• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remontowa Shipbuilding buduje prom dla kanadyjskiego armatora

VIK
4 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Stępka pod budowę statku pożarniczego
Prom będzie mógł zabrać na pokład 150 samochodów osobowych oraz prawie 600 pasażerów. Na zdjęciu jednostka z tej samej serii. Prom będzie mógł zabrać na pokład 150 samochodów osobowych oraz prawie 600 pasażerów. Na zdjęciu jednostka z tej samej serii.

W Remontowa Shipbuilding rozpocznie się budowa czwartego z serii, gazowego promu pasażersko-samochodowego, zamówionego przez kanadyjskiego armatora BC Ferries. Statek ma być przekazany do eksploatacji w 2022 roku.



Statek budowany jest w oparciu o podpisany w listopadzie ubiegłego roku kontrakt na budowę nowego, w pełni wyposażonego promu klasy "Salish". Nowy prom ma zastąpić jednostkę Mayne Queen i obsługiwać, wspólnie ze statkiem Queen of Cumberland, linię Swartz Bay - Southern Gulf Islands w prowincji Kolumbia Brytyjska w zachodniej Kanadzie.

Dziś odbędzie się uroczyste rozpoczęcie cięcia pierwszych blach. Statek ma być gotowy w 2022 r.

Współpraca Stoczni z kanadyjskim partnerem BC Ferries rozpoczęła się przed pięcioma laty podpisaniem kontraktu na budowę trzech dwustronnych promów pasażersko-samochodowych przekazanych armatorowi w latach 2016-2017. Nowy prom budowany będzie według takiego samego projektu, opracowanego przez należące do Holdingu Remontowa biuro Remontowa Marine Design & Consulting. Spełniać będzie zarówno wymogi klasyfikatora, tj. Lloyd's Register, pod którego nadzorem zostanie zbudowany, oraz agendy rządowej, tj. Transport Canada. 

Prom będzie mógł zabrać na pokład 150 samochodów osobowych oraz prawie 600 pasażerów. Statek posiadać będzie silniki Dual Fuel, umożliwiające pracę zarówno w trybie diesel, jak i LNG.
VIK

Miejsca

Opinie (43) 6 zablokowanych

  • Prom będzie się nazywał

    Pinokio

    • 8 3

  • ten kurdupelek jest na 150 samochodów?

    Chyba jakichś kanadyjskich...

    • 3 6

  • Euroidiota

    Po co nam stocznia jak mamy ja w rostocku?

    • 5 7

  • A Twardowski byl pierwszy na ksierzycu

    • 2 3

  • Gdzie podwyszki (2)

    Dają 24 minimum brutto co to ku.... Wa jest wytrzymałem 3 miesiące bez umowy o pracę tylko zlecenie taki duży zakład z tradycją a płacą jak szmatławce

    • 17 3

    • Gorzej (1)

      Jak się mówi pieniądze to nie wszystko tam pracują ludzie z pasją l

      • 5 0

      • Jasne a żyć mają z miłości do Piotra S, który ma wszystkich ludzi dla niego pracujących i poświęcających się za nic.

        • 12 1

  • wielkie mi halo

    jakby to budowali i my bysmy korzystali, a ze do kanady co z tego, malo to takich zamowien zagranicznych wykonujemy?

    • 1 1

  • Stawki płacowe tej stoczni zatrzymały sie 10 lat temu

    A od tej pory sama inflacja poszla 50, nie mowiac o realnych cenach zycia. Nie polecam tej firmy młodym ani tym bardziej doświadczonym.

    • 16 3

  • Kim oni to zbuduja?

    Ludzi nie ma, wszysacy wyjechali.

    • 0 0

  • A gfzie podwyszki

    Tyle statkow budja stawki masakryczne
    Czemu tylko sobie podwyszkiw biurach dawaja podwykonawca nie wyplacaja kasy na czas a taka propagande tutaj pisza jaka to stocxnia nie wspaniala i ukraińców masa jakos wykonania prac tych panow nie wszystkich ale w 60%dramat

    • 0 2

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Waldemar Kucharski

współzałożyciel i były prezes zarządu Young Digital Planet SA. Obecnie członek Rady Nadzorczej...

Najczęściej czytane