• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Hipodrom szuka sponsora tytularnego

Piotr Weltrowski
28 sierpnia 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Z naszych informacji wynika, że jednym z zainteresowanych podmiotów jest Totalizator Sportowy, który już wcześniej partnerował Hipodromowi przy organizacji wielu zawodów. Z naszych informacji wynika, że jednym z zainteresowanych podmiotów jest Totalizator Sportowy, który już wcześniej partnerował Hipodromowi przy organizacji wielu zawodów.

Czy sopocki Hipodrom zmieni nazwę? Bardzo możliwe, bo prowadząca obiekt spółka szuka sponsora tytularnego. Jak dowiedzieliśmy się, trwają negocjacje z dwiema firmami, niedługo mają zostać wysłane zapytania do kolejnych.



Podoba ci się, że obiekty sportowe sprzedają swoje nazwy, aby zyskać sponsorów?

O tym, że wyremontowany niedawno obiekt będzie chciał znaleźć sponsora tytularnego, mówiło się od dawna. Przedstawiciele spółki zarządzającej Hipodromem zapowiadali, że będą chcieli wyłonić go ogłaszając przetarg. Ostatecznie jednak wybrano tryb bezprzetargowy.

Na stronie spółki pojawiło się zaproszenie do składania ofert w tej sprawie.

- Możemy szukać sponsora bez przetargu i uznaliśmy, że takie rozwiązanie będzie lepsze, bo daje możliwość znalezienia firmy, która zaoferuje nam nie tylko pieniądze, ale i inne korzyści. Także my, dzięki formie negocjacji, możemy wypracować ofertę dostosowaną do oczekiwań ewentualnego sponsora - mówi Magdalena Rutkowska, prezes spółki Hipodrom Sopot.

Jak się dowiedzieliśmy, już w tej chwili Hipodrom negocjuje z dwoma podmiotami zainteresowanymi sponsorowaniem obiektu. Z naszych informacji wynika, że jedną z nich jest Totalizator Sportowy, który już wcześniej, wielokrotnie obejmował swoim patronatem imprezy organizowane na Hipodromie.

Przedstawiciele spółki nie chcą tych informacji potwierdzić. Nie chcą ich też jednak zdementować.

- Po prostu nie odpowiem na to pytanie, proszę nie naciskać - mówi Rutkowska, kiedy pytamy ją wprost, czy spółka negocjuje z Totalizatorem Sportowym.

Przyznaje za to, że w najbliższym czasie rozesłane zostaną zapytania ofertowe do szeregu innych firm, które mogłyby być zainteresowane sponsorowaniem obiektu. Dodaje także, że na znalezienie odpowiedniej firmy spółka "daje sobie minimum cztery miesiące".

Na pytanie o kwotę, którą chce uzyskać od właściciela nowej nazwy nie dostajemy odpowiedzi. Trudno jednak przypuszczać, aby była to kwota większa, bądź nawet zbliżona do tej, którą otrzymuje z tego tytułu inny sopocki obiekt - Ergo Arena (tutaj wynegocjowano kwotę 12,2 mln zł za pięcioletnią umowę sponsorską).

Na co liczyć może ewentualny sponsor tytularny Hipodromu?

Przede wszystkim na prawo do dwuczłonowej nazwy obiektu (z zaznaczeniem, że umowa ma zostać podpisana na czas określony), a także prawo do umieszczania reklam firmy i jej produktów na terenie Hipodromu oraz używania logo obiektu na własnych dokumentach.

Poza tym sponsor mógłby korzystać z loży VIP podczas ważnych imprez organizowanych na terenie Hipodromu, otrzymywałby też na nie określoną pulę darmowych biletów. W ogłoszeniu mowa jest także o nieco bardziej mglistym zysku w postaci "prestiżu w środowisku jeździeckim".

Miejsca

Opinie (38) ponad 10 zablokowanych

  • Na tym portalu szukają?

    • 3 0

  • Apartamenty "Julke&Karnowski&Stefański"

    • 2 1

  • "Bąk Hipodrom Amber"

    lub
    Grobel&Karnol Arena

    • 5 0

  • Szczaw i mirabelki arena

    • 2 1

  • Oceanic

    a dlaczego nie spytaja Oceanica. sa sasiadami przez plot.

    • 2 0

  • Sołtys Arena S.A.

    • 0 0

  • promocja

    Ale o tym, że właśnie odbywają się nr hipodromie zawody w skokach to cisza. Promocję obiektu można ograniczyć do szukania sponsora.

    • 1 0

  • red (auto na H) kebab hipciodrom arena,

    W gdynia mają kosmodrom to sopotu też a co.

    • 0 0

  • du*a and d*pa sp. zoo ...

    hipodrom to hipodrom, nie potrzeba jakiejś durnej nazwy spółki "krzak and d**a jasiu". kretyński zwyczaj oczywiście z zachodu, bo polaki wszystko muszą robić na tę modłę...

    • 0 2

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Łukasz Żelewski

Prezes zarządu Agencji Rozwoju Pomorza od 2007 roku. Wcześniej pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego PPUP Poczta Polska, a w latach 2003-2006 był Dyrektorem Departamentu Gospodarki i Infrastruktury w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Zajmował się prywatyzacją firmy Neptun Film Sp. z o.o., realizując funkcję nadzoru właścicielskiego z ramienia Samorządu Województwa Pomorskiego. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej....

Najczęściej czytane