- 1 Poczta Polska. Mniej okienek, mniej etatów (191 opinii)
- 2 Terminal chemiczny obok Naftoportu (22 opinie)
- 3 Ropa popłynie szybciej rurociągiem (40 opinii)
- 4 Jak zarobiłem 2 mln USD na giełdzie (68 opinii)
- 5 Zwolnienia grupowe. Stały trend czy tylko zmiana jakościowa (212 opinii)
- 6 Śmiertelny wypadek w stoczni (128 opinii)
Prezes Portu Gdynia Adam Meller odwołany
W środę niespodziewanie odwołano Radę Nadzorczą w Porcie Gdynia i powołano nowy skład. Ten zebrał się w czwartek w trybie pilnym i odwołał Adama Mellera, prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia.
Adam Meller objął stanowisko prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia SA 2 sierpnia 2016 roku. To była tzw. VI kadencja. Potem zasiadał w kolejnych kadencjach. Ta była VIII.
Wcześniej Meller był prezesem Towarzystwa Finansowego SKOK (obecnie Aplitt SA), a następnie wiceprezesem Towarzystwa Zarządzającego SKOK Sp. z o.o., które oferuje produkty i usługi finansowe dla Kas Stefczyka oraz pozostałych podmiotów systemu SKOK w Polsce. Jednak w latach 90. XX w. Prezes Meller pracował także w jednym z wydziałów portowych. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej, ukończył też studia podyplomowe z zakresu marketingu i zarządzania, ma tytuł MBA.
Nie poinformowano, skąd ta nagła decyzja o odwołaniu. Port w Gdyni dopina kilka dużych inwestycji, w tym kończy budowę nowego terminalu promowego (otwarcie we wrześniu) i prowadzi zaawansowane rozmowy z partnerami prywatnymi zainteresowanymi budową Portu Zewnętrznego w Gdyni.
Do czasu rozstrzygnięcia konkursu, który zostanie niebawem ogłoszony, zarząd pozostanie dwuosobowy. Pełniącym obowiązki szefa gdyńskiego portu będzie Jacek Sadaj, jeden z wiceprezesów.
Nieoficjalnie mówi się, że decyzja o odwołaniu prezesa Mellera to lokalna odsłona ogólnopolskich zmian w spółkach podległych Skarbowi Państwa.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-05-14 12:37
Za prezesury tego Pana Port w Gdyni rósł jak nigdy! Utrzymali wzrost pomimo Pandemii! (22)
Współczuje Panu, niestety decyzje polityczne są takie, że zamienia się osoby które potrafią zarządzać na osoby którym można "zaufać".
Powodzenia!- 179 66
-
2021-05-17 14:15
Wszystkie inwestycje, które przynoszą teraz zyski
Były robione lub rozpoczęte za poprzednich prezesów. Oni spijali śmietankę z pracy poprzedników.
- 4 14
-
2021-05-15 17:05
Może za bardzo rosło
- 8 3
-
2021-05-14 17:48
Utrata ładunków, spory sadowe z terminalami, rezygnacje z powierzchni... (3)
Jakie są fakty?
- 14 2
-
2021-05-15 20:11
jest dokładnie odwtornie, praacuję w porcie ponad 20 lat i tak dobrze nie było już dawno
roboty jest nadmiar, pensje bdb tylko ukaińców nie ma bo polakom się w d*pach poprzewracało i pensja 4 koła za machanie łopatą to dla nich obciach.
- 3 10
-
2021-05-14 18:19
Fakty (1)
Fakty jakie znasz to chyba tylko te TVN. Poczytaj najpierw, dokształć się jakie są statystyki w Porcie od kilku lat i wtedy zabierz głos ekspercie z Bożej łaski.
- 3 20
-
2021-05-14 21:26
Są trzy stopnie kłamstwa:
Mała nieprawda, bezczelne kłamstwo i.... statystyki. To tak aprops statystyk, którym tak wierzysz.
- 10 1
-
2021-05-14 17:31
Pandemia nie miała wpływu na przychody ZMPG.
ZMPG dzierżawi tereny, terminale, biura. Po co te banialuki?
- 18 3
-
2021-05-14 16:32
Kto utrzymał wzrost czego?
Bzdury
- 13 2
-
2021-05-14 16:26
xxxxx
Koń by się uśmiał
- 5 2
-
2021-05-14 16:19
Port
Hahaha. Tam pracuje banda nierobów za gruba kasę
- 6 20
-
2021-05-14 15:04
(2)
Port nie zajmuje się przeładunkami.
- 22 4
-
2021-05-17 14:09
A może dworzec kolejowy zajmuje się przeładunkim statków. (1)
- 1 2
-
2021-05-18 12:46
Dziecko... Lekcje odrobiłeś?
- 0 0
-
2021-05-14 14:55
przeładunki to terminale a nie ZMPG (7)
ZMPG nie przeładowuje ładunków, tylko terminale. Zasług Mellera w tym nie ma, a za to są inne wątki :)
- 29 9
-
2021-05-15 20:10
widać, że nie masz pojęcia o pracy z porcie więc sie nie kompromituj
- 8 3
-
2021-05-14 18:17
Infrastruktura! (5)
A te terminale to na czym funkcjonują? W powietrzu? Port to praca zespołowa. Bez dobrej infrastruktury terminal nic nie zrobi, a za tą odpowiada ZMPG
- 18 15
-
2021-05-15 21:20
To wskaż (1)
jaka infrastruktura powstała która miała wpływ na wielkość przeładunków.
- 10 1
-
2021-05-17 14:06
Naprawa nabrzeży, falochronu.
- 3 2
-
2021-05-14 18:29
(2)
Przeładunki nie sa zasługa portu w zadnym stopniu.
- 21 4
-
2021-05-17 14:19
Przeładunki są zasługą pll lot. (1)
- 0 1
-
2021-05-18 12:45
Terminali nieuku pisowski.
- 1 1
-
2021-05-14 13:02
współczuj PIS
- 6 16
-
2021-05-14 18:37
Przeładunki vs Investycje (2)
Przeładunki są wprost proporcjonalne do inwestycji. Terminale przeladowują Port Gdynia inwestuje by mogli przeladowywac i wwozić i wywozić. Ludzie przecież to proste. Zarząd Portu daje teren i narzędzia by mogli bić rekordy i generować siano z podatków do miasta i kolejne 500
- 31 14
-
2021-05-18 12:47
Nie, nie sa wprost proporcjonalne.
- 1 0
-
2021-05-15 21:33
To wskaż
które inwestycje miały wpływ na wzrost przeładunków?
- 6 1
-
2021-05-14 17:04
no nie (4)
Żeby nie było jak ze stadniną koni w Janowie. Po co zmieniać ludzi jeśli ci co są, są zaradni i rozwijają pięknie coś co było w ruinie? Jacy strasznie upi ludzie przejmują wszystko co się dobrze ma, tylko po to, żeby okraść, albo zniszczyć?????????
- 79 35
-
2021-05-15 07:03
(1)
Wierzył PiS-owi to teraz ma!!!i tak jest we wszystkich działaniach!!! Fałsz i zakłamanie !!!!!!
- 15 2
-
2021-05-15 10:29
To był pisowski nominat :D
- 7 8
-
2021-05-14 17:29
Port był w ruinie? Kiedy? Po wojnie?
Tendencyjne wpisy.
- 16 11
-
2021-05-14 17:06
Zniszczyć...
Lub przenieść do Szczecina
- 23 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.