• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Brak możliwości doladowania licznika

    Witam aktualnie system nie pozwala doladowac licznika na przedpłatę.
    Brak informacji od Energa co się dzieje

    • 0 0

  • Nie odczytują licznika

    Nie odczytują licznika, naliczają hipotetycznie, a potem jak dowalą to głowa boli, interwencji nie sluchają, może ktoś udolny się tym zajmie

    • 0 0

  • Pisowski porządek

    Wieczne problemy

    • 0 0

  • Znowu to samo

    Widzę, że minęły 3 lata a Energi nadal nie stać na dobrych informatyków. 1lipca a ich strona nie pozwala człowiekowi się normalnie rozliczyć, bo ciągle błąd wywala. Oczywiście jest weekend więc nie ma nikogo kto by odebrał telefon lub chociażby odebrał zgłoszenie na czacie. Zostaje tylko kontakt mailowy, ale termin rozpatrzenia podają na 15 lipca...

    • 1 0

  • To jest jedna wielka KPINA

    Działało i było dobrze zrobili nowe i nie działa - co tam za patafianów zatrudniają ?. A zapomniałem to rodzinki z PISU co nic nie potrafią.

    • 0 0

  • nic sie nie zmieniło

    Minęło 3 lata a artykuł wciąż na czasie nadal problemy z zalogowaniem do systemu żeby się rozliczyć

    • 0 0

  • Lata mijają, a błąd 500 nadal ma się dobrze.

    • 0 0

  • Bałagan w energii

    Namawiają mnie do przejścia z faktur papierowych na elektroniczne... Nie w tej firmie! Macie tu taki burdel że się w głowie to nie mieści. Za żadne skarby nie można się z wami skontaktować, ebook nie działa, w ogóle żaden sposób kontaktu jest niemożliwy. System energii to era kamienia łupanego, ludziska zmieniajcie operatora! Odczyty liczników dalekie od rzeczywistych, ktoś w ogóle nad czymś tam panuje?!

    • 0 0

  • Co miesiac sa jakies problemy z energa24.pl (3)

    rozliczam sie co miesiac i nie pamietam juz kiedy nie bylo problemow z podaniem stanu licznika. Wiecznie sa problemy z logowaniem na stronie energa24.pl. Kiedys rozliczalem sie przez e-bok i tam nie bylo tylu klopotow. Zmieniono na energa24.pl i nie ma miesiaca zeby nie bylo bledow. Co za cyrk.

    • 80 1

    • energa24

      To totalne dziadostwo. Widocznie za mało płacimy za prąd. Banda baranów !!!!!!

      • 2 0

    • To samo u mnie, to co się dzieje u nich z logowaniem, to jakaś kpina, ile ja nerwów już na tym straciłam... Nie było miesiąca, żebym nie miała problemu z logowaniem, a jak już cudem się to uda, to podanie licznika graniczy z następnym cudem :/

      • 2 0

    • Mam to samo

      • 0 0

  • Nieudolni

    Podałem stan licznika, jak co miesiąc.... A tu nic? Zabawa w kotka i myszkę. Nieudolny system, szkoda słów na 24 energe, jedna wielka j g*wniana biurokracja pseudo cyfryzacji

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...

Najczęściej czytane