Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. mat.prasowe

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.

Opinie (259) ponad 10 zablokowanych

  • pisiewicze w akcji

    • 0 0

  • Niedawno działał ebook, tam były podglądy faktur. Faktury można było sprawdzić i zapłacić online. NAGLE zupełnie bez żadnej informacji wszystko z ebook zniknęło, e-faktury nie dochodziły na maila. Okazało się, że przenieśli sobie cały system bez informowania klienta na energa24, a tam, 0 historii faktur. Żeby dostać e-fakturę trzeba złożyć wniosek, nie można podglądać faktur, jest tylko numer i kwota! Burdel na kółkach....

    • 1 0

  • Brak faktury (1)

    Nie dostarczyli rachunku,ale prąd odłączyli bardxo sprawnie.

    • 3 0

    • Ja mam podobnie

      Stanu licznika nie można podać, faktury nie przyszły, licznik zdjęli... Później się okazało że wysłali wypowiedzenie umowy którego też nie dostałem czego efektem było właśnie zdjęcie licznika i odłączenie prądu. Czy ktoś poza klientem poniesie odpowiedzialność za ich błędy? Śmiem wątpić..

      • 0 0

  • tak, tak, nie ponoszą, ciekawe...

    • 0 0

  • ktoś słaby system stworzył, a wziął pieniądze za to

    Od dwóch miesięcy nie mogę podać stanu licznika, bo ciągle nie działa Rozliczenie Rzeczywiste. Dlaczego mam płacić później więcej pieniędzy, bo rachunek będzie za 2 lub nawet 3 miesiące? Jeżeli jest aż taki problem, to stwórzcie nowy system.

    • 0 0

  • Nic nowego !

    Jestem z Wielkopolski i wszystko to przerabiałam około 10 lat temu, od kiedy powstała ta cholerna Energa - obrót z siedzibą w Gdańsku. Zaliczyłam również próbę zdjęcia licznika, ale nie pozwoliłam. Jak ? Przywitałam ich z siekierką i wiadomo, co powiedziałam, gdy dotkną licznika !! Oczywiście postraszyli mnie d**ile więzieniem. Ja się zgodziłam, ale uświadomiłam d**ilom, że ja wyjdę w końcu z więzienia, a d**ilowi łapa nie odrośnie. I wspólnie doszliśmy do wniosku, że nikogo nie zastali.. Okazało się, że rzecznik konsumenta już wtedy był atrapą..Przeszłam więc na licznik przedpłatowy i odetchnęła z ulgą . Do czasu ! Do teraz . Od tygodnia nie mogę kupić prądu, system nie działa. Infolinia nie działa, durne automaty nastawione są na odłączenie rozmowy. W internecie żadnych komunikatów nie ma. Wy, tam w Gdańsku macie Głódzia, poproście go, niech się wstawi do naszego króla i królowej z Niebios. Może pójdzie z Obajtkami i Misiewiczami i Szydłami na Jasną Górę pod przewodnictwem naszego wszechpolakowego prezydenta - w końcu złapał upadającą hostię. Może podniesie upadłą Energę ?

    • 1 0

  • Nadal problem (1)

    W dniu dzisiejszym nadal nie można podać stanu licznika ,trwa to od 01.Lutego i żadnego sms nie otrzymałam to już drugi miesiąc jak nie mogę opłacić faktury.Byłam osobiście w energii w połowie Lutego to kazano czekać ,kłopoty miały być do 27 -go a dzisiaj 01 Marzec.

    • 0 0

    • Jest lipa

      mam G12AS i było OK ale kilka razy Rozliczenia rzeczywiste padały . Teraz to szkoda gadac . całe to państwo robi sie do kitu . Ale Prezes pali weglem w westwalce , to co sie dziwić

      • 0 0

  • Brak możliwości doładowania licznika przedwpłatowego

    Już dawno minął termin 19.02.2020r. a Ja nadal nie mogę doładować swojego licznika. Dziś już mamy 01.03.2020r. i aktualnie skończył mi się prąd. Infolinia nieczynna, ponieważ jest weekend, a na stronie też nic nie działa. Po prostu super :)

    • 0 0

  • Skandal

    Nic nie mozna sie dwiedziec zginelo mi tzw PPE czyli mam prad ale źródło nieznae . Nie da rady podac stanu licznika . Infolinia jest głupkkowata nic nie wie

    • 0 0

  • PPE zniknęło

    Mam dwa punkty poboru na jednym tradycyjnie faktura papierowa i G11 i jest OK rozliczenia prolongowane.
    Drugi z G12AS i rozliczeniami rzeczywistymi - przestał istnieć od poczatku roku . Infolinia jest ciemna jak tabaka w rogu . Zgloszenia na stronie EBOKA zamykaja co jakis czas bez reakcji . czyli maja nas w d... Ale Prezydent powiedzial ,że olej potaniał !!!

    Załozyc im zbiorowy pozew , to Ziobro nas pozamyka i po klopocie.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Piotr Podleśny

Sprawował funkcję Prezesa ATENY w latach 2007-2014. Doskonale zna branżę ubezpieczeniową -...

Najczęściej czytane