• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Remont, przeprowadzka - dla Trójmiasta to dziecinnie proste

6 kwietnia 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

Firma Less Mess Storage oferuje pomieszczenia od 0,5 do 35 m kw.

Gdzie przechować meble i inne sprzęty w trakcie remontu lub przeprowadzki? To proste - wystarczy skorzystać z wynajmu małych magazynów firmy Less Mess Storage. Pomieszczenia o powierzchni od 0,5 aż do 35 m kw. są samoobsługowe i dostępne siedem dni w tygodniu przez całą dobę. Wszelkich formalności można dokonać online, a więc bez potrzeby wychodzenia z domu. Firma Less Mess Storage oferuje także kompleksową usługę, obejmującą m.in. zakup kartonów oraz pomoc w organizacji transportu.



Gdzie przechować meble i inne sprzęty domowe na czas generalnego remontu? Pozostawienie ich w mieszkaniu jest nadzwyczaj kłopotliwe dla ekip remontowych, a czasem wręcz uniemożliwia im swobodną pracę, np. w przypadku wymiany podłóg. Ponadto pozostawienie wyposażenia naraża je na uszkodzenie lub w najlepszym wypadku zabrudzenie. O straconych nerwach i przedłużeniu remontu nawet nie warto wspominać.

Zdarza się, że jesteśmy umówieni na odbiór kluczy do nowego mieszkania, ale pojawiają się opóźnienia, na które nie mamy wpływu. Co wtedy z zamówionym już sprzętem AGD, meblami i innym wyposażeniem? Można je umieścić właśnie w self storage. Zdarza się, że jesteśmy umówieni na odbiór kluczy do nowego mieszkania, ale pojawiają się opóźnienia, na które nie mamy wpływu. Co wtedy z zamówionym już sprzętem AGD, meblami i innym wyposażeniem? Można je umieścić właśnie w self storage.

Dylemat nie tylko podczas remontu



Z dylematem przechowywania mebli i innych sprzętów można zetknąć się także w trakcie przeprowadzki, gdy opóźnia się odbiór kluczy od nowego mieszkania czy podczas zmiany siedziby biura. W dobie pandemii wzrosła również popularność branży e-commerce. Wielu przedsiębiorców nie ma przecież osobnej siedziby na biuro, a działalnością zarządzają wprost ze swojego domu.

Trudno oczekiwać, że w mieszkaniu uda się wygospodarować osobne pomieszczenie na towar i dokumenty, gdy obroty przedsiębiorcy zaczną wzrastać. Gdzie przechować zatem stale napływające dostawy? Rozwiązaniem jest Less Mess Storage. Możemy również skorzystać z dodatkowej usługi odbioru i wysyłki paczek - pozostawiając przesyłki pracownikom Less Mess do wydania kurierowi, niewątpliwie można zaoszczędzić na czasie.

Less Mess Storage oferuje kompleksowe usługi, w tym możliwość zakupu kartonów i zamówienia ich do domu czy pomoc w organizacji transportu. Less Mess Storage oferuje kompleksowe usługi, w tym możliwość zakupu kartonów i zamówienia ich do domu czy pomoc w organizacji transportu.

Pomieszczenia o powierzchni od 0,5 do 35 m kw.



Usługa self storage jest coraz bardziej modna wśród mieszkańców Trójmiasta. Less Mess Storage jest liderem w branży. Oddziały znajdują się w dogodnych lokalizacjach - w Rumi przy ul. Sobieskiego 115 i w Kowalach przy ul. Energetycznej 13. Korzystając z oferty Less Mess Storage, nawet najtrudniejsze wyzwanie logistyczne stanie się dziecinnie proste.

Self Storage to pomieszczenia samoobsługowe do wynajęcia - dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W ofercie Less Mess Storage znajdują się różnego rozmiaru pomieszczenia, już od 0,5 do nawet 35 m kw. Te większe pomieszczą nasze meble czy sprzęty elektroniczne. Nie trzeba ich przepychać między pokojami ani martwić się o to, że będą przeszkadzały przy remoncie.

Wszelkich formalności można dokonać online, bez potrzeby wychodzenia z domu. Wszelkich formalności można dokonać online, bez potrzeby wychodzenia z domu.

Bezpieczeństwo rzeczy



Klienci nie muszą się martwić o bezpieczeństwo swoich przedmiotów. Na terenie obiektu znajduje się całodobowy monitoring, nowoczesny system kontroli dostępu i każdy zamyka swoje pomieszczenie na własną kłódkę.

Jak skorzystać z Less Mess Storage? To nadzwyczaj proste. Wybierz dogodną lokalizację i wielkość pomieszczenia, zarezerwuj pomieszczenie online i dopełnij formalności - następnie po prostu przewieź meble i rzeczy w dowolnej chwili, gdyż dostęp do pomieszczeń w oddziałach Less Mess Storage jest całodobowy.

Dzięki Less Mess Storage remont właściwie wykonuje się sam. Bez obaw - jeśli remont się wydłuży, można również przedłużyć najem swojego pomieszczenia. Pomieszczenie jest na twoją wyłączność, zamykasz je na własną kłódkę.

