- 1 Producent hełmów wojskowych otwiera zakład (110 opinii)
- 2 Port Gdynia. Jest nowy wiceprezes, prezesa brak (19 opinii)
- 3 Elektrownia atomowa na Pomorzu (42 opinie)
- 4 Wyższe odszkodowania z ZUS (8 opinii)
- 5 Zobacz, jak się wynurza ORP Orzeł (102 opinie)
- 6 Zobacz efektowne wodowanie superjachtu (47 opinii)
Startup Inspire. Ucz się od innych
Czego brakuje młodym firmom na starcie? Ktoś powie, że przede wszystkim środków na rozruch. Taka odpowiedź to jednak duże uproszczenie, żadne pieniądze nie pomogą, gdy brakuje rozeznania na rynku i doświadczenia. Tę lukę ma zapełnić projekt #StartupInspire.
Startup Inspire to pilotażowa edycja projektu wspierającego trójmiejskie środowisko startup-owe. Autorzy projektu wyszli z założenia, że inspiracji można szukać wszędzie. Najlepiej jednak uczyć się od tych, którzy przeszli już przez kręte ścieżki biznesowe i dziś odnoszą sukcesy. Startup Inspire to projekt stwarzający możliwość spotkania, wymiany doświadczeń, rozmowy czy zadania pytań praktykom i ekspertom, na co dzień niedostępnym dla startupów, zarówno z Polski, jak i z Europy. Organizatorami projektu są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter oraz miasto Gdańsk.
Już w najbliższą środę, 30 października, w Starterze (ul. Lęborska 3 b) odbędzie się jedno ze spotkań. O tym, dlaczego jesteś wymarzonym pracodawcą, czyli o autentycznym i skutecznym komunikowaniu marki pracodawcy, opowie Agata Białkowska-Samul, która na co dzień odpowiada za strategię i komunikację marki pracodawcy firmy Ikea Retail w Polsce. Wcześniej jako freelancerka wspierała firmy w określaniu EVP, tworzeniu strategii employer branding, wypracowywaniu języka i kanałów kontaktu z określonymi grupami kandydatów. Z branżą HR związana od ponad 12 lat - tworzyła jedną z pierwszych w Polsce zakładek "kariera".
W czwartek, 7 listopada (Webinar), o tym, co ma wspólnego Jeep Wrangler z Kit Katem, czyli branding w obliczu różnic kulturowych, opowie Katarzyna Lanucha, wykładowca na Uniwersytecie Cambridge Facylitator i coach międzykulturowy. Pracując z osobami zarządzającymi przedsiębiorstwami na najwyższym szczeblu, pomaga im rozwinąć elastyczne umiejętności interpersonalne umożliwiające sprawne nawigowanie w tych niuansach.
Z kolei w poniedziałek, 18 listopada, będzie o Agile, Waterfall, Scrum i inne buzzword'y, czyli jak zarządzanie projektami może wesprzeć startup. Spotkanie poprowadzi Paweł Bochnowski, ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania projektami nie tylko w dużych korporacjach, ale również w startupach. Aktualnie jest odpowiedzialny za zarządzanie portfelem projektów w wielokulturowym środowisku banku inwestycyjnego w Londynie. Jest również właścicielem i współwłaścicielem kilku firm.
Wydarzenia
Miejsca
Zobacz także
Opinie (9)
-
2019-10-28 12:44
W znakomitej większości nie brakuje pieniędzy na start. (1)
Brakuje klientów, którzy by chcieli zapłacić za to co startup oferuje. Obecnie tworzenie takich rzeczy to bardziej sztuka dla sztuki (i brania dotacji), a nie błyskotliwa idea biznesowa.
- 12 1
-
2019-10-28 18:01
ja zrozumiałem z tego tylko "branding"
reszta to bełkot
- 2 0
-
2019-10-28 14:10
Zamiast tracić czas (1)
Przeczytajcie książkę korposzczury. rozjaśni wam wszystko o start-upach.
Bardzo polecam. Do nabycia w księgarniach.- 6 1
-
2019-10-29 09:51
Podaj tytuł
Gdybyś mógł podać tytuł :)
- 2 0
-
2019-10-28 17:17
Brakuje szkoleń z praktykami biznesu
Jest mnóstwo drobnych szkoleń dla startupow. Brakuje jednak czegoś bardziej fachowego, z jakimiś praktykami z biznesu. Jak stawiali pierwsze kroki i jak było im trudno. Nikt kto pracuje na etacie w wielkiej korpo nie może doradzać jak prowadzić i rozwijać startup.
- 6 0
-
2019-10-28 17:31
Potrzeba kapitału (1)
Nie wystarczy coś wyprodukować ale trzeba dobrze to rozleklamować. Często kasa na produkt to jedno, a na reklamę już nie ma.
- 1 0
-
2019-10-28 18:02
dobrych i potrzebnych rzeczy nie trzeba reklamować
reklamuje się tylko niewypały i śmieci
- 3 1
-
2019-10-28 18:27
Moze promil jozkow kuma co to jest "startap"
Startup to pomysl. By ten pomysl wypalil potrzebne sa inwestycje. Duuuuuuuuuuuze pieniadze. Tak dziala to w Stanach. Legendy o firmach z garazu sa glupie i nieprawdziwe. Sama obudowa do Apple 2 kosztowala 400 tys dolarow. Bez funfusxu nie byloby tej firmy nawet z geniuszem Wozniaka. Szkode w lepetynach Polakow poczynila tez PO mowiac im by "zakladali firmy". Bez pieniedzy mozecie...
- 2 0
-
2019-10-29 09:45
pomysl jedno, komercjalizacja drugie
Pomyslów mamy duzo, natomiast jak pozniej to skomercjalizowac to inna sprawa. Jednak trzeba przyznac ze niektorym sie udaje i od nich powinnismy sie uczyc.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.