• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Zaostrza się konflikt w DCT. Związki grożą strajkiem

Wioletta Kakowska-Mehring
1 lipca 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
Sprawy podwyżek czy umów o pracę to jednak nie jedyny powód konfliktu w DCT. Chodzi też o związki zawodowe. Obecnie na terminalu pracuje ok. 500 osób. Do "Solidarności" należy 160 osób. Sprawy podwyżek czy umów o pracę to jednak nie jedyny powód konfliktu w DCT. Chodzi też o związki zawodowe. Obecnie na terminalu pracuje ok. 500 osób. Do "Solidarności" należy 160 osób.

Komisja Zakładowa NSZZ "Solidarność" rozpoczęła procedurę wejścia w spór zbiorowy z pracodawcą, czyli DCT. Konflikt w terminalu kontenerowym trwa od wielu miesięcy i niestety, zaostrza się. Zaczęło się od akcji ulotkowych ponad rok temu. Teraz załoga nie wyklucza podjęcia akcji strajkowej.


Czy konflikt w DCT uda się rozwiązać poprzez dialog?


Zaczęło się w ubiegłym roku od akcji ulotkowych w okresach świątecznych. Pracownicy domagali się dodatków za pracę w święta "To nie fair, że w święta musimy rezygnować z czasu z rodziną, pracując bez żadnego dodatku do wynagrodzenia. Większość pracowników w Polsce i Europie otrzymuje takie dodatki. My w DCT zasługujemy na te same warunki pracy." - to fragment ulotki zatytułowanej "Święta? Dla kogo?" jakie rozdawano pod bramą zakładu. Ten problem po roku udało się uregulować. Postulatów było jednak więcej. Jak widać pozostałych nie udało się rozwiązać w drodze dialogu. W tle jak zwykle jest też konflikt na linii Związki - Zarząd.

O co walczy "Solidarność" w imieniu załogi? O podwyższenie wynagrodzenia zasadniczego, zawarcie umów o pracę na czas nieokreślony oraz wypłacenie zaległych wynagrodzeń za wykonaną pracę zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie - to główne postulaty.

- DCT Gdańsk to największy i najszybciej rozwijający się terminal kontenerowy w Polsce. Trwa budowa drugiego nabrzeża, które podwoi możliwości przeładunkowe oraz zatrudnienie. Podpisana została umowa z 6 nowymi klientami - na początku sierpnia serwis oceaniczny aliansu armatorów G6 rozpocznie zawinięcia do DCT. Pracownicy z zadowoleniem przyjmują ekspansję portu jednak zwracają uwagę, iż w ślad za sukcesami firmy nie idzie jednak polepszenie warunków pracy i płacy pracowników. Wynagrodzenia pracowników DCT Gdańsk w okresie od czerwca 2007 do czerwca 2014, a więc na przestrzeni 7 lat wzrosły o około 7 proc. W tym czasie ceny towarów i usług konsumpcyjnych wg danych GUS wzrosły o 19,2 proc - informuje Łukasz Kozłowski, przewodniczący KZ NSZZ "Solidarność" w DCT Gdańsk.

Zdaniem pracowników uregulowana powinna zostać również sprawa umów na czas określony.
- W firmie 240 pracowników zatrudnionych jest na podstawie wieloletnich umów o pracę na czas określony. Często są to pracownicy których staż pracy w DCT wynosi 3,4,5 a nawet 8 lat i wciąż zatrudniani są na podstawie kolejnych umów czasowych. Ciągła niepewność wynikająca z tej formy zatrudnienia powoduje u pracowników poczucie braku bezpieczeństwa zatrudnienia, staje się źródłem długotrwałego stresu, utrudnia stabilizację życiową - informuje Łukasz Kozłowski. - Ostatnim punktem sporu zbiorowego jest wypłata zaległych wynagrodzeń za pracę na sprzęcie na którym należy się wyższe wynagrodzenie. Kontrola Państwowej Inspekcja Pracy potwierdziła, iż DCT Gdańsk nie wypłaca wynagrodzeń za pracę na sprzęcie, na którym należy się wyższe wynagrodzenie - dodaje przewodniczący Kozłowski.