Firma Less Mess Storage posiada swoje oddziały w Rumi przy ul. Sobieskiego 115 i w Kowalach przy ul. Energetycznej 13. Firma Less Mess Storage posiada swoje oddziały w Rumi przy ul. Sobieskiego 115 i w Kowalach przy ul. Energetycznej 13.

Wszystko można załatwić online



Co szczególnie ważne w dobie pandemii, wszelkich formalności można dopełnić online, a pomieszczenia są samoobsługowe. Najem pomieszczenia trwa minimum siedem dni, ale jeśli remont się wydłuży, to możemy przedłużyć również najem. Co więcej, w każdym oddziale firmy Less Mess Storage można także zakupić kartony i materiały zabezpieczające, które są niezbędne podczas remontu czy przeprowadzki.

Oferowane jest również bardzo kompleksowe rozwiązanie - które można zorganizować nawet bez wychodzenia z domu - polega ono na zamówieniu kartonów z dostawą pod same drzwi, zdalnym podpisaniu umowy i zleceniu przetransportowania swoich rzeczy do wybranego oddziału w self storage. Zarówno w wyborze wielkości pomieszczenia, jak i w zorganizowaniu transportu pomoże doświadczony zespół Less Mess Storage.

Ile kosztują pomieszczenia w Less Mess Storage? Sprawdź online , klikając w ten link. Możesz również dokonać bezpłatnej rezerwacji, bez zobowiązań.


Najem pomieszczenia trwa minimum siedem dni, ale jeśli remont się wydłuży - to możemy przedłużyć również najem. Najem pomieszczenia trwa minimum siedem dni, ale jeśli remont się wydłuży - to możemy przedłużyć również najem.


Więcej informacji znajdziesz na stronie www.lessmess.storage.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (14) 2 zablokowane

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Less Mess Storage

    nowe bloki bez strychów, bez piwnic (1)

    za to ludzie chomikują co raz więcej gratów, balkony na nowych osiedlach to kompletny bajzel, który wszyscy oglądają, bo u nas balustrady robią najczęściej transparentne 100%, ze szkła:) a teraz ludzie jeszcze będą płacić co miesiąc, żeby niepotrzebne rzeczy składować "wygodnie" parę kilometrów od domu (co znów wyklucza życie bez konieczności posiadania auta).

    A za 20 lat na tv "licytacje komórek magazynowych", jakie już dawno można było oglądać na kablówce :D

    • 24 0

    • Opinia do filmu

      Zobacz film Less Mess Storage

      No i właśnie dlatego w Ameryce to działa bo domy mają z kartonu, bez piwnic. Masa ludzi mieszka na wynajętym bez dostępu do piwnic czy strychu. U nas nowa deweloperka też tak buduje więc i magazyny mogą być potrzebne. Rynek pokaże.

      • 6 1

  • Ceny za taki metraż tragiczne (1)

    4m za przwie 300zł. to już lepiej za te 300zł wynająć garaż 18m z prądem

    • 14 0

    • I z kanałem

      • 3 0

  • A dla mnie super (1)

    Jak ktoś ma śmieci - to do śmietnika, a na wartościowe przedmioty super rozwiązanie.
    Chętnie skorzystamy

    • 2 2

    • to się może kalkulować dla firm

      jako tymczasowe powierzchnie magazynowe ale prywatnie wybulić 2000 złotych rocznie żeby mieć gdzie trzymać rower i snowboard to dobry żart :)

      • 6 0

  • Korzystałem z firmy przeprowadzkowej która też ma opcje przechowania i dużo niższe ceny,wspierajmy Polskie małe lokalne firmy a nie zagraniczne molochy

    • 9 0

  • Remonty

    Śmieci i graty po remontach zostawiamy na korytarzu pod drzwiami. Worki z gruzem po remontach pół roku pod blokiem a nóż widelec spółdzielnia właścicieli po remontach ogarnie bo każdy zapomniał w bloku kto tu remontował taka patologia zamieszkuje i szuka frajerów do ogarnięcia ich syfu.

    • 2 0

  • Ceny z kosmosu

    Lepiej oddać graty za darmo niż płacić krocia

    • 0 0

  • Super sprawa (1)

    Korzystaliśmy na czas remontu, szczerze polecam. Ile oszczędzonych nerwów to tylko my wiemy, na miejscu są też kartony, więc nie trzeba zamawiać z Internetu.

    • 0 0

    • super

      My właśnie też skorzystaliśmy z możliwości wynajęcia na czas remontu i powiem Wam, że zastanawiam się z mężem czy nie wynająć 1m na takie nasze graty :)

      • 0 0

  • Przeprowadzkowy strzał w dziesiątkę! (1)

    Osobiście serdecznie polecam, korzystałam na czas przeprowadzki, pełen profesjonalizm.

    • 0 0

    • pomieszczenia samoobsługowe

      Polecam, świetna sprawa, jesli się nie ma komórki, ja przechowuje ubrania sezonowe, sprzet narciarski. Polecam rownież za bardzo miłą obsługę.

      • 0 0

  • Zadowolony klient

    Osobiście korzystałem na czas remontu - 2 miesiące i szczerze mogę polecić to rozwiązanie. Czysto, sucho i bezpiecznie. Obsługa na najwyższym poziomie.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...

Najczęściej czytane