• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Impreza już się odbyła

Strategia rozwoju firmy, model biznesowy

Strategia rozwoju firmy, model biznesowy i wizerunek firmy w internecie.

PLAN WARSZTATÓW:

Orientacja strategiczna i zarządzanie relacjami z klientami:

Wyróżnij się! Jak zaprojektować obsługę klienta, tak aby dostarczała pozytywne wrażenia
Modelowanie z 2 perspektyw kontaktach klienta z firmą:
jak realizować potrzeby firmy
jak budować wartościowe usługi w oparciu doświadczenia klienta
Gra warsztatowa: "Droga klienta przez firmę"
Kto jest moim klientem? Tworzenie persony, czyli odbiorcy produktu lub usług
Analiza zachowań klienta
Plan działań
Przygotowanie rzeczywistej ścieżki grup klienckich na podstawie przykładów omawianych przez uczestników na szkoleniu

Budowanie wizerunku w sieci:

Jak skutecznie i odważnie promować siebie i swoją markę?
Jak wyróżnić się spośród podobnych i sprawić, by Twoi odbiorcy sami Cię szukali?
Jak stworzyć profesjonalne i przyciągające uwagę profile w social mediach, zwłaszcza na Facebooku i Linkedin
W jakich kanałach działać i dlaczego?
Jak przygotować profesjonalną i skuteczną strategię komunikacji Twojej marki?
Jaką wartość uzyskasz z naszego szkolenia?

W ramach części STRATEGIA BIZNESU, uczestnik:

Umie przeprowadzić analizę silnych i słabych stron, szans i zagrożeń w odniesieniu do otoczenia i przedsiębiorstwa
Potrafi zidentyfikować szanse rynkowe w oparciu o niezaspokojone potrzeby klientów
Potrafi ocenić potencjał rynku w odniesieniu do zidentyfikowanej potrzeby/potrzeb
Uwzględnia wpływ otoczenia, zmian technologicznych i społecznych na kreowanie nowych potrzeb
Umie działać samodzielnie i przekonywać innych do swoich planów i decyzji
Umie planować przedsięwzięcia prowadzące do realizacji celów biznesowych
Potrafi podejmować skalkulowane ryzyko w celu osiągnięcia korzyści biznesowych
Potrafi zarządzać dostępnymi zasobami w sposób pozwalający na uzyskanie efektu synergii
Jest proaktywny i wykazuje inicjatywę w działaniu. Wytrwale dąży do realizacji założonych planów i jednocześnie charakteryzuje się postawą adaptacyjną
Nie zraża się porażkami - jest otwarty na uczenie się na błędach i wyciągania z nich pozytywnych wniosków

W ramach części MARKA FIRMY w internecie, uczestnik:

Zna podstawy marketingu osobistego i zasady kształtowania relacji z otoczeniem (ang. public relations -PR).
Zna zasady tworzenia strategii.
Zna nowoczesne kanały komunikacji.
Zna zasady tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych.
Umie prowadzić analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i wewnętrznych organizacji.
Potrafi sformułować cele strategii dotyczącej kształtowania wizerunku firmy i pracodawcy.
Potrafi dopasować działania wizerunkowe do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
Umie określić grupy docelowe do formułowanych komunikatów.
Potrafi dobrać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
Umie stosować techniki marketingowe.
Umie tworzyć komunikaty prasowe i materiały marketingowe.
Posiada zdolność planowania i konsekwentnego realizowania wspólnie z pracownikami wizji marki przedsiębiorstwa

Prowadzące:

EMILIA BARTOSIEWICZ
- konsultant i ekspert osobistego PR w sieci. Założycielka i Prezes Lady Business Club (www.ladybusinessclub.com), właścicielka Imagine Yourself Sp. z o. o. (www.imagineyourself.pl). Twórczyni i redaktor naczelna portalu (www.ladybusiness.pl). Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards (www.ladybusinessawards.pl).Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Od 2012 pracuje z ludźmi biznesu nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie.

- Tworzy strategie zarządzania osobistym PR i wizerunkiem w sieci
- Prowadzi konsultacje z zakresu budowania spójnej i autentycznej komunikacji marki i obecności w sieci oraz tworzenia profesjonalnych profili publicznych.
- Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających widoczność marki w sieci.
- Udziela konsultacji indywidualnych z zakresu tworzenie stron internetowych (z uwagą na treści dotyczące właściciela i historii firmy)
- Koordynuje procesy rebrandingowe firm (od zmiany identyfikacji wizualnej - logo, treści stron
www po układanie strategii komunikacji w social mediach

Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 300 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych, konsultując, doradzając i wspierając ich działania na każdym etapie "bycia w sieci"
Prowadzi warsztaty z wizerunku firm i osób w internecie, tworzenia i zarządzania profilem publicznym na Linkedin, marki osobistej w sieci.
W 2012 została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii "Wizja i przywództwo", organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. W 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster oraz została wybrana do grona 20 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce i za granicą.

Dorota Rycharska - doświadczony menadżer, doradca biznesu, ekspert w zakresie organizacji, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych, zarządzania jakością, budowania zespołów i kompetencji lidera, zarządzanie zmianami, zarządzania projektami (www.agilebiz.pl)

Od 2008 roku zarządzała rozległymi sieciami sprzedażowymi i obsługowymi, przez 5 lat brała udział w strategicznych projektach w branży ubezpieczeniowej oraz 4 lata w budowaniu i wdrażaniu modeli obsługowych i sprzedażowych. Realizuje projekty kompleksowego wsparcia firm, skierowane na: rozwój firmy lub jej restrukturyzację, rozwój zespołu i kompetencji lidera. Prowadzi projekty zarówno w ramach restrukturyzacji firm, jak również w budowaniu biznesu od podstaw. W szczególności:
- wprowadzania firm na rynek: budowanie strategii, modelu biznesowego, identyfikacji wizualnej, procesów, wsparcie w rekrutacji i szkoleniach wdrożeniowych zespołu oraz wsparcie właściciela w budowaniu kompetencji lidera (prywatne gabinety stomatologiczne)
- rozwój biznesu i zarządzanie zmianą w organizacji: sformułowanie strategii, procesy, rekrutacja, model pracy zespołu i szefa, wsparcie w rozbudowie firmy (wybór dostawców, negocjacje cenowe). rozbudowa firmy z branży medycznej.
- wdrożenie procesów wpływających na rentowność biznesu: wdrożenie procesów wspierających zarządzanie rentownością sprzedaży usług oraz efektywności budżetowej: formułowanie budżetu i planów sprzedaży oraz monitorowanie realizacji celów, stworzenie systemu raportowania. Analiza efektywności sprzedaży pod względem produktów i klientów, ułatwiająca podejmowanie decyzji dotyczących rozwoju biznesu, wdrożenie polityki cenowej i budowanie wartości koszyka, (dwuletni projektu realizowanego z dużą kliniką medyczną).
- optymalizacja i zaprojektowanie usług (zorganizowanie zespołu, infrastruktury działania, komunikacji w zespole i przebiegu usługi) w celu poprawy jej jakości oraz interakcji między usługodawcą a klientami (firmy produkcyjne z branży automotive, przemysł spożywczy)
- rozwój kompetencji lidera odpowiadających wyzwaniom wyzwaniem czasów, czyli wspieranie pracowników w podnoszeniu kwalifikacji i dopasowaniu się do szybko ewoluującego świata pracy (rozwój technologii, różnice pokoleniowe w zespole). Projekt w branży IT.

Dodatkowo jest polskim dystrybutorem niemieckiej firmy, produkującej najwyższej klasy instrumenty medyczne.

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...