Co na to DCT? - To, czy mamy do czynienia ze sporem zbiorowym, czy nie, zostanie dopiero rozstrzygnięte. Nawet gdyby okazało się, że spór się zawiązał, DCT Gdańsk trudno odnieść się do niesprecyzowanych żądań wzrostu wynagrodzeń. Warto wspomnieć, że od momentu otwarcia DCT w 2007 r. do czerwca 2015 r. na przykład na stanowisku operatora sprzętu wynagrodzenie wzrosło średnio o 67,25 proc. Są to twarde dane, które DCT jest w stanie udokumentować - mówi Maciek Kwiatkowski, prezes zarządu DCT Gdańsk. - Kwestia charakteru umów także nie może być przedmiotem sporu zbiorowego, gdyż DCT Gdańsk postępuje zgodnie z przepisami prawa pracy i, co wykazały kontrole Państwowej Inspekcji Pracy, nie narusza w żaden sposób Kodeksu Pracy w zakresie długości i jakości zawieranych umów. Ostatni punkt pisma "Solidarności" dotyczy wyrównania wynagrodzeń za pracę na sprzęcie, na którym pracownik powinien zarabiać więcej niż wynika to z jego umowy. Jest to kwestia indywidualna i związana z potrzebą szkolenia poszczególnych pracowników, nie może zatem być przedmiotem sporu zbiorowego, który powinien reprezentować interes wszystkich pracowników.

Według zarządu, atrakcyjność DCT jako pracodawcy obrazuje niska rotacja pracowników, która wynosi obecnie 2,43 proc. w skali roku. - Na jedno miejsce aplikuje do nas nawet 400 osób, co związane jest między innymi z ilością świadczeń pozapłacowych, w tym szerokich pakietów szkoleń czy dodatków w postaci karty paliwowej, świadczeń z zakresu ochrony zdrowia, które firma oferuje. W najbliższym czasie, w związku z inwestycją T2 rusza rekrutacja kolejnych kilkudziesięciu pracowników - dodaje prezes Kwiatkowski.

Sprawy podwyżek czy umów o pracę to jednak nie jedyny powód konfliktu. Chodzi też o związki zawodowe.

- W dniu 26 czerwca br pracodawca zwolnił z pracy trzy osoby: 2 członków Komisji Zakładowej oraz pracownika, który zwrócił się do PIP o kontrolę ws niewypłacania wynagrodzeń - informuje Łukasz Kozłowski.

Podobna sytuacja miała miejsce w ubiegłym roku. Wówczas zwolnienia miały dotyczyć dwóch pracowników zaangażowanych w działalność związkową. Po interwencji udało się porozumieć i odstąpiono od zwolnień. Jak wynika z wyjaśnień DCT, zarówno w tamtej, jak i w tej sprawie powodem zwolnień miały być względy merytoryczne, a nie działalność związkowa. Związkowcy są jednak innego zdania. Związki zawodowe powołano w DCT w lipcu 2013 roku. Początkowo udawało się prowadzić konstruktywny dialog. Według związkowców rozmowy popsuło zatrudnienie przez DCT firmy, która - według związków - znana jest z tego, że ma zwalczać organizacje związkowe. Władze DCT twierdzą, że zadaniem firmy było jedynie przeprowadzenie ankiet dotyczących satysfakcji z pracy. Zarząd ma z kolei inny zarzut. Chodzi o kontakty "Solidarności" z  ITF (International Transport Workers' Federation), czyli Międzynarodową Federacją Transportowców. Organizacja ta próbowała agitować załogi kontenerowców wpływających do DCT. Władze spółki, nie zgodziły się na wejście związkowców na teren terminalu. W odwecie ITF napisało list do instytucji finansowej, która udziela pożyczki na sfinansowanie rozbudowy DCT, w którym podważa autorytet DCT jako pracodawcy, a to mogło zaszkodzić w udzieleniu kredytu - taka jest wersja władz terminalu. "Solidarność" nie wypiera się kontaktów z ITF. Twierdzi jednak, że są to działania jak najbardziej słuszne i związkowcy mają do nich prawo, aby bronić interesów pracowników.

Miejsca

Opinie (566) ponad 20 zablokowanych

  • Szczęśliwy:) (3)

    Część tym w kopalni;)
    Jako wolny człowiek którego "uwolniła" dyrekcja od pracy Wesoło pozdrawiam wszystkich kolegów i koleżanki z kopalni zwanej DCT:) Powiem wam tak...czuje się cudownie, sama myśl że nie trzeba wracać do tego grajdołu perspektywa zmian regeneracja organizmu po nockach świętach i wewnętrznej inwigilacji bezcenne:) Szkoda, że po tylu latach już z większością się nie spotkam ale mam fajne wspomnienia:) Najlepszy okres za Colina i integracji załogi zapadło w pamięć niestety jak wiecie przez lata z Jędrzejem jedyne co zyskiwałem to wrzody i zajechany kręgosłup ale co tam..członek mu w oko przyjdzie na niego czas będę za wami aplikował u Szefa wszystkich szefów w AU i może wtedy skończy sie jego dyktatura. Dla publiczności nie związanej z DCT powiem tylko tyle..g..widziałeś g..wiesz...Ze wspaniałej firmy stworzonej przez Australie i Anglików nastawionej na rozwój i konkurencje z międzynarodówką zostało tylko obozowe ogrodzenie gdy nadeszły czasy władania nieudaczników z polski baa tylko nasi potrafią zepsuć stalową kulę robiąc z niej kurzą wydmuszkę...czasy władania Polskiego obozowiska w postaci Jędrzeja , Macieja i tych wszystkich sługusów Sekty Dyrekcja DCT prowadzi tylko i wyłącznie do zdania że w Polsce nie można fajnie pracować:) Jesteście bandą imbecyli nastawioną na zyski cyferki statystyki a nie ludzi...67% wzrost wynagrodzenia za sprzęt?? CZY WAS P...?? przez tyle lat pracy suwnica RTG skoczyła o góra 10..!!! lata krwi nerwów nieprzespanych nocy straty na wzroku i kręgosłupie spoko ale szczyt chamstwa jak koleś co pracuje raptem dwa lata może mówić że skoczyło 67%...niech dyrektor powie że jemu na 90tys zl może i skoczyło ale to tak jak polskie eldorado gdy władza mówi że mamy średnią krajowa prawie 3700...GDZIE SA CI LUDZIE>? no chyba że bierzemy pod uwage dyrektora i prezesa zarzadu zarabiających prawie 100tys dzielac to na 500 pracowników noo wtedy możemy mówić o skoku cywilizacyjnym jakie wykonało założenie dyrekcji;)
    Współczuje wam załogo bo rżną głupa i tak będzie dalej dopóki wewnętrznie się nie dogadacie bo wiecznie komisja zakładowa nastawiać karku nie będzie bo i tej zabraknie...ale jak krzykniecie Wszystkich nas nie zwolnicie zmieni postać rzeczy:) Trzymam za was kciuki nie dajcie się a jeżeli macie tak samo dosyć jak ja i chcecie zmian zapraszam na łacza pomoge jak mogę i doradzę jak fajnie się z nimi rozstać bo za miesiąc dla nich ważna data z aliansem G6..gdy zabraknie ludzi lub Ci pokażą palec będą musieli klękać za wami;)
    Powodzonka i do zobaczenia na Rajdzie Polskim taki mi prezent z wolnym zrobili że jadę się dobrze bawić:)
    Czołgiem;)

    • 72 5

    • (1)

      ty to pewnie ten co jątrzy....

      • 4 9

      • gdybyś był jednym z nas operatorów wiedział bys kim jestem a tak sprzedałeś się żeś sługa administracji no chyba że na osobnym opłaconym stanowisku, by klikać i robić ferment wobec pracowników i związku który o nas walczy...dyrektorku lepszych klikaczy musisz zatrudniać ahh taka wtopa...

        • 10 4

    • Pozdrowienia

      Serdecznie pozdrawiam !!!
      Miło czyta się posty osoby mającej świadomość, że jestem obywatelem Polski a nie Bangladeszu.

      • 3 4

  • (2)

    Jak ci praca w zyciu szkodzi,
    porzuc prace - o co chodzi !!!

    Wolna wola , wolne zwiazki i wolne miasto.

    Czy ktos tam trzyma ludzi na sile - sami chca tam pracowac.

    A tak po prawdzie to ile maja przecietnie na reke za miesiac i ile godzin pracuje miesiecznie ????

    • 1 25

    • W porównaniu z innymi krajami ?
      DNO
      ta sama praca, prezesi zarabiają tyle samo, koszt przeladunku jest podobny, paliwo za ta sama cenę, pracownik tańszy o dobrych kilka razy, ale u nas i tak się nie opłaca ... Czemu ?

      • 0 2

    • wiesz jest coś takiego jak kredyt na mieszkanie ponieważ państwo tego nie zapewnia , to ludzie muszą podpisywać ten pakt z diabłem żeby mieć się gdzie schronić razem z rodzinną. Pewnie nie podoba sie to idź olej pracę pewnie , niech ci zabiorą mieszkanie które spłacałeś przez kilka lat i wywali.. na ulice z dziećmi. Pewnie olej pracę idż z Rodzinną na smietniki. Takie jest twój sposób na życie ? Czy co ? w jakich realiach żyjesz ? bo chyba nie w Polsce !

