• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Praca w Amazon. Nowe centrum obsługi klienta w Gdańsku

Robert Kiewlicz
10 maja 2021 (artykuł sprzed 2 lat) 
Do końca 2021 r. Amazon stworzy 650 miejsc pracy w dziale obsługi klienta w gdańskim oddziale firmy. Do końca 2021 r. Amazon stworzy 650 miejsc pracy w dziale obsługi klienta w gdańskim oddziale firmy.

Amazon planuje utworzenie w Polsce do końca 2021 r. 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca 2021 r. w Olivia Business Centre, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego online Amazon.pl. W Gdańsku od lat działa już Centrum Rozwoju Technologii Amazona, gdzie rozwijane są m.in. takie technologie jak wirtualna asystentka głosowa Alexa.



Największą zaletą zakupów online są:

Nowe stanowiska, jakie powstaną w Gdańsku, będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.

- Cieszymy się, że w naszej rozwijającej się w szybkim tempie bazie operacyjnej w Polsce powstanie 650 nowych miejsc pracy. Jest to odzwierciedleniem naszego zaangażowania we wspieranie rozwoju lokalnej społeczności - mówi Jean-March Dupont, dyrektor działu obsługi klienta w UE. - Osoby zatrudnione w obsłudze klienta w Polsce to świetni pracownicy. Ten fakt miał ogromne znaczenie dla naszej decyzji o zatrudnieniu kolejnych kandydatów. Jesteśmy pewni, że oni również zapewnią doskonałą obsługę klientom Amazon, zarówno w Polsce, jak i w Europie.

Nowe miejsca pracy w Gdańsku



Dział Obsługi Klienta Amazon działa w imieniu i na rzecz klientów. Zespół ten jest odpowiedzialny za udzielanie odpowiedzi na różne pytania z ich strony - m.in. związane z zamówieniami, produktami, płatnościami - i dostarczanie rozwiązań w oparciu o innowacyjne narzędzia i technologie.

Amazon rozwija centrum technologiczne w Gdańsku



Kandydaci doceniający wygodę pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne, podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę w biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać).



Dział Obsługi Klienta Amazon działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o szybko rozwijający się wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy, pracując z domu, cieszą się elastycznością i swobodą pracy w miejscu, które im odpowiada.

Amerykański koncern w Polsce



Amazon działa w Polsce od 2014 r. W 2020 r. Amerykańska Izba Handlowa ogłosiła, że jest też największym amerykańskim pracodawcą i trzecim co do wielkości amerykańskim inwestorem w naszym kraju. Dotychczas firma stworzyła ponad 18 tys. stałych miejsc pracy w dziewięciu centrach logistycznych: w Sadach (pod Poznaniem), Sosnowcu, Kołbaskowie (koło Szczecina), dwóch obiektach w Bielanach Wrocławskich, Pawlikowicach (koło Łodzi), Łodzi, Okmianach (koło Bolesławca) i Gliwicach oraz w biurze Amazon Web Services i w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, które dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym rozwiązania głosowe Alexa.

Grupa Alibaba w Polsce. Inwestycje w magazyny i centrum logistyczne



W 2021 r. uruchomione zostanie 10. centrum w Świebodzinie, gdzie powstanie ponad tysiąc nowych etatów. Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 r. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 100 mln produktów i ponad 30 kategorii oraz ciesząc się niezawodną, bezpłatną dostawą przy zamówieniach spełniających określone warunki.

Amazon przyjmie 650 osób do działu obsługi klienta (10 opinii)

Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych.
Amazon ogłosił plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego. Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych. Zobacz więcej

Miejsca

Opinie wybrane

Wszystkie opinie (163)

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane