Rynek amerykański to 50 stanów i ponad 327 milionów mieszkańców. Firma z Europy, która chce rozwinąć swoją działalność gospodarczą na rynek amerykański i sprzedawać europejskie produkty bezpośrednio do amerykańskich klientów, powinna zapoznać się ze specyficznymi wymogami amerykańskiego rynku, a także przygotować własną unikalną strategię wejścia na rynek Stanów Zjednoczonych.
Podobne wydarzenia
wtorek, godz. 9:00
wtorek, godz. 16:00 - 22:00
przedsprzedaż 370 - 390 zł
10:00 10:15 Przywitanie Uczestników
10:15 11:15 Panel dyskusyjny nr 1: Charakterystyka rynku Stanów Zjednoczonych
11:15 11:30 Przerwa kawowa
11:30 12:30 Panel dyskusyjny nr 2: Rozwój działalności sprzedażowej na terenie USA, przygotowanie firmy do eksportu usług i produktów
12:30 13:00 Rozmowy kuluarowe, networking
Panele dyskusyjne poprowadzą:
Michał Wroczyński: lekarz i przedsiębiorca specjalizujący się w komercjalizacji projektów związanych ze sztuczną inteligencją. CEO i założyciel Samurai Labs- startupu, który z użyciem sztucznej inteligencji, służy zwalczaniu przemocy w internecie. Współwłaścicielami Samurai Labs zostali Robert Lewandowski oraz inwestor Dawid Urban.
Dominik Zimakowski: współzałożyciel i prezes zarządu Portman Lights Sp. z o.o. Karierę zawodową zaczynał w branży ICT w trójmiejskich technologicznych spółkach. Najpierw na stanowiskach kierownika projektów, szefa marketingu, a następnie szefa kluczowego projektu spółki. Później współtworzył spółkę zajmującą się produkcją oprogramowania oraz szkołę programowania Software Develompent Academy.
Michał Kacprowicz: specjalista w dziedzinie relacji z klientami, sprzedaży, zarządzania projektami, a także usług promocyjnych i informacyjnych w dziedzinie bezpośrednich inwestycji zagranicznych i współpracy międzynarodowej. Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Speednet Sp. z o.o. Szerokie doświadczenie w pracy z największymi globalnymi korporacjami, w tym firmami z listy Fortune 500.