      • 1 0

  • (6)

    160-190, 12h 6-18 lub 18-6 czasami 4nocki ciągiem bo przerzucają Cie z dnia na dzien z nocy na noc by zapelnic statki więc grafik miesieczny jak sloniowi w d. zarobki rozne...stara ekipa jeszcze zalapala sie na place sprzetowe reszta robi na tzw kontrolerach obowiazki sprzetowe ale placa im z umowy kontrolera srednio od poczecia pracy w 2-3do przodu od 1800-2200...a odmów nadgodzin lub przerzutki zmiany to tylko zielona mila lub rypanie przez swieta

    • 12 4

    • Pisanie ze zrozumieniem. (5)

      Człowieku jeśli chcesz aby czytelnik zrozumiał co masz do przekazania, zacznij pisać tak aby ktoś zrozumiał, bo to jak piszesz to nich....ja można zrozumieć.
      Dodam, że potrafię "czytać ze zrozumieniem" ale tego się nie da. Szanuj odbiorę, ten zacznie szanować nadawcę.

      • 4 1

      • (4)

        sorry na szybko ze sprzętu piszę a jak za długo postoje to zaraz przesłuchania dopytywania.
        wiec godzinowo miedzy 160-190 nawet i 200pare godz miesięcznie
        praca od 6do18 lub nocka 18-6...czasami w takim trybie musisz zaliczyć w tygodniu 4-5zmian bo tak planują grafiki dzienne...miesięczne masz dla formalności a nie stosowania. 1800zl na reke ma pracownik na stanowisku kontrolera i tutaj nie masz uwarunkowań ile to potrwa,,,może odłożysz na prawko kat. C wskoczysz na kierowcę pojeździsz rok dwa może trzy i wtedy przeskoczysz na stawkę kierowcy, szybciej skończy sie umowa, zwolnią Cię niż dadzą coś od Siebie;) Jak to mówią w firmie Szybciej garba dostaniesz niż większą wypłatę:) pozdrawiam z placu

        • 7 4

        • sorry, ale PiSzesz

          • 0 6

        • Plac (2)

          Co za człowiek...
          W firmie jest okres rozliczeniowy 3-miesieczny, w ciagu ktorego rozplanowane sa godziny kontraktowe (zgodne z przepisami prawa), ilość zmian pod rząd? odpoczynek który przewiduje prawo pracy jest zawsze zachowany, nawet z nadmiarem, przerzutki... dobrze wiesz ile czynników wpływa na to o której wpłynie statek i to się ciagle zmienia... firma ma płacic za to że siedzisz na parapecie Ty i 60 innych osób jak nie ma statku?

          • 1 6

          • (1)

            Damianek? sługus z akwarium? tak mi tu śmierdzi Twoją obecnością w postach sprzedawczyku...my dobrze wiemy o twoim i dziewczyny nagrywaniu chlopakow spokojnie i Ciebie rozliczymy

            • 3 0

            • jakie nagranie?

              • 1 0

  • Wiwat dct!!!!!!! (2)

    Gonic zwiazkowców do roboty,,,a jak im sie nie podoba to zwolnic,,niech popracuja troche w innych firmach to się przeprosza z DCT,,,i na kolanach beda prosic o ponowne zatrudnienie,,, pracowałem na trminalu i miło wspominam pracę,, do tej pory nie miałem lepszego pracodawcy w naszym kraju,
    Zwiazki doja kase ze składek jeleni i nierobów którzy się do nich zapisali,,ci z kolei drą japy bo nic innego nie chca robić,, podpis pod umowa o prace jest zgoda na warunki jakie zakład pracy oferuje pracownikowi,,,,prosta zasada i uczciwa,,,pozdrawiam zarząd DCT i znajome twarze ......

    • 17 42

    • Trip

      Wiechu daj już spokój.

