- 1 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (43 opinie)
- 2 Zużywamy coraz więcej energii (162 opinie)
- 3 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (76 opinii)
- 4 Jest umowa na czarter FSRU (20 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (47 opinii)
- 6 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
Charles Baker został nowym dyrektorem generalnym DCT. Zastąpił na tym stanowisku Camerona Thorpe'a, który kierował terminalem kontenerowym w Gdańsku od 2016 roku.
Charles Baker jest doświadczonym menedżerem z branży portowej i żeglugowej. Karierę zawodową rozpoczął w Canada Maritime Agencies, która należała do CP Ships w Kanadzie. W kolejnych latach zajmował kierownicze stanowiska w wielu wiodących firmach spedycyjnych i portowych w Wielkiej Brytanii i Holandii, pełniąc role operacyjne, nadzorcze, marketingowe, handlowe i sprzedażowe. Przed objęciem stanowiska w Polsce piastował funkcję wiceprezesa PSA Americas. Terminal DCT jest własnością PSA International, IFM Investors i Polskiego Funduszu Rozwoju.
- Jestem niezwykle zaszczycony, że powierzono mi nową rolę w Polsce, i też bardzo podekscytowany możliwością pracy z dynamicznym i profesjonalnym zespołem, jakim jest zespół DCT Gdańsk. Liczę na ścisłą współpracę zarówno z wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi interesariuszami. Moim celem jest, aby terminal osiągnął jeszcze wyższy poziom w zakresie doskonałości operacyjnej i usługowej, tak aby zaspokoić potrzeby naszych cenionych klientów i partnerów. Chciałbym także podziękować Cameronowi za jego wielki wkład w sukces DCT Gdańsk oraz za stworzenie solidnych fundamentów pod kolejną fazę rozwoju terminalu - powiedział Charles Baker.
Czytaj też:
DCT zatrudnia menedżera na rynek czeski oraz słowacki i szykuje się do budowy T3
Cameron Thorpe pozostał w strukturach PSA International i objął funkcję dyrektora generalnego PSA International w Belgii, gdzie zajmie się zarządzaniem projektami portowymi PSA.
DCT Gdańsk powstał w 2007 roku i może rocznie przeładować ponad 3 mln TEU. W 2020 roku terminal obsłużył ponad 1,9 mln TEU. Długość nabrzeża głębokowodnego wynosi 1,3 km. DCT Gdańsk obsługuje ponad 600 statków rocznie, w tym 100 zawinięć największych kontenerowców świata. Firma zatrudnia ponad 1000 pracowników.
PSA jest globalną grupą portową i partnerem dla podmiotów z branży cargo na całym świecie. Z flagowymi inwestycjami w Singapurze i Antwerpii globalna sieć PSA obejmuje ponad 50 terminali w 26 krajach na całym świecie. IFM Investors to globalny zarządca funduszy instytucjonalnych, który na 31 grudnia 2018 r. zarządza funduszami o wartości 82 mld USD. Polski Fundusz Rozwoju to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju.
Miejsca
Opinie (41) 4 zablokowane
-
2021-07-16 17:07
nowy szef (3)
to może podwyżkę da do pensji
- 16 6
-
2021-07-22 08:40
Oj tam oj tam na odchodne dostanie pół kawalerki za poświęcenie i oddanie.
- 0 0
-
2021-07-17 23:24
(1)
PPrzecież solidaruchy "załatwiły" i teraz do 2023 masz wszystkie wstrzymane. Podziękuj "kolegom" - związkowcom.
- 5 2
-
2021-07-19 00:29
Solidarność
Dziękuję kolegom Związkowcom za wywalczone podwyżki w czasie niby tej pandemii.
- 2 0
-
2021-07-16 17:09
(8)
A potem ilością przeładowanych kontenerów chwali się ZMPG i partyjny zarząd z Ł. Greinke na czele a całą robotę zrobił DCT dzięki właśnie takim menadżerom.
- 20 6
-
2021-07-16 22:40
Zmpg jeszcze się chwali ze to za czasów ich Dct powstało (3)
- 0 0
-
2021-07-17 08:27
(2)
A no powstało. Budowa rozpoczęła się w 2005 r a zakończyła w 7. Kto wtedy rządził?
- 0 1
-
2021-07-18 08:53
No sama budowa to może tak, (1)
Ale umowy i projekt jednak wcześniej
- 1 0
-
2021-07-18 22:05
Brytole chodzili za tym interesem
Od lat 90.
- 0 0
-
2021-07-16 19:50
Port zarabia na czym innym (1)
Głównym źródłem przychodów są dzierżawy i opłaty zmienne baranki. Prezes właśnie często mówi ze to wolumen przeładunków to zasługa terminali
- 3 2
-
2021-07-16 22:37
jeden kumaty, który wie kto na czym zarabia.
