- 1 Miesięcznie 2678,30 zł na życie (50 opinii)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (132 opinie)
- 3 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (45 opinii)
- 4 Centra handlowe w Wielką Sobotę (89 opinii)
- 5 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (202 opinie)
- 6 Rząd wprowadzi bon energetyczny (156 opinii)
Promy PŻB zatankują paliwo z Lotosu
Roczny kontrakt z Polską Żeglugą Bałtycką na dostawy niskosiarkowych paliw, które napędzać będą wszystkie promy pływające pod logo Polferries, zawarła spółka Lotos Asfalt.
- Podpisany kontrakt dotyczy dostaw morskich paliw żeglugowych o wartości ponad 100 mln zł. To kolejny krok w ekspansji Lotos Asfalt na rynku morskich paliw żeglugowych. Oferujemy wysokiej jakości paliwa, zawierające jedynie 0,1 proc. siarki, spełniające bardzo rygorystyczne wymagania ekologiczne na Bałtyku. Jesteśmy gotowi na wyzwania wynikające z zaleceń ograniczenia emisji siarki do atmosfery w ramach regulacji IMO 2020 - komentuje Cezary Godziuk, prezes zarządu spółki Lotos Asfalt.
Lotos Asfalt jest obecnie jedynym polskim producentem i dostawcą paliwa RMD80, które jest alternatywnym paliwem wobec morskiego oleju napędowego MGO. Paliwo to przeznaczone jest dla statków morskich wyposażonych w system grzania paliwa.
- Polska Żegluga Bałtycka od lat kontynuuje współpracę z Grupą Lotos w zakresie dostaw paliw żeglugowych dla naszej floty. Mając na uwadze spełnianie najwyższych norm ekologicznych, dostępność wymaganych produktów oraz warunki finansowe, kołobrzeski armator zdecydował się na korzystanie z paliw dostarczanych przez spółkę Lotos Asfalt - dodaje Piotr Redmerski, prezes zarządu Polskiej Żeglugi Bałtyckiej.
Wszystkie pięć promów Polferries, które pływać będą na paliwie wyprodukowanym przez gdańską rafinerię, realizują regularne połączenia między Polską a Szwecją oraz Danią. Promy Nova Star i Wawel operują na linii Gdańsk - Nynäshamn (Szwecja), Mazovia, Baltivia i Cracovia płyną ze Świnoujścia do Ystad (Szwecja), a poprzez przeprawę przez most Oresund - łączą Świnoujście z Kopenhagą.
Miejsca
Opinie (63) 2 zablokowane
-
2020-01-13 13:35
a powinni tankować amerykańskie
bi inaczej trampek nałozy sankcje .
- 2 2
-
2020-01-13 14:46
Pomylka
Orlen też produkuje niskosiarkowe paliwo ciężkie
- 1 5
-
2020-01-13 17:00
Kiedy przywrócony zostanie ruch promów do Kopenhagi?
- 3 0
-
2020-01-13 18:57
Ten budowany przez PiS w Szczecinie Też?
- 5 0
-
2020-01-13 21:20
Nie tankuję na Lotosie od momentu, gdy przestali sponsorować żużlowców.
- 2 1
-
2020-01-14 00:44
Opinia wyróżniona
Po co ekologia na Bałtyku?
Jeżeli ma być ekologicznie to raczej powinno się w pierwszej kolejnosci zająć tym co zostało zatopione w czasie II Wojny!!! To jest bomba ekologiczna i na to powinny iść wszelakie fundusze a nie na jakieś paliwo o niskiej zawartosci siarki!!!
- 1 0
-
2020-01-15 00:10
Ato nowina
Też niema o czym pisać A wodę z nad biorą? A odpady gdzie będą doładować?
- 1 0
-
2020-01-16 01:59
Opinia wyróżniona
Zaraz, zaraz...100 mln na samo paliwo?! To ile PŻB ma rocznego przychodu, skoro na samo paliwo aż tyle wydaje?!
Albo się coś portalowi pomyliło, albo Lotos podaje jakieś głupoty! Jakaż to musiałaby być flotą, by rocznie spalić tyle paliwa!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.