      • 8 1

    • Ha ha ha Kolego jesteś żałosny albo upośledzony wręcz mogę powiedzieć ! Pracowałeś w DCT na dzaile Operacyjnym ? Nie wydaje mi się. Ja już tam nie pracuję i poszedłem do pracy typowo fizycznej. Może trochę bardziej po pracy jestem zmęczony fizycznie , ale za to jak wypoczęty psychicznie . Nikt nie czeka na twoje potknięcie , żaden głąb nazywający sie Brygadzistą nie mający kompetencji na to stanowisko które obejmuje , nie chodzi i się nie wymądrza. Na temat , o którym nie ma kompletnie pojęcia. Brygadzista który mnie potrafi "ochrzanić " za coś co źle robię , potrafi też pochwalić za dobrze wykonaną pracę. Kiedy trzeba wstawi się za pracownikiem , nie patrząc czy na niego ktokolwiek krzywo spojrzy z zarządu. Dba o to , żeby ludzią którzy pracują pod jego polecenie nie stała sie krzywda. A ludzkie życie szanuje bardziej niż efekty ( tak jak za granicą). A Brygadziści w DCT to banda tchórzy którzy nie potrafią myśleć samodzielnie. Ale zarząd własnie takich chciał mieć Brygadzistów. Niech ktoś z poza DCT , zorientuje się ilu pracowników już tam nie pracuje i jakie mają teraz życie. Sama ta statystyka pokaże mu delikatny obraz tego co sie dzieje w tej Firmie.

      • 3 1

  • (1)

    A ja dziekuje Związkom...dzieki nim zostałem w firmie i póki co trwam na stanowisku w stalag D4 i liczę że mnie nie zwolnią za nie przyjemny zapach pierdu

    • 18 4

    • peronowy

      no proszę brawo za szczerość ,popieram zmianę postawy.

      • 0 0

  • To już wiadomo gdzie CV nie składać.

    • 23 4

  • , szkoda ,że na DCT taczek nie ma - no bo ciężko suwnicą za brame wyjechać ...

    • 10 1

  • Choć nie jestem związkowcem stanę IMV, RTG, STS na ile trzeba będzie :) (6)

    Panowie i Panie Związkowcy dajcie hasło, że stoimy z przeładunkiem. Ja stanę. Zatrudniłem się w DCT sześć lat temu z nadzieją, że jest to przyszłościowy zakład pracy. Po tym okresie z żalem muszę stwierdzić iż się myliłem. Obecnie rozważam zmianę pracy na inną choć jest mi żal poznanych kolegów i koleżanek (tworzymy coś na kształt rodziny). Praca nie należy do lekkich ale wiedziałem na co się zgadzam. Po tych tatach wszyscy się nawzajem wspieramy i pomagamy sobie nawzajem. Łudziłem się, że wraz ze wzrostem przeładowanych kontenerów i nawału pracy będą rosnąć też nasze wynagrodzenia. Pan prezes wypowiada się, że pensje operatorskie wzrosły o 67,25 %. Pensje nie wzrosły tylko operatorzy zawarli nowe umowy o pracę na wyższe stanowiska np z operatora ciągnika terminalowego (IMV) na suwnicę placową (RTG) itp. Panie prezesie jest pan w błędzie i czyta pan wyniki z tabelek podsuwanych pod nos przez dział kadr. Ja mam te szczęście, że mam umowę na czas nieokreślony ale i tak chodzę do pracy i nie wiem czy jutro mnie nie zwolnią. Powód nie pasuje pan/pani do profilu firmy. Firmę tworzą ludzie tacy jak ja czy ty. Jak nas nie będzie to nie będzie DCT. Tak na marginesie całej tej mojej wypowiedzi chciałem podkreślić, pracodawca DCT tak dba o pracowników, że od ponad 5 lat nie zmienił nam odzieży ochronnej. Chodzę w przetartych jak sito spodniach. Ciekawe co ile pan dyrektor i pan prezes wymieniają sobie sponie i marynarkę do pracy ( przypuszczam, że minimum raz w miesiącu). Reasumując moją wypowiedź "Strajk" wisi w powietrzu i w d*p...e mam czy z DCT odejdą klienci i NAS zwolnicie. Jest mi juz wszystko jedno. POZDRO

    • 57 8

    • Strajk

      Stary to jest jakas masakra , przed biurami stoja audi mereses a ty................. Nie masz że od ponad 5 lat nie zmienił nam odzieży ochronnej. Chodzę w przetartych jak sito spodniach. Ciekawe co ile pan dyrektor i pan prezes wymieniają sobie sponie i marynarkę do pracy ( przypuszczam, że minimum raz w miesiącu). Reasumując moją wypowiedź "strajk" wisi w powietrzu i w d*p...E mam czy z dct odejdą klienci i nas zwolnicie. Jest mi juz wszystko jedno. Pozdro

      • 3 3

    • DO (4)

      hahahaha... wystarczy ruszyć d*pe i podejść do działu Bezpieczeństwa i powiedzieć: " słuchajcie, mam zniszczone spodnie, poproszę o nowe" z dnia na dzień byś dostał... co za ludzie

      • 3 3

      • hahahahaha.... ludzie przynoszą do wspaniałego działu spodnie które są dziurawe z przetarcia bo łazi się w takich spodniach po kilka lat i oddają połatane, nie wspomnę z jaka laska otrzymuje się nowe buty...

