• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rusza Akademia Gdańskiego Przedsiębiorcy

erka
2 maja 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 

"Akademia Gdańskiego Przedsiębiorcy" jest projektem, którego głównym celem jest wsparcie merytoryczne studentów gdańskich uczelni wyższych oraz osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej na terenie Gdańska, poprzez udział w bezpłatnych szkoleniach. Rekrutacja rozpoczyna się już 7 maja.



W siódmej edycji projektu, w okresie maj-czerwiec oraz październik-listopad, zostaną zrealizowane szkolenia w 14 tematach z zakresu m.in. planowania kariery zawodowej, budowania marki własnej firmy, e-commerce, asertywnej komunikacji interpersonalnej, kreowania wizerunku i budowania pewności siebie.

Szkolenia realizowane będą w okresie maj-czerwiec oraz październik-listopad 2013. Formularz zgłoszeniowy należy złożyć osobiście lub wysłać pocztą na adres Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Wszystkie niezbędne informacje zamieszone zostały na specjalnej stronie internetowej.
erka

Miejsca

Opinie (9)

  • Szkolenia głównie opłacalne dla osób, które szkolą.

    przedsiębiorcom to potrzeba prostego jasnego prawa, obniżenia podatków i niewpierdzielania się państwa w to co robią.

    • 44 3

  • tak tak trzeba wiecej takich krzako firm !!!!!!

    BO ZUS PADA i nie ma komu odprowadzac skladek , zakladajcie dzialanosci gospodarcze oby !!!!!!, trzeba ZUZ utrzymywac. Wasze dochody - jesli wogole jakies nikogo nie obchodza oprocz skarbowki. I oto chodzi ,zebyscie utrzymywali tych nierobow zwanych -PLANKTONEM BIUROWYM iZUS i podatki na ten kraj raj , ktory ma was gleboko gdzies , bo jak zachorujecie do lekarza nie dotrwacie juz...

    • 12 2

  • dokładnie - uprościć jak najbardziej przepisy i zminimalizować wyjątki od wyjątków

    im będzie mniej wyjątków, odliczeń, procedur, przepisów i im to wszystko będzie prostsze tym lepiej i wtedy firmy młode mogą się rozwijać!

    Najprostszy przykład - mam gotowego wypełnionego PITa jako osoba fizyczna bez działalności - wypełnił mi księgowy, ja miałem tylko zrobić przelew na kwotę jaką mi napisał i tyle... wykonywanie przelewu zajęło mi ponad 20 minut!! -dlaczego?

    1. znaleźć który urząd skarbowy i na stronie tego urzędu wyszukać numer konta do wpłaty, znalezienie tych nuemerów kont to kilka minut, bo nie jest to tak łatwo znaleźć
    2. zorientować się na które z kont trzeba wpłacić kasę
    3. przelewy przez internet - wybieram przelew podatkowy wybieram z ogromnmej listy numer dokumentu (PIT37 czy coś) - już sama ilość różnych druków jest paranoją!
    4. szukam w internecie jak powinienem wypełnić pola za jaki okres jest wpłata - zamiast prosto wpisać 2013 to trzeba wybierać jakieś RR i wypełniać pola przed i po RR - nie wiadomo o co chodzi!!!???
    5. znów się zalogować do banku i ponownie wejść w te przelewy, bo zanim znalazłem jak sie to wypełnie to mi się sesja bankowa skończyła...

    Samo wysłanie kasy do urzędu!! To już nie chcę myśleć jak to jest jak ktoś sam PITa wypełnia... a co dopiero wchodzić w temat prowadzenia działalności!

    • 11 2

  • Po raz kolejny niemające pojęcia o rynku (1)

    i konkurencyjności urzędasy wymyśliły, co zrobić, żeby przedsiębiorcom żyło się lepiej. Problem w tym, że niedługo nie będą już miały komu pomagać.

    • 13 2

    • wczoraj czytałem z okazji święta flagi polskiej, że już w sumie za granicą żyje 20 mln Polaków tzw Polonii. Jeszcze 100 lat i zostaną w Polsce same urzędasy bo reszta wyemigruje z tego miodem i mlekiem płynącego kraju

      • 3 1

  • Komu za przeproszeniem takie g...ne szkolenia potrzebne? (1)

    (...)"W siódmej edycji projektu, w okresie maj-czerwiec oraz październik-listopad, zostaną zrealizowane szkolenia w 14 tematach z zakresu m.in. planowania kariery zawodowej, budowania marki własnej firmy, e-commerce, asertywnej komunikacji interpersonalnej, kreowania wizerunku i budowania pewności siebie(...)"

    I co z tego? Jakie płyną korzyści dla uczestników?
    Czy ktoś się zastanowił czy rzzeczywiście jest potrzeba wydawania dziesiątek tysięcy złotych na coś co nikomu nie jest potrzebne? Marnowanie pieniędzy i utrzymywanie stołków w GFP

    • 15 2

    • Pytanko...

      Byłeś kiedyś w firmie korporacyjnej??

      Byłem w Intelu i fabryce Gillette... I na prawdę to o czym mówi się na szkoleniach ma sens... Na tym opiera się praca korporacji... Dzięki takiemu sposobowi pracy (procedury, szkolenia, praca w grupie, rozwój kreatywności, inwestycja w pracownika) są potęgą na świecie

      • 0 0

  • Powiem tak. Zaskakująca jest ilość negatywnych komentarzy pod informacjami o Inkubatorze i GFP. Może warto się zastanowić jak realnie pomóc przedsiębiorcom. Widocznie tego typu działania nie przynoszą korzystnych rezultatów przedsiębiorcom.

    • 6 1

  • taka tam zgapiony pomysł z Gdyńskiego Biznesplanu

    Szkoda ze nie pomyslano o czymś nowym tylko kopiuje sie juz funkcjonujące projekty

    • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Dorota Sobieniecka- Kańska

Dyrektor Gdańskiego Klubu Biznesu. Wydawca, dziennikarka, wykładowca, doradca public relations....

Najczęściej czytane