• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Oszczędzasz czas i pieniądze. Optymalizacja dzięki Wirtualnej Asystentce

20 września 2015 (artykuł sprzed 8 lat) 
- To rozwiązanie dla kogoś, kto ma wiele obowiązków, ale niekoniecznie chce lub może zatrudnić osobistego asystenta - mówi Natalia Krancewicz, właścicielka firmy Wirtualna Asystentka Plus. - To rozwiązanie dla kogoś, kto ma wiele obowiązków, ale niekoniecznie chce lub może zatrudnić osobistego asystenta - mówi Natalia Krancewicz, właścicielka firmy Wirtualna Asystentka Plus.

Jesteś osobą bardzo zajętą? Natłok obowiązków sprawia, że nie możesz zdążyć ze wszystkim na czas. Potrzebujesz asystenta, a nie chcesz zatrudniać kolejnego pracownika? Nic prostszego! Zatrudnij... Wirtualną Asystentkę.



Kim jest Wirtualna Asystentka? To ktoś, kto wykona za Ciebie i dla Ciebie realne zadnia, które jej powierzysz. Zajmie się odbieraniem poczty, odpisze na maile, dopasuje CV kandydata do profilu i przeprowadzi rozmowę rekrutacyjną w Twoim imieniu. Odbierze telefon i przywita klienta nazwą Twojej firmy i udzieli niezbędnych informacji. Zajmie się administracją i aktualizacją strony WWW oraz profilów w Social Media. Może też zająć się redagowaniem prostego bloga oraz treści do Twojej witryny. Może tworzyć umowy, wypełniać formularze oraz druki. Zająć się tłumaczeniem i przepisywaniem dokumentów. Co więcej, możesz powierzyć jej przeanalizowanie rynku, zdiagnozowanie konkurencji, stworzenie bazy potencjalnych klientów oraz ich potrzeb.

Zajmie się kalendarzem. Może umówić i dogodnie zaplanować Twoje spotkania. Zadbać o skoordynowany harmonogram dnia. Przypomnieć o ważnych wizytach, spotkaniach wydarzeniach okolicznościowych lub rocznicy ślubu. Przygotuje podróż służbową od zarezerwowania biletów, hotelu po wypożyczenie samochodu i umówienie spotkań. Zorganizuje szkolenie, imprezę firmową lub okolicznościową. Wirtualnej Asystentce możesz zlecić wszystko, jest tylko jeden warunek - musi to być legalne i etyczne!

- Wirtualna Asystentka kawy i gazety sama nie poda, ale może sprawić, aby prasa codzienna trafiała na biuro organizując dogodną prenumeratę - zapewnia Natalia Krancewicz, właścicielka firmy Wirtualna Asystentka Plus. Skąd pomysł na taką działalność? - Takie rozwiązania podpatrzyłam w Stanach Zjednoczonych. Tam jest to bardzo popularna forma optymalizacji czasu i form zatrudnienia. To rozwiązanie dla kogoś, kto ma wiele obowiązków, ale niekoniecznie chce lub może zatrudnić osobistego asystenta. To jest dobre wyjście dla kogoś, kto zbyt często zapomina o spotkaniach, spóźnia się z wysłaniem faktur czy nie radzi sobie z aktualizowaniem stron internetowych swojej firmy. Jeśli ma się na głowie wiele poważnych zadań, to tymi mniej kluczowymi warto się... podzielić. Warto je powierzyć Wirtualnej Asystentce.
Zadania Wirtualnej Asystentki są bardzo realne, ale forma kontaktu z klientem jest wirtualna. Codziennie lub zgodnie z inną wcześniej uzgodnioną częstotliwością zamawiający usługę kontaktuje się telefonicznie lub przez internet z asystentką i zleca zadania do wykonania. Koszt wynajęcia Wirtualnej Asystentki zawsze jest taki sam.

- Jest to stawka za godzinę realnej pracy, a nie za gotowość do pracy. Dzięki temu, kosztuje to dużo mniej niż zatrudnienie pracownika na stałe - mówi Natalia Krancewicz.
Biuro wirtualne zajmuje się jednak wieloma klientami naraz. Jaka jest gwarancja, że nie dojdzie do pomyłki?

- Bardzo dbamy o porządek. To podstawa naszej działalności. Kluczem jest dobra organizacja pracy, którą osiągamy m.in. dzięki aplikacjom, czyli takim wirtualnym segregatorom. Nasi pracownicy są kompetentni i dobrani odpowiednio do zadań - zapewnia Natalia Krancewicz. - Podstawą jest też dyskrecja, lojalność i zaufanie. Gwarantujemy, że żadna informacja o kliencie i jego działalności nie wydostanie się poza nasze biuro.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (6) 1 zablokowana

  • Ciekawy pomysł, zadziała tam gdzie pomoc organizacyjna potrzebna jest od czasu, do czasu. (2)

    Jeśli ktoś jednak cały czas potrzebuje takiej pomocy, nie obędzie się bez dodatkowego etatu asystenta. Być może, dlatego powinniście połączyć swoją działalność z agencją zatrudnienia, by móc zaoferować usługę odpłatnego dostarczenie kandydata do pracy, w razie potrzeby.

    • 4 4

    • Dokładnie tak!

      Dziękujemy za dobrą radę, staramy się nawiązać współpracę z agencjami zatrudnienia.
      Rekrutacja pracowników to idealne zadanie dla nas, ponieważ posiadamy w swoim zespole osobę wykształconą i przeszkoloną w tym kierunku.

      • 0 0

    • witrualna sekretarka

      generalnie są na rynku usługi outsourcingu sekretariatu. Można o tym poczytać w internecie. w zasadzie można połączyć te usługi i nie ma wtedy konieczności zatrudniania pracownika na etat.

      • 0 0

  • Super (1)

    Zauważyłem wzrost zapotrzebowania na usługi wirtualnego asystenta... bodajże przyszło to ze Stanów

    • 2 3

    • Wirtualna sekretarka

      Z takimi najnowszymi usługami to ja jestem troszkę w tyle. Po prostu się na tym nie znam. O wirtualnej sekretarce również nie słyszałam i nie wiem na czym ta usługa polega. Może popytaj jeszcze wśród znajomych.

      • 0 0

  • Co to jest wirtualna sekretarka

    Zastanawiam się na czym polega usługa wirtualna sekretarka. Korzystał może ktoś z was z niej? Może moglibyście mi opowiedzieć o tym coś więcej?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Łukasz Żelewski

Prezes zarządu Agencji Rozwoju Pomorza od 2007 roku. Wcześniej pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego PPUP Poczta Polska, a w latach 2003-2006 był Dyrektorem Departamentu Gospodarki i Infrastruktury w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego. Zajmował się prywatyzacją firmy Neptun Film Sp. z o.o., realizując funkcję nadzoru właścicielskiego z ramienia Samorządu Województwa Pomorskiego. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej....

Najczęściej czytane