• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • Dobra zmiana pis zmienia w enerdze kadrę na coraz lepszą!

    Protestują tylko przeciwnicy naszej,,słusznej,,rewolucji,,kadrowej.Nam się te stołki należą!a jest nas masa chętnych,a to że nie mamy kwalifikacji to bez znaczenia!Teraz Ku...a My

    • 2 1

  • A skąd to zdziwienie?

    Odkąd dojna zmiana dorwała się do koryta, państwowe spółki nie są po to żeby służyć obywatelom (czyli właścicielom), ale po to żeby napaść zwolenników władzy. Co tam system rozliczeń - liczy się karuzela stanowisk, sowite pensje i jeszcze lepsze odprawy. Kilka dni temu pani Falzman w podzięce za szczucie w TVP dostała posadę w Orlenie... Bananowa republika i tyle, oto do czego doprowadziły wybory "suwerena", którego Kurski nazwał ciemnym ludem...

    • 8 1

  • No co Ty

    Ten system od kilku lat ledwo działa. A teraz nagle wielkie mi halo :)

    • 2 0

  • Rozliczenie rzeczywiste (1)

    Oprócz utrudnień opisanych w artykule mam inny problem z Energą. Nie wiadomo dlaczego nalicza małe kwoty i wystawia z nimi faktury do opłacenia, chociaż bieżąca faktura jest opłacona w terminie.

    • 0 0

    • Potwierdzam

      Dziś wpisałem licznik, po trzech godzinach można było to opłacić z dodatkowa kwotą odsetkową 35 groszy, co ciekawe opłacona faktura z ubiegłego miesiąca nadal widnieje i chyba mogę zapłacić jeszcze raz, za tę policzyli sobie już 4 grosze i pewnie coś jeszcze doliczą bo system się zwiesił, ale jak wiadomo koszt ponosi tu użytkownik a nie operator.

      Dodam jeszcze, że od kiedy powstało Energa 24 to nigdy nie otrzymałem ani sms, ani maila kiedy spisać licznik, więc jak przychodzi faktura za wodę to wtedy go wpisuje i czekam co dalej się wydarzy

      • 0 0

  • A może Energii im zabrakło?

    • 2 0

  • Kilka dni temu zapłaciłem... Zero problemów.

    • 0 2

  • dziala

    ja jakis tydzien temu bez najmniejszego problemu wprowadzilem stan licznika i oplacilem fakture

    • 1 2

  • Ja nie dostałam ani smsa ani maila

    Także ten...

    • 0 0

  • Chwila,

    chwila, "zmieniamy się dla Ciebie, trwają prace modernizacyjne", takie komunikaty czytamy nie od lutego, ale od początku sierpnia, z małymi przerwami. W pól roku nie są w stanie zmienić/zmodernizować/naprawić systemu?

    • 1 0

  • Ebok na -1

    Najbardziej syfiasty ebok z jakim mialam doczynienia, problem z polaczeniem 3 punktow poboru za to od pol roku widze miejsce poboru ktorego juz dawno nie jestem wlascicielem. Mysle ze przecietny programista zrobily cos bardziej nieawaryjnego. Nie zdziwilabym sie gdyby jestes byl zrobiony z dotacji UE

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane