- 1 Kiedy otwarcie Kauflandu w Gdyni? (225 opinii)
- 2 Będzie bon energetyczny i zamrożone ceny (72 opinie)
- 3 4500 zł dla każdego? Płaca minimalna będzie rosła (171 opinii)
- 4 Stocznie docenione na targach w Singapurze (68 opinii)
- 5 Unimot rozbuduje bazę w Gdańsku (58 opinii)
- 6 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (119 opinii)
Strażacy szykują protest. Zarabiają za mało?
Strażacy mówią "dość" i domagają się 20-procentowego wzrostu wynagrodzenia. Związkowcy, m.in. z Gdańska, podkreślają, że szalejąca inflacja "zjada" obiecaną przez rząd waloryzację pensji. Na 17 listopada planowana jest wielka manifestacja w Warszawie. Niewykluczone, że dołączą do niej również policjanci.
Jak podkreśla Tomasz Otrompka, przewodniczący "Solidarności" przy Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, taki wzrost wynagrodzeń w obliczu inflacji przekraczającej 17 proc. jest praktycznie nieodczuwalny.
- Rada Krajowej Sekcji Pożarnictwa NSZZ Solidarność zdecydowała również o skierowaniu petycji do ministra spraw wewnętrznych i administracji z postulatami z branży pożarnictwa - mówi Tomasz Otrompka.
Na zbyt niskie wynagrodzenia narzekają również pracownicy administracji, m.in. w sądach.
Strażacy z KSP za niezbędne uznali:
- urealnienie budżetów komend w zakresie wydatków rzeczowych,
- doetatyzowanie służby w związku z ciągłym wzrostem zakresu zadań realizowanych przez PSP,
- wdrożenie w życie zmian rozporządzenia o pełnieniu służby przez strażaków PSP m.in. w zakresie rozliczania czasu służby strażaków skierowanych do szkół i ośrodków szkolenia,
- wdrożenie systemowych rozwiązań w zakresie wynagrodzeń pracowników cywilnych PSP,
- urealnienie siatki płac funkcjonariuszy i pracowników PSP w związku z ciągłym jej spłaszczaniem,
- urealnienie świadczeń socjalnych wypłacanych strażakom,
- zaliczenie do wysługi emerytalnej dodatkowej należności z tytułu wysługi lat, proponowanej przez MSWiA.
Ile zarabiają strażacy?
Według portalu branżowego wynagrodzenia.pl miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana) strażaka wynosi 5 250 zł brutto. Co drugi strażak otrzymuje pensję od 4 230 zł do 6 330 zł. 25 proc. najgorzej wynagradzanych strażaków zarabia poniżej 4 230 zł brutto. Na zarobki powyżej 6 330 zł brutto może liczyć grupa 25 proc. najlepiej opłacanych strażaków.
Tomasz Otrompka podkreśla przy tym, że na razie trwa kampania informacyjna. Nie jest także planowane takie zaostrzenie protestu, które mogłoby w negatywny sposób odbić się na bezpieczeństwie społeczeństwa, np. w związku z interwencjami dotyczącymi wyjazdów do wezwań.
Protest razem z policjantami? To niewykluczone
To jednak nie wszystko. Związkowcy ze straży pożarnej nie wykluczają, że w Warszawie na manifestacji spotkają się także z funkcjonariuszami policji.
Koniec protestu policjantów. Związkowcy dogadali się z MSWiA
- Zawiązał się komitet protestacyjny, ale nie ma decyzji o rozpoczęciu twardego protestu - przekazał tvn24.pl Rafał Jankowski, szef Zarządu Głównego NSZZ Policjantów.
Jak podaje stacja, związkowiec poinformował, że w poniedziałek odbyło się spotkanie z wiceszefem MSWiA Maciejem Wąsikiem, ale zaplanowane są kolejne, bo "piłka jest w grze". Związkowcy chcą podwyżek na poziomie około 20 proc.
Ostatnie "starcie" związków zawodowych z rządem doprowadziło do ogólnokrajowego protestu w policji. W 2018 roku funkcjonariusze m.in. zrezygnowali z wystawiania mandatów.
Opinie (291) ponad 20 zablokowanych
-
2022-10-18 15:19
Opinia wyróżniona
Kochani strażacy i policjanci...... (25)
Proponuje na protest zabrac też nauczycieli..... Razem razniej w kupie sila a nauczycielom też się należy...... Bo kto bedzie edukował to i tak tępe społeczeństwo wszystkim wam należy się podwyżka..... 3mam kciuki żeby udało się wam coś ugrać.....
