stat
Impreza już się odbyła

Zarządzenie doświadczeniem klienta

Zapraszamy na warsztaty biznesowe "Zarządzenie doświadczeniem klienta".

wrz 19

niedziela, godz. 15:00

Gdańsk,
bilety 50 zł
paź 9-10

sobota - niedziela, godz. 12:00

Gdańsk,
bilety 90 zł
CEL:
* Nauczysz się podejmować działania biznesowe poprzez stworzenie mapy oczekiwań klienta
* Zrozumiesz i zbudujesz doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania wobec firmy
* Nauczysz się tworzyć personę grupy docelowej
* Nauczysz się tworzyć ścieżkę klienta (Service Design) zgodnie z realnymi potrzebami klientów
* Na podstawie przygotowanej na szkoleniu ścieżki klienta zaplanujesz z zespołem rozwój produktów lub usług, usprawnicie pracę zespołów, procesy wewnętrzne, co również zwiększy zyski firmy

KORZYŚCI:
Nauczysz się kreować unikatową ofertę w oparciu o zdiagnozowane potrzeby nowoczesnych klientów, co przełoży się na zwiększenie sprzedaży, wyższy wskaźnik utrzymania klienta, umiejętność sprzedaży na wartościach, bez obniżania cen i stosowania rabatów, a co za tym idzie na zwiększeniu zysku firmy.

DLA KOGO:
Dla pracowników działów handlowych i właścicieli firm, którzy chcą zarządzać relacjami z klientami w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji i oczekiwania współczesnych klientów.

PROGRAM:
1. Wyróżnij się! Jak zaprojektować obsługę klienta, by dostarczała pozytywne wrażenia
2. Modelowanie z 2 perspektyw w kontaktach klienta z firmą
a. jak realizować potrzeby firmy
b. jak budować wartościowe usługi w oparciu o doświadczenia klienta
3. Przygotowanie rzeczywistej ścieżki grup klienckich dla firmy uczestniczącej w szkoleniu
a.Gra warsztatowa: "Droga klienta przez firmę"
b. Kto jest moim klientem? Tworzenie persony, czyli odbiorcy produktu lub usługi
c. Analiza zachowań klient
d. Plan działań
4.Przygotowanie rzeczywistej ścieżki grup klienckich dla firmy uczestniczącej w szkoleniu

Co zapewniamy:

Udział w szkoleniu
Materiały szkoleniowe - profesjonalne prezentacje i workbook z narzędziami do wykorzystania w codziennej pracy
Indywidualny feedback po szkoleniu od prowadzącej
Imienny certyfikat SUS 2.0 potwierdzający udział w szkoleniu
Lunch i przerwy kawowe

Opinie

Walczymy z przemocą słowną

Kasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Twoja opinia

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Jacek Kajut

Z wykształcenia inżynier elektryk, zbudował i rozwija jedną z najsilniejszych marek branży...