Chcesz zbudować silną markę. Taką, która będzie rozpoznawalna i godna zaufania, Twoi pracownicy będą z niej dumni, a klienci będą chętnie kupowali Twoje produkty. Wiesz, jak ma ona wyglądać i jakie wartości ma ze sobą nieść. Teraz czeka na Ciebie największe wyzwanie - proces jej budowania. Zapraszamy na drugie spotkanie w ramach cyklu Strefa Marki, na którym Dorota Połom przybliży nam tajniki brandingu i komunikacji marki z klientami docelowymi.
Podobne wydarzenia
sobota, godz. 08:30
piątek - niedziela, godz. 17:00
przedsprzedaż 1200 zł
Dla wszystkich tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z brandingiem. Szczególnie zapraszamy osoby, które dopiero myślą o założeniu swojego biznesu i interesują się tym, jak budować pozytywny wizerunek firmy.
Czego się dowiesz?
W trakcie spotkania poznasz etapy, które trzeba przejść, aby zbudować silną i rozpoznawalną na rynku markę. Dowiesz się, co jest podstawą budowy każdej marki i dlaczego wielu osobom nie udaje się stworzyć ciekawego i niepowtarzalnego brandu. Przekonasz się, że założenie biznesu przynoszącego zyski to nie tylko wymyślenie ładnie brzmiącej nazwy i opracowanie wizytówek czy ulotek. To tak naprawdę proces strategiczny, który trzeba cały przejść, aby marka była wyjątkowa i niepowtarzalna.
Prelekcję poprowadzi Dorota Połom- manager od kilkunastu lat zawodowo związana z budowaniem relacji z klientami i brandingiem. Przez 12 lat była dyrektor handlu i marketingu, obecnie od 5 lat jest project i brand managerem. Trener z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów w dziedzinie tworzenia marek, nawiązywania kontaktów, budowania relacji i wizerunku, wystąpień publicznych, umiejętności budowania i pracy w zespole oraz kreatywnego myślenia i twórczego działania pracowników. Zdobywczyni wielu nagród, w tym tytułu Kobieta Sukcesu 2011 przyznanego przez Marszałka Województwa Pomorskiego
Gdzie: PPNT Gdynia, Budynek III, Sala F/H