- 115 70
-
2022-10-19 18:01
Kochani strażacy dziękujemy za wkład i pracę
Ale przywileje wasze są karygodne i nie powinniście nawet grosza dostać... Kto idzie na emeryturę w wieku 40lat no kto... Ja mam 40lat i jeszcze przede mną wiele lat pracy... Dalej kto ma tyle wolnego co wy... Znam strażaków którzy robią fuchy szkolenia BHP... Pracują na budowie itd. jeżeli praca wasza była by wyczerpująca to było by to wasze
Ale przywileje wasze są karygodne i nie powinniście nawet grosza dostać... Kto idzie na emeryturę w wieku 40lat no kto... Ja mam 40lat i jeszcze przede mną wiele lat pracy... Dalej kto ma tyle wolnego co wy... Znam strażaków którzy robią fuchy szkolenia BHP... Pracują na budowie itd. jeżeli praca wasza była by wyczerpująca to było by to wasze jedyne źródło dochodu.... Panowie strażacy dziękuję za wasze wkład ale moim zdaniem nie zasługujecie na podwyżkę chyba że zmieni się coś np dłuższa praca .. albo cięższa
- 5 5
-
2022-10-19 07:33
policja + pis = WSM (2)
policjanty to chętnie pójdą pałować nauczycieli i Strażaków, to taka ich miłość z pisiurami :-)
- 7 1
-
2022-10-19 13:09
Niemniej, to za POprzedników strzelano z broni gładko-lufowej do strajkujących górników !!! (1)
Siłowa próba odebrania kompromitujących materiałów w znanej redakcji, to też przejaw demokracji POprzedniej władzy a gdybyś nie wiedział, to POprzednicy chcieli wprowadzić ACTA i inwigilować wszystkich użytkowników w kraju niczym w Korei Północnej. Oczywiście wcale nie było zwalniania nie wygodnych dziennikarzy, którzy zadawali trudne pytania ;P
- 4 3
-
2022-10-21 14:07
a nawet podpalono budkę pod ruską mabasadą
- 1 0
-
2022-10-18 18:41
Bez żartów (2)
Gdyby belfry miały uczciwe warunki zatrudnienia, to mieliby na co narzekać. Jak się jest miernotą i nie potrafi zmonetyzować 22 godzin tygodniowo, to bardzo mi przykro, ale piniędzy nie ma i nie będzie.
- 10 12
-
2022-10-20 20:08
Jak jest się miernotą to pisze się takie komentarze jak Ty. Twój tok myślenia pokazuje, że kompletnie nie rozumiesz jak wygląda praca nauczyciela i z czym ona się wiąże.
- 1 1
-
2022-10-20 20:06
Nigdy nie pracowałeś w szkole, nic nie wiesz
Może ja się wypowiem w kwestii twojej pracy, pajacu/
- 1 1
-
2022-10-18 17:01
xxx
Tępe społeczeństwo-potwierdziłeś.
- 7 0
-
2022-10-18 16:33
Zapomniałeś napisać, że za POpzredników, to te grupy miały zamrożone podwyżki !!! (8)
Tzn. Jeśli zmieni się rząd , to znowu ich nie dostaną ;P
- 17 11
-
2022-10-19 09:03
ogladaj więcej tvpis - ale chleb za peło przez 8 lat kosztował 1,6 pln (6)
inflacja była bliska 0, w tym czasie większość firm zaczęła się rozwijać , doceniali nas w całej Europie, nie było rozdawnictwa i takiej skali złodziejstwa. Nie jestem fanem tuska - ale większość gospodarki się rozwijała na zasadach rynkowych. A nie jak teraz dopłaty, wnioski, 300+ , 500+ kasy dla nauczycieli nie ma, dla niepełnosprawnych kasę zabrali, dopłat do lekarstw dużo mniej niż za peło, dług jaki narobił pis ponad 2 biliony kto to spłaci???
- 10 7
-
2022-10-19 13:00
tak..tak. Napisz o bezrobociu jakie było. Zawsze dwucyrowe !
A może w jakich cenach było można kupić np. paliwo w okresie tych 8 lat POprzedników. Biorąc pod uwagę, że nie było pandemii oraz wojny obok nas, to przypominam, że już przekraczaliśmy grubo 6 zł i nagrani politycy mówili po wygranych wyborach, że teraz to może i 7 złoty kosztować ;P Ps. Piszesz o nauczycielach. Skąd się urwałeś ?? Za PO podwyżki zamrożone na kilka lat !!! Nauczyciele, służba zdrowie, policja, strażacy itp itd właśnie za tego rządu dostawali wsparcie !
- 3 5
-
2022-10-19 10:54
(1)
Zbyt dobrze było Polakom za Rudego to go pogonili.
- 2 6
-
2022-10-19 13:02
I bardzo dobrze zrobili !
Niech wraca do swojej Makreli i nie szkodzi Polsce. Tam może dalej służyć jako szatniarz bo tyle jest wart !
