- 1 Nie ma zgody na dzierżawę zbożowego (35 opinii)
- 2 Niższe taryfy zamiast mrożenia cen (48 opinii)
- 3 Centra handlowe w Wielką Sobotę (85 opinii)
- 4 Dorota Pyć została prezesem Portu Gdańsk (195 opinii)
- 5 Etat zabiera nam życie (443 opinie)
- 6 Odwołania zarządu Lotos Kolej (103 opinie)
Rekordowy, mrożony ładunek z Gdyni do Konga
Statek do przewozu mrożonek, o długości 150 metrów i ładowności 5124 ton ładowany był przez 24 godziny na dobę, przez niemalże pięć dni. Chodzi o największy w historii spółki Polska Meat transport mrożonego drobiu i wieprzowiny, który już 28 marca wyruszy z Gdyni do Konga w Afryce.
Polska Meat zajmuje się produkcją, przetwórstwem oraz przechowywaniem mięsa. Zdecydowana większość sprzedaży realizowana jest za granicą, przede wszystkim na rynek afrykański i azjatycki. Spółka planuje stworzenie w najbliższych latach własnej sieci sprzedaży detalicznej w krajach zachodniej i południowej Afryki.
- Na rynkach 14 krajów Afryki działamy już od 18 lat, doskonale znamy ich lokalną specyfikę, a prognozy ekonomiczne i demograficzne pozwalają postrzegać przyszłość tych krajów z dużym optymizmem. Nawiązaliśmy ścisłą współpracę z lokalnymi partnerami, do których dostarczamy drób, głównie kury, ale i inne rodzaje mięsa - mówi Inacio Fernandes Pedrosa, przewodniczący Rady Nadzorczej Polska Meat.- Polska Meat stała się największym europejskim eksporterem kur, których eksport sięga 6 tys. ton miesięcznie. Teraz, dzięki temu, że sytuacja społeczna, ekonomiczna i polityczna bardzo sprzyjają rozwojowi biznesu w tym regionie, postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenia i rozpoczynamy rozszerzenie działalności o własną sieć sprzedaży detalicznej.
Sieć sprzedaży obejmie budowę dwóch supermarketów rocznie. Ekspansja zakłada rozwój sieci w dwóch lub trzech krajach co kolejne pięć lat. Markety będą wpasowywać się w lokalną specyfikę rynków afrykańskich i obejmą sprzedaż mrożonych owoców, lodów, warzyw i mięsa w ramach lokalnych centrów handlowych. Dzięki sieci sprzedaży dla końcowego klienta detalicznego Polska Meat będzie w stanie objąć swoją działalnością całą linię produkcyjną od pozyskania produktów w Polsce, poprzez ich przygotowanie, magazynowanie, logistykę i dystrybuuję, aż po sprzedaż hurtową i detaliczną na najbardziej dynamicznie rozwijających się afrykańskich rynkach.
Miejsca
Opinie (44) 7 zablokowanych
-
2018-03-28 14:16
Swego czasu port posiadał kilka dużych chłodni. (3)
Miały one specjalne pomosty prowadzące do nadbrzeży , co umożliwiało dostarczanie w kontrolowanych warunkach towaru prawie do samej ładowni. A takich statków zawijało kilka na tydzień. Chłodnie obecnie służą jako hurtownie firmom zewnętrznym, nie mającym nic przeładunkami wspólnego, pomosty zlikwidowano.
- 5 0
-
2018-04-27 11:39
Ndbrzeże - co to takiego?
- 0 0
-
2018-03-28 17:18
To było jeszcze przed szczurkiem (1)
- 2 1
-
2018-03-28 17:41
A teraz jest kilka nowoczesnych chłodni w Trójmieście poza portem a nie jakiś energochłonny stary kolos.
- 2 2
-
2018-03-28 15:25
Sensacja (2)
Jeden statek w porcie. Kiedyś stały po dwa obok siebie bo nie było miejsca przy nadbrzeżach a do tego czekały na redzie
- 9 0
-
2018-04-27 10:41
Tak , zwłaszcza przy NADBRZEŻACH _ to jakas nowomowa?
- 0 0
-
2018-03-28 20:37
Zalezy o jakich czasach mowisz byly takie jak mowisz a bylo i pusto a mimo to i tak kazdy na siebie zarobil w przeciwienstwie do tego jak jest teraz nawet jesli jest pare statkow w porcie
- 0 3
-
2018-04-02 09:08
Spedycja AGRO (1)
- 0 0
-
2018-04-02 09:08
Obsługa spedycyjna i celna AGRO
- 0 0
-
2018-03-29 13:57
papierosy załadowane?
- 0 0
-
2018-03-29 13:55
Matko end babko - jak mozna jesc wieprzowine !!! Szok ! To chyba samobujstfo !
Nie ale serio wieporzowina =rak to normalne !
- 0 0
-
2018-03-28 23:17
Obsluga logistyczna (1)
Wiadomo jaka spedycja to robila ??
- 1 1
-
2018-03-29 11:38
Ppo co tutaj posrednik? chłodnia ma swoje mroźnie i auta.
- 0 0
-
2018-03-28 08:29
Bardzo dobrze (4)
Firma z Gdyni się rozwija. Dlaczego mielibyśmy czytać tylko o chińskich podbojach Afryki? Brawo!
- 72 6
-
2018-03-28 09:02
(1)
Chińczycy już dawno Afrykę podbili po cichu. Nie wykluczone, że transport kurczaków jedzie do kontrolowanego przez Chińczyków odbiorcy :)
Bardzo dobrze, należy skolonizować Afrykę na nowo na nowych zasadach, tak jak Zachód skolonizował nas.- 8 4
-
2018-03-28 21:38
eeee....
mimo polskawej nazwy to jest kapitał hiszpański....
- 0 0
-
2018-03-28 16:43
a ja tam widziałem kurczaki z niemal całej Europy
- 3 0
-
2018-03-28 14:27
Brawo PIS!
- 1 5
-
2018-03-28 18:30
smiech na sali
Śmiech na sali takie to Polskie towar od Polaka a w ładowni sami ludzie spoza Polski oraz spoza Ot portu Gdynia już nie wspominając o śmiesznych zarobkach 2500 na ręke w Porcie
- 6 1
-
2018-03-28 18:25
przerób padliny
nigdzie indziej nie udało by się tego sprzedać
- 6 1
-
2018-03-28 09:56
firma która handluje złym jakościowo miesem a płacą za to organizacje które pomagają w walce z głodem. (4)
dobrze, że to "mięso" nie trafia na polski rynek.
- 25 7
-
2018-03-28 11:28
Chojraku (3)
A skąd Ty takie rzeczy wiesz? Troluj sobie siebie bohaterze
- 10 11
-
2018-03-28 16:50
(1)
Jak pisze to wie, ja tam też byłem i nikomu był nie dał do ust tych ,,świeżynek". Wszystkie starocie wywożone są w ten sposób i to już nie pierwszy raz.
- 6 2
-
2018-03-28 17:58
murzynowi nie zaszkodzi
- 8 2
-
2018-03-28 16:04
pojdziemy na statek i zeżresz tego kurczaka???
- 7 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.