- 1 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (221 opinii)
- 2 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (161 opinii)
- 3 Będzie bon energetyczny i zamrożone ceny (60 opinii)
- 4 Stocznie docenione na targach w Singapurze (66 opinii)
- 5 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (58 opinii)
- 6 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (62 opinie)
Gdańskie spotkania menedżerów sprzedaży
W dzisiejszych czasach nie brakuje dóbr i ofert. Problemem może być... sprzedanie tego wszystkiego. O tym, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych i jak unikać manipulacji w sprzedaży będzie mowa na konferencji "Morfologia Sprzedaży", czyli największej w Polsce północnej konferencji przeznaczonej dla ludzi związanych ze sprzedażą.
Spotkanie odbędzie się 26 listopada w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym (ul. Trzy Lipy 3 ). To druga edycja tej imprezy. W ubiegłym roku w konferencji uczestniczyło ponad 80 osób. Byli to przede wszystkim prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy i menedżerowie sprzedaży, trenerzy sprzedaży i zarządzania, menedżerowie HR.
Spotkanie jest bowiem skierowane do menedżerów poszukujących impulsu do rozwoju swoich firm, do właścicieli firm i szefów sprzedaży, przed którymi stoją takie trudne zadania jak: budowa strategii sprzedażowych na rok 2014 i następne, wzmocnienie zespołu sprzedażowego, zwiększenie efektywności działań sprzedażowych, czy znalezienie nowych sposobów na rozwój sprzedaży. Inspirację będą mogli znaleźć właśnie na Morfologii Sprzedaży.
W tym roku zaproszeni prelegenci będą mówić m.in. o perspektywach polskiego wzrostu gospodarczego 2014-2016, o tym, kiedy ożywienie gospodarcze może się przełożyć na sprzedaż w przedsiębiorstwach, o manipulacji w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą, o "coachingowym" stylu zarządzania działem sprzedaży czy o strategiach sprzedażowych na zakręcie, czyli o tym, jak menadżer powinien reagować tworząc strategie sprzedażowe. Swoje opinie i oceny przedstawią: prof. Dariusz Filar, Jacek Czarnowski, Rafał Krasowski, Piotr Ławacz, Alicja Piątkowska, Dariusz Seleman, Grzegorz Turniak, Michał Zdziarski i Adam Ziemniewicz.
Dla uczestników przygotowano atrakcyjne nagrody: wartościowe bony szkoleniowe i coachingowe, analizę zespołu sprzedażowego oraz wiele książek. Więcej informacji na stronie www.morfologiasprzedazy.pl
Opinie (14)
-
2013-11-07 10:28
Jak unikać manipulacji w sprzedaży? (2)
To się nazywa hipokryzja. Ci sami specjaliści chętnie za drobną opłatą nauczą cię jak wydymać klienta bez wazeliny.
- 21 0
-
2013-11-07 11:35
Nie, nie nie, nie zrozumiałeś. (1)
Manipulacja to nie jest dymanie klienta, manipulacja jest to ta forma dymania klienta za którą mogą cię skazać/wlepić grzywnę/mandat.
tutaj chodzi o takie dymanie klienta, którego nie można nazwać manipulacją - nie można ukarać, co więcej klient będzie zadowolony, że go wydymałeś.- 8 1
-
2013-11-08 17:23
duzo wiesz o dymaniu ...
zapewne nie raz zostales wydymany i pewnie jestes dymany caly czas.
- 0 1
-
2013-11-07 11:53
(2)
jedyny problem z prowadzeniem działalności gospodarczej czyli sprzedaży usług czy towarów w tym kraju to brak nabywcy z gotówką. człowiek powinien zarabiać dwa razy tyle ile wydaje na utrzymanie żeby gospodarka funkcjonowała należycie już Adam Smith o tym wiedział i pisał.
- 5 0
-
2013-11-07 11:54
zjazd naciągaczy?
