- 1 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (43 opinie)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (162 opinie)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (76 opinii)
- 4 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 5 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 6 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
Trójmiejskie wiosenne spotkania menedżerów sprzedaży
Jak tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania nowych klientów? Wartości motywują, czyli jak zarządzać zespołem sprzedażowym i procesem sprzedaży? To tylko niektóre kwestie, jakie zostaną poruszone podczas V Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się we wtorek 10 maja w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amberexpo w Gdańsku.
- Tym razem po raz pierwszy robimy edycję wiosenną, choć z jesiennej oczywiście nie rezygnujemy - mówi Jacek Czarnowski, twórca i organizator konferencji.
Morfologia Sprzedaży to wydarzenie dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu, dla poszukujących nowych klientów zarówno przy pomocy metod handlowych jak i marketingowych, dla chcących wzmocnić motywację zespołu, dla pragnących wzmocnić umiejętności przywódcze w sprzedaży, czy chcących budować wzajemny szacunek w zespole sprzedażowym, bo to daje również szansę na zwiększanie efektywności w kontaktach z klientami.
- Jest to największa w Polsce Północnej konferencja przeznaczona dla ludzi związanych ze sprzedażą. Od 2012 roku na każdej edycji konferencji gościmy ponad sto osób, dla których zarządzanie sprzedażą to codzienny obowiązek i zarazem przyjemność - mówi Jacek Czarnowski. - W gronie prelegentów gromadzimy ekspertów zarządzania, komunikacji biznesowej i sprzedaży oraz najlepszych mówców biznesowych inspirujących menedżerów do wprowadzania udoskonaleń w działaniu swoich zespołów handlowych.
Co nas czeka w tym roku? Będzie o tym, jak tworzyć skuteczne strategie pozyskiwania nowych klientów, a także o przywództwie w sprzedaży (rola liderów w czasach gruntownych zmian w sposobie funkcjonowania zespołów handlowych). Będzie o zarządzaniu poprzez "Motywację 3.0" w zespole handlowym (nowe oblicze motywacji pozafinansowej) i o tym, że wartości motywują, czyli jak zarządzać zespołem sprzedażowym i procesem sprzedaży uwzględniając kwestie wartości. Będzie także o generowaniu popytu, czyli współpracy marketingu ze sprzedażą i czy LinkedIn - To be or not to be?
- Nasi prelegenci to eksperci w swoich dziedzinach - psychologowie, trenerzy sprzedaży i zarządzania oraz konsultanci, twórcy popularnych publikacji dla menedżerów, doświadczeni mówcy - część z nich to członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców - zapewnia Jacek Czarnowski. - Na spotkaniu usłyszymy m.in. Dariusza Dobrzynieckiego, Ewę Jochheim, Tomasza Kalko, Piotra Pszczółkowskiego, Andrzeja Twarowskiego, Grzegorza Urbana i Jerzego Zientkowskiego.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl
Wydarzenia
Opinie (16)
-
2016-05-05 08:26
a organizator już jakieś własne fakapy zaliczył? (1)
- 0 1
-
2016-05-05 19:41
niestety tak
Położył sprzedaż w gaciowej firmie atlantic i musiał się zająć szkoleniami
- 5 0
-
2016-05-04 11:14
Bardzo ciekawa konferencja (2)
Tematy konferencji bardzo ciekawe. Kapitalnie, że poruszona zostanie kwestia wartości w sprzedaży. Szkoda, że wejście takie drogie.
- 2 13
-
2016-05-04 23:01
(1)
No właśnie drogie dlatego że to menadżerowie sprzedaży a nie rozdawania za darmo
- 3 4
-
2016-05-05 18:16
bylem na jesiennej edycji 2015.
Ten program jest jeszcze mocniejszy niż poprzedni.
Szkoda bo bede w tym czasie w delegacji.
Ale na jesien postaram sie wbic.
Dla handlowców - warto, bardzo.- 1 0
-
2016-05-04 10:46
Dla mnie, laika w tej dziedzinie, są to spotkania cfaniaków, w celu omawiania nowych strategii wciskania bubli. (3)
- 23 6
-
2016-05-04 11:53
a może fciskania bubli... (1)
:-)
- 7 0
-
2016-05-05 18:11
dlaczego bubli?
a przyznaj sie jakiej marki masz telefon? bubel?
- 0 0
-
2016-05-04 14:26
Generalnie masz rację tylko, że bez sprzedaży nie ma miejsc pracy.
- 4 0
-
2016-05-04 18:30
Zjazd mapetów (2)
Menadzerowie żyją w świecie własnych teorii i fantazji sklepowych a handlowcy widzą to wszystko na co dzień i wiedzą jakie kwestie pomagaja w sprzedaży, więc ich pie.....lenie o wyspie skarbów mogą sobie zostawic na dobranockę dla dzieci.
- 13 2
-
2016-05-05 18:10
Każdy ma rożne doświadczenia trudno generalizować.
Znam zespoły sprzedażowe gdzie uwagi "frontowców" są bardzo brane pod uwagę.
A jak nie pasuje zawsze można zmienić prace i managera, ew sam nim zostać. Handlowcy raczej nie maja powodów do narzekań w tym względzie.- 0 0
-
2016-05-05 09:40
Dokładnie tak jest. Ale ktoś komuś musi sprzedawać takie bajki jak ten ktoś chce usłyszeć
- 2 0
-
2016-05-04 12:18
(1)
Dzisiaj nie jest sztuką wyprodukować cokolwiek. Sztuką jest to sprzedać :)
- 14 1
-
2016-05-05 18:07
Sztuką jest...
sprzedać zanim zostało wyprodukowane.
Np. deweloperka i sprzedane dziury w ziemi.- 0 0
-
2016-05-05 09:28
Dobrym miejscem dla menago jest Centrum Matarnia. Tysiące spacerowiczów, z czego kilka procent coś kupi (z wyłączeniem Ikei) a menago tkwią w przekonaniu, że te tysiące muszą wyjechać stamtąd z wielkimi zakupami i swoje analizy w excelu na tym opierają. Życie pokazuje bardziej realną wersję i tak mamy rotację sklepów, obsługi i managerów.
- 5 0
-
2016-05-04 11:06
Target, target, target!
Sztuka wciskania klientom towarów. E tam
- 22 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.