- 1 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (43 opinie)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (162 opinie)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (76 opinii)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (20 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 6 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
Pilotażowy projekt wsparcia kariery
18 marca 2017 (artykuł sprzed 7 lat)
Trwa rekrutacja do pilotażowego projektu, który ma wspierać w wyborze kariery i otrzymaniu stażu w wymarzonej firmie. Nie wiesz co dalej? Chcesz zmienić swój plan na drogę zawodową? Skorzystaj z Akceleratora Kariery.
Koniec studiów często nie daje odpowiedzi na pytanie do jakiej pracy mamy predyspozycje i gdzie powinniśmy pokierować swoje pierwsze kroki. Nawet po kilku latach doświadczenia dylemat, czy to jest właściwa droga zawodowa potrafi spędzać sen z powiek. W odpowiedzi na ten problem powstał pilotażowy projekt Akceleratora Kariery, który ma pomóc w znalezieniu swojej drogi zawodowej. Pierwsza edycja została przygotowana dla 50 osób. Z założenia projekt został stworzony z myślą o studentach dwóch ostatnich lat i absolwentach, jednak kryteria nie dyskwalifikują osób starszych. Sam projekt, co ważne, nie jest też skierowany do osób z branży IT. Ważne żeby osoby zgłaszające się do programu miały świadomość, że zaczynają swoją drogę od początku, nieważne czy mają 20 czy 40 lat. Żeby uczestniczyć w szkoleniach uczestnik powinien znać też język angielski przynajmniej na poziomie średnio zaawansowanym.
Akcelerator został stworzony przez zespół O4 z Olivia Business Centre. Jest to projekt samofinansujący się. To znaczy, że udział w nim będzie wymagał wkładu finansowego, który ma zwrócić się przy płatnej propozycji stażu. W sumie 899 zł netto to kwota potrzebna na opłacenie mentorów i sprawy organizacyjne. Płatne w dwóch turach 499 zł do 1.04 i 400 zł do 15.05. Opłata za udział ma być swego rodzaju wstępną selekcją osób, które faktycznie chcą zaangażować się w znalezienie swojej drogi zawodowej.
Pierwszy etap, który odbywa się bezpłatnie, to sprawdzenie predyspozycji i umiejętności, przeprowadzone przez Centrum Rozwoju Talentów Gdańskiego Urzędu Pracy. Po tym etapie uczestnicy dostaną informacje czy powinni myśleć o własnym biznesie, czy raczej skupić się na pracy specjalisty. Drugi etap to cykl szkoleń zależny od obranej ścieżki. Szkolenia będą odbywać się w godzinach popołudniowych między 17 a 20 od kwietnia do czerwca i w sumie wyniosą 44 godziny. Z założenia będą je prowadzić osoby decydujące o rekrutacjach w firmach oferujących staże. Trzeci etap to trzymiesięczny płatny staż w firmie. Jeśli ktoś ma pomysł na biznes zamiast stażu dostaje na okres trzech miesięcy własnego mentora, który pomoże mu w realizacji swojego pomysłu.
Na początek zostało wybranych kilka firm, które przyjmą do siebie stażystów: Omida zajmująca się logistyką, Barona, rekrutująca pracowników, BigLetter związany z branżą tłumaczeń, Widzicki.com wspierający firmy z zakresu marketingu, Inventity, czyli inwestycje i Conseo specjalizująca się w mediacjach, negocjacjach i szkoleniach.
- To nie koniec. O kolejnych firmach, które dołączą do projektu zdecydujemy po wybraniu uczestników i rozpatrzeniu ich predyspozycji i preferencji - dodaje Martyna Czarnobaj, prowadząca projekt Akcelerator Kariery.
Wszystkie najważniejsze informacje o programie dostępne na stronie Akceleratora Kariery.
AS-a
Miejsca
Opinie (17) 2 zablokowane
-
2017-03-20 16:18
Co za kpina z ludzi szczególnie młodych niewolników
Ile jeszcze kur** pracodawcy będą tak traktować młodych... ?!
- 2 0
-
2017-03-20 22:29
Córka senatora PO -Leszek Czarnobaj
Czy Pani Martyna nie jest córka pana senatora Leszka Czarnobaja?. I czy Pani Martyna swoją kariere zawodowa nie rozpoczynała w Parku Technologicznym będącego w sferze wplywów ludzi zwiazanych z Platformą Obywatelską?
- 3 0
2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.