- 1 Zobacz, jak wygląda świat widziany z suwnicy bramowej (9 opinii)
- 2 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (20 opinii)
- 3 Artur Dziambor typowany na rządową posadę (184 opinie)
- 4 Wstydliwy ranking. Pomorze drugie od końca (71 opinii)
- 5 Bon energetyczny nawet 1,2 tys. zł dopłaty (270 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (249 opinii)
Pomoc dla dystrybutorów w pocovidowej rzeczywistości
Lotos Oil - spółka zależna Grupy Lotos - uruchamia drugą edycję cieszącego się olbrzymią popularnością programu wsparcia kontrahentów. Kontynuacja programu ma nazwę "Razem w przyszłość 2.0". Spółka gwarantuje wypłatę już w lipcu premii półrocznej i daje możliwość przenoszenia niewykorzystanych budżetów marketingowych na kolejne okresy. Chce także wspierać marketingowo swoich dystrybutorów w budowaniu ich pozycji na rynkach lokalnych poprzez promocje cenowe i z nagrodami.
Lotos Oil od lat zajmuje się produkcją i dystrybucją środków smarnych. Przedmiotem ich działalności są między innymi oleje samochodowe, przemysłowe i smary, a także kosmetyki i chemia samochodowa.
- Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową. W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. Rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań. Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy - wszystko na to wskazuje - zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie - podkreśla Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu Lotos Oil.
"Razem w przyszłość 2.0"
Wzorem ubiegłorocznej edycji również w tym roku przygotowano wiele ciekawych rozwiązań dla kontrahentów spółki, przede wszystkim tych związanych umową dystrybutorską. Jedną z nich jest wypłata premii półrocznej już w lipcu, uwarunkowana wykonaniem planu sprzedaży. Spółka wyszła także naprzeciw oczekiwań partnerów handlowych i zaproponowała możliwość elastycznego przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.
Dystrybutorzy, którzy pomimo bardzo trudnych warunków działania w 2020 r. zrealizowali plan sprzedaży, mogą liczyć na jeszcze jedną niespodziankę. Spółka chciałaby ich wspierać w budowaniu pozycji na rynku lokalnym poprzez nowy branding ich samochodów firmowych i wizualizacji siedzib ich oraz ich klientów. Zainteresowane firmy mogą w tym zakresie liczyć na pomoc swoich opiekunów handlowych.
Zarząd spółki olejowej jest przekonany, że program "Razem w przyszłość 2.0" przyczyni się do efektywnego powrotu do normalnego funkcjonowania współpracujących z producentem środków smarnych firm i pomoże w uchronieniu niejednego miejsca pracy na polskim rynku.
- Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczy się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem - dodaje Adam Sekściński, prezes Zarządu Lotos Oil.
Dołączymy do grona największych
Poza bieżącymi działaniami, aneksami do umów czy promocjami, z których pierwsza zaczyna się już dzisiaj i skierowana jest do branży rolniczej, spółka zaplanowała również działania długofalowe. Te z kolei związane są z będącą w fazie przygotowania prac technologią wytwarzania środków smarnych w oparciu o technologie Hydrokrakingowego Bloku Olejowego - HBO.
- Rozpoczynając produkcję wysokojakościowych baz Gr. II dołączymy do grona największych uznanych firm światowych zapewniających kompleksowe i wszechstronne zaopatrzenie rynkowe. Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku i są, czy też dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami dziś, w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program "Razem w przyszłość 2.0" ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności , ale także dać perspektywę na przyszłość - podsumowuje Adam Sekściński.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (3) 4 zablokowane
-
2021-06-10 07:21
A jaki jest sens tego artykułu?
Jak macie dobre wieści dla swoich dystrybutorów to wyślijcie im maila!
- 10 0
-
2021-06-10 08:27
Sponsor płaci
Dzisiaj artykuł sponsorowany i portal dostanie oficjalnie kasę. A jutro artykuł "normalny" chwalący sprzedaż naszej Gdańskiej firmy lub komentarze chwalące fuzję. I za tydzień znowu artykuł sponsorowany w nagrodę. Szkoda, że portal z regionu nie broni naszych pomorskich interesów.
- 8 1
-
2021-06-10 14:56
O! Bajtek działa
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.