• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
Impreza już się odbyła

Zarządzenie doświadczeniem klienta

Zapraszamy na warsztaty biznesowe "Zarządzenie doświadczeniem klienta".

CEL:
* Nauczysz się podejmować działania biznesowe poprzez stworzenie mapy oczekiwań klienta
* Zrozumiesz i zbudujesz doświadczenie, motywację działania klienta i oczekiwania wobec firmy
* Nauczysz się tworzyć personę grupy docelowej
* Nauczysz się tworzyć ścieżkę klienta (Service Design) zgodnie z realnymi potrzebami klientów
* Na podstawie przygotowanej na szkoleniu ścieżki klienta zaplanujesz z zespołem rozwój produktów lub usług, usprawnicie pracę zespołów, procesy wewnętrzne, co również zwiększy zyski firmy

KORZYŚCI:
Nauczysz się kreować unikatową ofertę w oparciu o zdiagnozowane potrzeby nowoczesnych klientów, co przełoży się na zwiększenie sprzedaży, wyższy wskaźnik utrzymania klienta, umiejętność sprzedaży na wartościach, bez obniżania cen i stosowania rabatów, a co za tym idzie na zwiększeniu zysku firmy.

DLA KOGO:
Dla pracowników działów handlowych i właścicieli firm, którzy chcą zarządzać relacjami z klientami w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacji i oczekiwania współczesnych klientów.

PROGRAM:
1. Wyróżnij się! Jak zaprojektować obsługę klienta, by dostarczała pozytywne wrażenia
2. Modelowanie z 2 perspektyw w kontaktach klienta z firmą
a. jak realizować potrzeby firmy
b. jak budować wartościowe usługi w oparciu o doświadczenia klienta
3. Przygotowanie rzeczywistej ścieżki grup klienckich dla firmy uczestniczącej w szkoleniu
a.Gra warsztatowa: "Droga klienta przez firmę"
b. Kto jest moim klientem? Tworzenie persony, czyli odbiorcy produktu lub usługi
c. Analiza zachowań klient
d. Plan działań
4.Przygotowanie rzeczywistej ścieżki grup klienckich dla firmy uczestniczącej w szkoleniu

Co zapewniamy:

Udział w szkoleniu
Materiały szkoleniowe - profesjonalne prezentacje i workbook z narzędziami do wykorzystania w codziennej pracy
Indywidualny feedback po szkoleniu od prowadzącej
Imienny certyfikat SUS 2.0 potwierdzający udział w szkoleniu
Lunch i przerwy kawowe

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Bogdan Górski

prezes Przedsiębiorstwa Budowlanego „Górski”.Spółkę, ze stu procentowym kapitałem...