezpieczeniowej całkowicie przez internet. Kokos.pl z kolei to pierwszy w Polsce serwis social lending. Serwis umożliwia inwestowanie i udzielanie pożyczek gotówkowych przez internet.
Blue Media została założona w 1999 roku przez dwóch studentów zafascynowanych internetem i nowymi technologiami. Główne segmenty działalności Blue Media to rozwiązania i systemy transakcyjne dla bankowości, dedykowane systemy sprzedażowo - rozliczeniowe dla ubezpieczycieli i platformy sprzedażowe dla telekomunikacji.
Miejsca
Opinie (2)
-
2011-08-19 11:41
Nasi górą! ;)
Gratulacje, widać ciągły rozwój i nowe pomysły!
- 2 3
-
2011-08-19 16:42
Pani Wioletta...
....czyli mistrz w opracowywaniu komunikatów prasowych, brawo :)
- 0 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.