        • 0 0

      • .... (1)

        No i gdzie ta wasza kultura? Śmieszna firma, śmieszne praktyki. Coś Ci powiem jak już chcesz być taki rzetelny. Ciuchy nie wydają nowe tylko używane, po ludziach, którzy padli w tej nie równej walce z wami. Ja dostałem spodnie z łatą na d*pie, bo oszczędzają na takich podstawowych rzeczach. W kiblach papier jak za komuny szary. Dwa razy tym papierem ściernym podetrzesz d*pe i po Tobie. Oszczędzają na ludziach jak się da, a sami żyją jak pączki w maśle. Wystarczy spojrzeć na parking przed firmą. Kiedyś sprawny menager firmy zarabiał 10-krotność pensji wyrobnika. Dzisiaj to jest 50-krotność a i więcej. Idzie taki w-ce prezes mówisz mu dzień dobry, a on łeb w drugą stronę ręce w kieszeni i zlewka.

        • 2 2

        • dokładnie a w wc nie ma nawet mydła bo sprzątaczki nie mają czasu napełnić pojemników między kawkami ciastami papierosami...tylko siedzą w swojej szatni... a prysznice aż czarne od brudu...z śmietników się wysypuje...sami musimy wynosić śmieci... szafki myte mopami, które myją podłogi... a przygarniają po 2 tysie więcej niż lukowy a pracują może 3-4h na dzień...do tego imprezy w niedźwiadku wczasy pod gruszą TAK sprzątaczki mają (czego MY nie mamy...) praca od pon-pt po 8h bez weekendów świąt...

          • 0 0

      • z dna na dzień ? hahaha oddałem do naprawy wróciły takie same oddałem znowu i czekam już ponad miesiąc od 2 miesięcy chodzę w 1 spodniach....

        • 0 0

  • ....

    Taczka już czeka, a my razem z nia!

    • 10 2

  • Zarobki (4)

    To może ktoś poda jakie są tam zarobki. To że nie starcza nic nam nie mówi. Można zarabiać i 10 tyś. i mówić że nie ma nawet na loda dla dziecka. Oczywiście jak ma się kredyty mieszkaniowe w "frankach". Ile np zarabia suwnicowy ? ile kierowca itd ? To nam pokaże skalę problemu... Codziennie mijają mnie rano swoimi furami z predkościa 150 km/h pracownicy DCT na obwodnicy południowej
    . Czyli na fury mają i paliwo....

    • 9 22

    • Paranormalny (3)

      Heh a czy mają na czole napisane, że są z DCT? Weź się nie osmieszaj bucu.

      • 5 2

      • zarobki (2)

        wiekszosc ma plakietke parkingowa z DCT wiec widac xd

        W przybliżeniu:
        1800-2100 kontrolerzy
        2100 - 2700 IMV
        2500 - 3200 RTG
        3200 - 4200 STS

        zarobki w netto w zaleznosci od tegoc zy to mlodszy czy starszy operator, zarobki bez nagodzin, ktore mozna robic bez problemu

        • 2 7

        • prawdziwe zarobki

          No i po co kłamiesz. Mam starszego STS i wychodzi 3200. Starszy RTG 2900 więc po co te twoje liczby z sufitu. Chciałbym mieć taką podstawę netto o jakiej wspomniałeś, wtedy na pewno bym nie protestował. Po co te kłamstwa?
          IMV: 2100-2500
          RTG: 2500-2900
          STS: 2900-3200

          Także człowieczku w zielonym z budy, cała ta wasza polityka opiera się na kłamstwach i oszczerstwach.

          • 8 2

        • ....

          aha i jeszcze jedno. Jeśli ty widzisz u kogoś przepustkę za szybą jadąc samochodem no to masz sokoli wzrok, więc się nie ośmieszaj.

          • 5 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Bogdan Górski

prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego „Górski”.Spółkę, ze stu procentowym kapitałem...

Najczęściej czytane