- 1 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (62 opinie)
- 2 Brytyjska armia w Porcie Gdańsk (109 opinii)
- 3 Fuzji Lotos-Orlen nie można cofnąć (184 opinie)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (15 opinii)
- 5 Zobacz, jak wygląda świat z suwnicy (17 opinii)
- 6 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (26 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (272) ponad 10 zablokowanych
-
2021-03-03 22:29
logowanie do ebok
co miesilysy7@o2.pl
- 0 0
-
2021-03-05 21:58
Co za kakał
Kto jest odpowiedzialny za tą stronę i system? - do zwolnienia frajer!
- 0 0
-
2021-04-15 15:15
Problem ze stroną Energa 24
Proszę o natychmiastowe zwolnienie tego nieudolnego informatyka co obsługuje stronę energa24.
- 0 0
-
2021-06-01 22:44
Kolejny raz problemy
Nie da sie dostać do faktur, chyba czas przejść na papierowe...
- 0 0
-
2021-09-08 09:53
Nieudolni
Podałem stan licznika, jak co miesiąc.... A tu nic? Zabawa w kotka i myszkę. Nieudolny system, szkoda słów na 24 energe, jedna wielka j g*wniana biurokracja pseudo cyfryzacji
- 0 0
-
2022-12-18 09:55
Bałagan w energii
Namawiają mnie do przejścia z faktur papierowych na elektroniczne... Nie w tej firmie! Macie tu taki burdel że się w głowie to nie mieści. Za żadne skarby nie można się z wami skontaktować, ebook nie działa, w ogóle żaden sposób kontaktu jest niemożliwy. System energii to era kamienia łupanego, ludziska zmieniajcie operatora! Odczyty liczników dalekie od rzeczywistych, ktoś w ogóle nad czymś tam panuje?!
- 0 0
-
2023-03-17 21:54
Lata mijają, a błąd 500 nadal ma się dobrze.
- 0 0
-
2023-06-12 21:45
nic sie nie zmieniło
Minęło 3 lata a artykuł wciąż na czasie nadal problemy z zalogowaniem do systemu żeby się rozliczyć
- 0 0
-
2023-06-21 10:05
To jest jedna wielka KPINA
Działało i było dobrze zrobili nowe i nie działa - co tam za patafianów zatrudniają ?. A zapomniałem to rodzinki z PISU co nic nie potrafią.
- 0 0
-
2023-07-01 19:15
Znowu to samo
Widzę, że minęły 3 lata a Energi nadal nie stać na dobrych informatyków. 1lipca a ich strona nie pozwala człowiekowi się normalnie rozliczyć, bo ciągle błąd wywala. Oczywiście jest weekend więc nie ma nikogo kto by odebrał telefon lub chociażby odebrał zgłoszenie na czacie. Zostaje tylko kontakt mailowy, ale termin rozpatrzenia podają na 15 lipca...
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.