- 5 0
-
2013-11-07 12:55
Nie osiągniesz takich parametrów przy realnym opodatkowaniu rzędu 50%
A to co zostanie z przemysłu dobije konkurowanie na tym samym rynku z producentem ze Wschodu, co ma ludzi do pracy za miskę ryżu.
Myślisz, że architekci tego nie wiedzą ?- 3 1
-
2013-11-07 14:17
u nas w firmie menadżerowie jedyne co potrafia to zwalniać
a naszą pracę przejmują firmy zewnętrzne. Oczywiście na śmieciówkach, nadgodziny, w swoich ciuchach itd.
- 5 1
-
2013-11-07 15:55
wciąż się uczę uodparniać na markieting (1)
ale nie ukrywam, zajęło mi to parę lat. socjotechnia używana przez handlowców jest tania. generalnie z racji zawodu, mam b. często kontakt, z tzw handlowcami. piszę tzw, bo już widziałem na wizytówkach takie kwiatki jak: ambasador, czy też dywizja ds. czegoś tam. użycie słowa korporacja, grupa, to tak jak pójść do biedronki po ziemniaki.
ale do rzeczy:
1. wypicowany gogus
2. frazesy typu: my wszystko potrafimy, reszta jest w tyle
3. zbaczanie z trudnych tematów, typu: ale ten sprzęt się nie sprawdził. zawsze jest riposta, niemożliwe, napiszę (prezes, fabryka, gdzieś tam, w kosmos) i możemy zaoferować zamiennie.. - czyli znowu wcisnąć jakiś szajs
4. próba wzbudzenia zaufania przez pytania na tematy prywatne: rodzina, zainteresowania
5. obiecywanie szkoleń, wyjazdów, kolacji, atrakcji
bleeeeeeee- 1 1
-
2013-11-08 22:31
pół prawda
zachowania opisane przez ciebie nie dotyczą prawdziwych menadżerów, którzy są nimi nie tylko z nazwy; wypunktowane cechy dotyczą akwizytorów-oszustów.
- 0 0
-
2013-11-07 15:59
nestle
Tu maja najleprzych gogusiow co wkrecaja prawda MG?
- 1 0
-
2013-11-07 23:35
handlowcy to nie tylko ściemniacze
Handlowiec stereotypowy manipuluje, ściemnia, kręci klientem aż miło. Ale są też handlowcy, którzy sprzedają dlatego że potrafią znaleźć co kupującego naprawdę boli i pomagają rozwiązywać problemy. Sporo jest ich w najtrudniejszych branżach (IT, skomplikowane produkty techniczne, usługi i wiele innych). To tacy którzy potrafią dostrzec po drugiej stronie człowieka z jego problemami, nie opowiadają bez przerwy o iluzorycznych korzyściach, nie naciskają. Profesjonaliści. Jest ich jeszcze zbyt mało ale coraz więcej z nich ma wysokie kompetencje.
Łatwiej opowiadać o tych co wciskają kołdry babciom.
Sprzedaż ma dwie strony jak wszystko w tym kraju...- 5 1
-
2013-11-08 12:59
specjaliści od mobbingu
albo manipulacji
- 1 0
-
2013-11-08 22:31
specjalista ds sprzedazy
najlatwiej jest oczywiscie krytykowac i powtarzac ogolne frazesy ale jak firma niema sprzedazy i co za tym idzie peniedzy to zwalnia pracownikow glownie takich jak wy - roszczeniowo nastawionych cwaniaczkow co chca pracowac od 8-16 i oczywiscie 10 ego pensjei oczywiscie nie interesuje was skad sie biora pieniadze na pesje.
Poza tym kwestie zarzadzania sprzedaza i okreslanie i osiaganie zalozonych planow sprawiaja bardzo duza satysfakcje co oczywiscie wiaze sie z praca praktycznie w nieokreslonym czase i wymaga wielu wyrzeczen- 1 2
-
2013-11-08 22:50
zalosne
nie produkują. WCISKAJĄ.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.