W pracy każdego UX designera (i nie tylko) najistotniejsi są ludzie. Aby zrozumieć użytkowników, ich potrzeby i oczekiwania, najprościej po prostu zapytać. Zapraszamy na warsztaty, podczas których przećwiczymy wymagającą sztukę zadawania dobrych pytań.
Podobne wydarzenia
piątek - niedziela, godz. 17:00
Sitno 107/A
bilety 1300 zł
przedsprzedaż 1200 zł
przedsprzedaż 1200 zł
w każdy piątek (do 12.06), godz. 09:30
Gdynia,
Konsulat Kultury
Wstęp wolny
Czego się dowiesz?
- Jakie pytania zadawać, by dowiedzieć się jak najwięcej?
- O co i jak pytać podczas wywiadów?
- Na co zwrócić uwagę w ankietach?
Formułowanie pytań przećwiczymy na przykładach ankiet i wywiadów - pierwszych metod, które przychodzą do głowy, kiedy chcemy dowiedzieć się czegoś od odbiorców produktu. Podczas warsztatów opracujemy także przykładowe pytania, które warto zadać użytkownikom, zanim ruszymy z projektowaniem rozwiązań.
Dla kogo?
Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli małych firm, którzy zastanawiają się, jak pozyskać informacje o potrzebach klientów. Mile widziane są także osoby z branży IT, R&D, UX i nowych technologii, które chcą ułożyć wiedzę o ankietach i wywiadach.
Prowadząca
Warsztaty poprowadzi Ania Tylikowska. Pracuje jako Senior UX / Service Designer w Allegro. Prowadzi zajęcia z badań UX i projektowania usług na Uniwersytecie SWPS w Sopocie i Warszawie. W ciągu ostatnich 4 lat zaprojektowała i przeprowadziła około 40 różnych warsztatów z obszaru projektowania produktów i usług. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Day; jest również współorganizatorką konferencji WUD Trójmiasto.
- Jakie pytania zadawać, by dowiedzieć się jak najwięcej?
- O co i jak pytać podczas wywiadów?
- Na co zwrócić uwagę w ankietach?
Formułowanie pytań przećwiczymy na przykładach ankiet i wywiadów - pierwszych metod, które przychodzą do głowy, kiedy chcemy dowiedzieć się czegoś od odbiorców produktu. Podczas warsztatów opracujemy także przykładowe pytania, które warto zadać użytkownikom, zanim ruszymy z projektowaniem rozwiązań.
Dla kogo?
Na warsztaty zapraszamy przedstawicieli małych firm, którzy zastanawiają się, jak pozyskać informacje o potrzebach klientów. Mile widziane są także osoby z branży IT, R&D, UX i nowych technologii, które chcą ułożyć wiedzę o ankietach i wywiadach.
Prowadząca
Warsztaty poprowadzi Ania Tylikowska. Pracuje jako Senior UX / Service Designer w Allegro. Prowadzi zajęcia z badań UX i projektowania usług na Uniwersytecie SWPS w Sopocie i Warszawie. W ciągu ostatnich 4 lat zaprojektowała i przeprowadziła około 40 różnych warsztatów z obszaru projektowania produktów i usług. Była prelegentką na wielu konferencjach, m.in. UX Poland, Product Camp, Gdynia Design Day; jest również współorganizatorką konferencji WUD Trójmiasto.