• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Rebranding Wirtualnej Polski

erka
1 września 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Debiut giełdowy WP już w maju

Grupa Wirtualna Polska wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną. Rebrandingowi towarzyszy wdrożenie nowej strony głównej WP oraz kampania wizerunkowa.



Na początku 2014 roku Grupa o2 sfinalizowała transakcję zakupu Wirtualnej Polski. Połączone spółki mają od teraz funkcjonować pod nazwą Grupa Wirtualna Polska.

- Po integracji zespołów WP i o2 wzmocnionych ekspertami z rynku, udało nam się zbudować internetowy "dream-team"; zwartą organizację zorientowaną na realizację naszej misji - bycia przewodnikiem Polaków po wirtualnym świecie - i osiąganie wyznaczonych przez akcjonariuszy celów biznesowych. Jestem dumny z tego, co udało nam się osiągnąć w tak krótkim czasie. Dziś możemy przedstawić pierwsze efekty wspólnej pracy. Niestety, tylko te, które są widoczne na zewnątrz - mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Grupy Wirtualna Polska - Awangardowy wygląd strony głównej i jej nową politykę wydawniczą, nowoczesne, a jednocześnie nawiązujące do naszych korzeni logo i nową kampanię reklamową, w której stawiamy na śmiały, kreatywny przekaz.

Zmianę logo sprzężono ze zmianą strony głównej WP. - Oderwaliśmy się od myślenia o stronie głównej przez pryzmat linków, schematu mającego już ponad 15 lat. Stworzyliśmy stronę, która ma trzy natury: szybką i newsową, opiniotwórczo-magazynową a, kiedy trzeba, jest jak TV - mówi dynamicznym, efektownie zmontowanym obrazem - wyjaśnia Michał Brański, VP strategia w Grupie WP.

Po przejęciu WP przez o2 nowy właściciel przeprowadził redukcję zatrudnienia. W gdańskiej i warszawskiej siedzibie portalu Wirtualna Polska przeprowadzone zostały zwolnienia pracowników, przede wszystkich związanych z działami redakcyjnymi.

W oparciu o marki portali WP i o2 oraz wortalu dobreprogramy.pl, Grupa Wirtualna Polska ma obecnie 17,4 mln użytkowników.
erka

Miejsca

Opinie (49)

  • Ona to zrobiła gdy wszyscy patrzyli !..zmieniła się na oczach ludzi , nie wiem czy nie na gorsze ale jak na portal pudełkowy to chyba.nieistotne.Cieszy to że nazwa wp wrosła w korpo ale , niecieszy mnie absolutnie.że portal który ma siedzibe w Gdańsku stoi od lat plecami do Trójmiasta i jego ważnych spraw .
    Wszystko zaczyna się w Gdańsku , Trójmiasto najwazniszym regionem w Polsce , Plamen Konstantinov oglasza w GDAŃSKU bojkot Polsatu , czas by inni też mieli odwage na bojkot polsatu , płaćcie nam za kibiców, za hymn , za flagi bo nie sa twoje solorz

    • 8 0

  • Super. od dzisiaj przestałem ich czytać bo nie da się patrzeć na ta nową stronę. Nieczytelna do kwadratu.

    • 19 0

  • "Po integracji zespołów WP i o2 wzmocnionych ekspertami z rynku, udało nam się zbudować internetowy "dream-team"; zwartą organizację zorientowaną na realizację naszej misji"
    Tłumaczenie na polski:
    Gdy już wyrzuciliśmy na bruk większość pracowników, a reszta która została była tak przerażona, że obiecała że będą jak rynkowi eksperci za minimalną krajową, nazwaliśmy ich "dream-team", bo będą żyć za marzenia. Naszą misją jest zarobić szybko kasę i zamknąć ten bajzelik, ale tym co zostali wmówiliśmy, że mają misję i pracę marzeń...uwierzyli:)

    • 35 0

  • no coz lepsza WP niz Onet

    • 6 7

  • (1)

    Byle treść pozostała na tym samym, wysokim poziomie.
    Lubię wiedzieć jakie majtki mają polskie wielki gwiazdy showbiznesu.

    • 51 1

    • wlasnie sobie otworzylem (i juz zamknalem) nowa stronke WP

      po co robic na sile zmiany, zeby tylko ics z duchem nowoczesnosci... nie rozumiem, kiepskich macie w WP specjalistow od marketingu, ktokolwiek ta decyzje podjal.

      Jak ktos nie ma zbyt wiele do powiedzenia, to powrzuca fotki z wielkimi podpisami, zeby jakos zapelnic miejsce na stronie, tak to widze.

      • 6 0

  • Rebranding - Dobre słowo (1)

    1. Może wyglad nowy ale treść ta sama. To tak jak by się zalecać do brzydkiej dziewczyny ale ładnie ubranej. Drogie trójmiasto.pl nie powinniści brać przykałdu z tego brukowca

    • 47 1

    • Jakie drogie trójmiasto.pl, ja mam je za darmo na ekranie tabletu.
      A tak poważnie, nie widzę powodu, aby wchodzić im od razu do odbytu tylko dlatego, że tworzą maszynerie do wmozdzania na innym poziomie.

      • 5 0

  • Większość osób odwiedzajcych ten portal sprawdza raczej tylko pocztę, bo rzeczowych informacji tam za wiele nie ma.

    Zbajerowane nagłówki z których potem nic nie wynika albo same pudelki. Widza trzeba czymś zachęcić.

    Dla plebsu to wystarczą gazety typu fakt , programy typu "rozmowy w toku" i "dlaczego ja?" - bo nie wymagają myślenia. WP od dawna jest dla plebsu bo nic sobą nie prezentuje.

    Jak będziecie siebie szanowali to i was uszanują.

    • 39 0

  • Trzy natury jednocześnie.. czy ten gość wie, co mówi?

    Wszedłem dzisiaj z ciekawości, bo korzystanie z WP z kilku powodów porzuciłem kilka lat temu i to co widzę to w ogóle jakiś dramat... Ekran wypełniony wielkimi obrazkami, krzykliwe tytuły i .. niewiele więcej.
    Ale nie ma sprawy, pewnie dla niewymagających odbiorców z tabletami taka redukcja informacji tekstowych będzie odpowiednia - tym bardziej, że strona nigdy się kończy (przy przewijaniu doładowuje kolejne "zajawki") i można siedzieć cały dzień jak przed telewizorem. Powodzenia :)

    • 35 1

  • onet i wp

    to śmieci , plotki , soft porno dla staruchów. Ogólnie jak wszystkie polskie media :syf przygotowany przez ćwierć inteligentów dla prostaków. ŚP Jan Wejchert w grobie się przewraca patrząc co wyrabia jego synalek w TVN i Onecie

    • 48 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Sławomir Kalicki

Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni oraz Strathclyde University (MBA). Od początku pracy...

Najczęściej czytane