Nazywam się Konrad i jestem naukowcem zajmującym się intensywnymi badaniami psychologicznymi w obszarze zachowań konsumenckich. Podczas naszego spotkania chciałbym przekazać Wam wiedzę jaka płynie z moich badań.
Podobne wydarzenia
poniedziałek, godz. 16:30
Gdańsk,
Wolność Siostrom
bilety 490 zł
w każdy poniedziałek (do 17.06), godz. 18:00
Gdańsk,
Bolesława Chrobrego 79D/3
bilety 150 zł
Dlatego zapraszam Was na "miękki" wykład omawiający mechanizmy przetwarzania treści marketingowych (1h). Łącze go z twórczym warsztatem (3h) w czasie którego nauczycie się tworzyć narracje, scenariusze reklam oraz krótkie hasła o wysokiej efektywności marketingowej.
Ten specjalny zestaw ćwiczeń pozwoli na własne oczy zobaczenie skuteczności takich treści, a także przekona Was, że właściwości tych reklam nie są przypadkowe, a efekty te można powtórzyć. O tym spotkaniu myślę jako o miejscu i czasie w którym spotkają się osoby o zbieżnych zainteresowaniach, mówiące znajomym językiem, mające podobne cele, a także oczekiwania od wysoce merytorycznego szkolenia na temat psychologii zachowań konsumenckich.
Myślę, że szkolenie jest nie tylko dla specjalistów od Social Media, Brandingu, PR i artystów, ale także dla osób, które interesują się psychologią konsumenta, wartościowaniem, kreowaniem i rozumieniem siebie oraz innych.
Chcę stworzyć dla nas chwilę, w której będziemy mogli nawiązać nowe kontakty, odświeżyć stare, pomówić razem o sztuce którą rozwijamy oraz lepiej poznać grupę której jesteśmy członkami, a także zrozumieć odbiorców do których mówimy. Jestem przekonany, że spędzimy satysfakcjonujący czas w którym wspólnie popracujemy nad rzeczami które łączą nasze codzienne myślenie.
Nie wykluczam, że szkolenia te będą cykliczne, a forma warsztatów może się zmieniać i funkcjonować jako akcelerator prac uczestników.
Pozdrawiam ciepło,
Mgr Konrad Hryniewicz
Moje strony:
RG: https://www.researchgate.net/profile/Konrad_Hryniewicz
FB: https://www.facebook.com/konrad.hryniewicz.754?ref=bookmarks
Firma: https://nauka.metodolog.pl/ / https://ztobawczasiezmiany.pl/
Ten specjalny zestaw ćwiczeń pozwoli na własne oczy zobaczenie skuteczności takich treści, a także przekona Was, że właściwości tych reklam nie są przypadkowe, a efekty te można powtórzyć. O tym spotkaniu myślę jako o miejscu i czasie w którym spotkają się osoby o zbieżnych zainteresowaniach, mówiące znajomym językiem, mające podobne cele, a także oczekiwania od wysoce merytorycznego szkolenia na temat psychologii zachowań konsumenckich.
Myślę, że szkolenie jest nie tylko dla specjalistów od Social Media, Brandingu, PR i artystów, ale także dla osób, które interesują się psychologią konsumenta, wartościowaniem, kreowaniem i rozumieniem siebie oraz innych.
Chcę stworzyć dla nas chwilę, w której będziemy mogli nawiązać nowe kontakty, odświeżyć stare, pomówić razem o sztuce którą rozwijamy oraz lepiej poznać grupę której jesteśmy członkami, a także zrozumieć odbiorców do których mówimy. Jestem przekonany, że spędzimy satysfakcjonujący czas w którym wspólnie popracujemy nad rzeczami które łączą nasze codzienne myślenie.
Nie wykluczam, że szkolenia te będą cykliczne, a forma warsztatów może się zmieniać i funkcjonować jako akcelerator prac uczestników.
Pozdrawiam ciepło,
Mgr Konrad Hryniewicz
Moje strony:
RG: https://www.researchgate.net/profile/Konrad_Hryniewicz
FB: https://www.facebook.com/konrad.hryniewicz.754?ref=bookmarks
Firma: https://nauka.metodolog.pl/ / https://ztobawczasiezmiany.pl/