- 2 0
-
2021-07-16 19:49
Uupsss
Port miał większe wzrosty niż DCT
- 1 3
-
2021-07-16 19:02
Gronkowiec
- 1 1
-
2021-07-16 21:58
To jest Polska ? (5)
Czy juz kolonia
- 4 4
-
2021-07-17 09:41
Człowieku (4)
Nie wiesz w ogóle o czym mówisz. Stworzenie i rozwój takiego terminalu, to w dużej mierze kontakty z aliansami operatorów, w naszym przypadku podbieranie wolumenu portom niemieckim. Tutaj pan partyjny kartofel, mógłby po roku pomagać zakładać kłódkę syndykowi. PFR tu akurat zrobił dobrą robotę - wszystkim steruje globalna korporacja z 50-letnim doświadczeniem, a PFR wyciąga tylko pieniądze, ogarnia sprawy związane z pozwoleniami na budowę, decyzjami środowiskowymi. Może Orlen powinien to kupić?? Jakoś w Antwerpii nikt nie narzeka, że z podrzędnego terminaliku, rozwinięto terminal na 11 mln teu ( PSA).
- 5 1
-
2021-07-17 18:46
wolumen podebrano glownie Gdyni (3)
Razem z armatorami. Podebrano innym portom poludniowego Baltyku. Rosji nie podebrano, bo to glownie risyjskie obroty. No i, oczywiscie, skoro sa mozliwosci, to pojawiaja sie chetni - to glowny czynnik wzrostu przegapiony przez inne, polskie porty.
Podbierania portom niemieckim to jesze dlugo nie, bo jeszcze trzeba sie duzo nauczyc w obsludze klienta i duzo rozwinac w infrastrukturze ladowej.
To, ze statek wchodzi, to dopiero poczatek.- 0 2
-
2021-07-17 23:23
(1)
Nie "podebrano" tylko kiedyś się solidaruchom w BCT zamarzyło zrobić strajk wtedy gdy miał Maersk wejść do Gdyni. Tak właśnie urządzili związkowcy Gdynię.
- 3 1
-
2021-07-18 21:31
nie mial byc a byl
A ze zmienil, to nic dziwnego. "Polityka" Gdyni jako portu i miasta zaslugiwala na taka reakcje. Tym latwiej bylo podebrac. Bez tego Gdanska (jedyny port gdzie zbankrutowal terminal) pewnie poszli by do Klajpedy...
Ale nie o to chodzi, a o zwrot "podbieranie portom niemieckim" - jeszcze dlugo nie.- 0 1
-
2021-07-18 14:14
Gdynia przespała rozbudowe a nawet nie chciała to Maersk firma rozwojowa poszła tam gdzie jej jest lepiej.A w BCT jest myślenie a po co budować niech tak jest dalej
- 2 0
-
2021-07-18 20:25
Fajnie
To niech na dzień dobry wysadzi w kosmos zwiazki zawodowe
- 7 5
-
2021-07-16 20:07
(2)
Tag Heuer na bransolecie do garnituru? Trochę obciach.
- 3 5
-
2021-07-18 09:58
Ale z ciebie znafca i światowiec! Co ty robisz na tym zad*piu jakim jest to forum?
- 1 0
-
2021-07-17 07:03
To tag jest?
- 0 0
-
2021-07-16 13:10
...a chętny jest On do pracy? (5)
Będzie tyrał czasami w sobotę czy jak poprzednik w każdy weekend lot do UK, kapciuszki i pod telewizor ?
- 26 15
-
2021-07-17 23:25
A jakie to ma znaczenie co robił w weekend?
- 0 1
-
2021-07-17 09:31
Ty napewno
Jako prezes byś zrobił więcej. Powinien też zarabiać 3500 brutto?
- 1 2
-
2021-07-16 16:50
Nie latał do UK
Co ty za bajki opowiadasz nie latał co tydzień do domu !!!Był moim sąsiadem i weekendy spędzał w Gdańsku
- 9 0
-
2021-07-16 13:56
(1)
Po to się uczył całe życie żebyś Ty tyrał a on odpoczywal
- 28 8
-
2021-07-16 14:06
zapewniam cie, ze nie
Aby mu pozwolono zajmowac sie tym, czym sie zajmowal potrzeba znacznie wiecej niz permanentnego i ustawicznego ksztalcenia.
Jeszcze trzeba umiec te wiedze wykorzystac. W interesie sponsora i mecenasa, oczywiscie.
A ci nie lubia kapci i kanapy.- 6 6
-
2021-07-16 12:26
(3)
Boimy się
- 15 10
-
2021-07-16 12:38
(2)
Przestań dobrze mu z oczu patrzy ! Taki miły wujek co cały świat zwojował . Będziesz jeszcze go chwalić . Będziesz burgerowy wtorek i owocowy czwartek będzie więcej kontenerów tylko się cieszyć.
- 6 2
-
2021-07-17 10:56
(1)
Wazelinowy piątek też będzie?
- 4 0
-
2021-07-17 13:35
Lody big Milki na zakończenie lata będą.
- 2 0
-
2021-07-16 13:36
(1)
i to są ludzie godni takiego stanowiska a nie partyjny pachołek ze średnim wykształceniem
- 88 14
-
2021-07-16 22:39
Jak w Zmpg
- 1 1
-
2021-07-16 13:15
Tadeusz Drozda?? (2)
- 16 5
-
2021-07-16 22:36
życie sumą jest przypadków ze skłonnością do upadków... :)
- 0 0
-
2021-07-16 15:08
Dwadzieścia lat
i dwadzieścia kilo wcześniej.
- 4 0
-
2021-07-16 21:03
a co na to Boris?
będzie płakał?
- 5 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.