- 4 8
-
2022-10-19 10:49
tak napisz jeszcze, że za chleb to ci dopłacali jak brałeś
nie pisz głupot bo jakiś gimbus który nie pamięta tych czasów w to uwierzy. Pamiętam tą zieloną wyspę z której młodzi zwijali się zaraz po szkołach do UK, Niemiec albo żabojadów bo oficjalne bezrobocie przekraczało 20%. Nasi politycy byli kukłami Niemiec a prawo zmieniało się kilka razy w roku. Rudy wciskał kit przed wyborami a po zrobił wszystko
nie pisz głupot bo jakiś gimbus który nie pamięta tych czasów w to uwierzy. Pamiętam tą zieloną wyspę z której młodzi zwijali się zaraz po szkołach do UK, Niemiec albo żabojadów bo oficjalne bezrobocie przekraczało 20%. Nasi politycy byli kukłami Niemiec a prawo zmieniało się kilka razy w roku. Rudy wciskał kit przed wyborami a po zrobił wszystko na odwrót. Połowa lekarstw znikała z rynku bo pomimo dopłat leciała na zachód, gdzie mafia lekowa trzepała miliony co zostało ukrócone z dnia na dzień po wprowadzeniu e recept. Mniej Morozowskiego oglądaj
- 8 8
-
2022-10-19 09:18
Rozwijac kosztem wyzysku roboli o to k... patologia po.polsku (1)
- 5 5
-
2022-10-20 20:04
Tak, wyzysk
Zostawili gospodarkę w bardzo dobrym stanie, jedyny ich błąd: nie zaczęli rozdawać kasy. A mogli, jak pis. Nierozdawanie to wyzysk?
Teraz rządy głupców wybranych przez głupków, bo moi mądrzejsi znajomi, którzy przyznają, że na nich głosowali, dziś biją się w piersi.
A moja matka (wykształcenie podstawowe), choć ma wątpliwości czasem, to uważa, że jak się jest katolikiem, to się głosuje na PiS. I tak to się kręci.- 3 0
-
2022-10-18 16:41
Jednym slowem z deszczu pod rynne!
- 10 0
-
2022-10-18 16:10
Może byście (1)
Wywieźli prezesa na taczce, tam gdzie jego miejsce?!
- 20 16
-
2022-10-18 16:34
Donalda jak najdalej od Polski....
- 21 17
-
2022-10-18 15:48
Odezwal sie nastepny rozczeniowy przyglup wychowany na guanie tvn i g.w (5)
- 31 34
-
2022-10-20 11:49
to pisowski motłoch nierobów jest najbardziej roszczeniowy (1)
58 % elektoratu Paranoi i Schizofrenii nie pracuje!!
- 4 3
-
2022-10-21 14:05
Ty nieuku, na pis oddano w tamtych wyborach ponad 8 mln głosów, czyli wg ciebie 4,64 mln wyborców pisu nie pracuje, tym czasem bezrobocie wynosi 5% czyli bezrobotnych jest 1,85 mln :) z taką matematyką i logiką nigdy nie wygracie wyborów
- 1 2
-
2022-10-18 16:40
Drodzy strażacy poczekajcie jeszcze rok. (2)
Przyjdzie Donald i da wam tak jak dawał kiedyś.
- 38 4
-
2022-10-19 07:18
Wez kredyt....
- 4 1
-
2022-10-18 20:47
No i dobrze
niech da
- 9 4
-
2022-10-18 14:11
Opinia wyróżniona
Każdy zarabia za mało. I każdy jest potrzebny. Każdy ma jakąś rodzinę i plany. (24)
Nie może być tak, że zaraz żołnierz, strażak i policjant będą zarabiać 3x więcej niż inni bo tak. To chore. Nie tylko orzełek na czapce świadczy o byciu obywatelem tego kraju.
- 179 78
-
2022-10-21 23:01
Tak, ale orzełek na czapce świadczy o służbie dla tego kraju, a kraj powinien uczciwie płacić za tą służbę
Policjant nie może dorabiać po godzinach jak nauczyciel, ma być dyspozycyjny, pracuje na różnych zmianach, jest wzywany w czasie wolnym, pracuje często w święta i nocą, bez żadnych 100%, 200% za godzinę , tylko za swoją pensję. Naraża swoje życie i zdrowie dla obywateli, dlatego powinien uczciwie zarabiać.
- 0 0
-
2022-10-18 15:38
Do pracuś (1)
Zawsze można zostać strażakiem i sam zobaczysz czy płaca jest dobra
- 8 1
-
2022-10-19 17:53
Slusznie, zawsze też można zmienić prace jak się nie podoba
- 0 2
-
2022-10-18 15:25
Wiesz co, strażakom akurat się należy ale jak wiem, bardziej się należy Beatom...
- 5 0
-
2022-10-18 15:18
Słabo dzisiaj komentujesz, czyżby kolegów zabrakło bo zmobilizowani?
- 3 2
-
2022-10-18 14:41
To skandal, że osoby wykonujące tak niebezpieczną i pożyteczną pracę dostają tak mało. (4)
Gdyby to co jest podawane brutto było netto to nadal byłoby zbyt niewiele, ale byłoby to jakieś minimum. Ci ludzie powinni dostawać przynajmniej średnią krajową.
- 24 6
-
2022-10-18 15:27
Wez nie p..r..l bzdor!jaka niebezpieczna prace?ilu zginelo policjantow i strazakow w tamtym roku w pl?0!!a budowlancow 351 (3)
- 15 22
-
2022-10-18 15:40
Podwyzki (2)
Może dlatego ze wyszkolenie jest inne? A na budowach bywa różnie wystarczy pomyśleć to naprawdę nie boli
- 14 3
-
2022-10-18 16:40
(1)
Jak po rusztowaniach chodzą tak, jak piszą po polsku, to faktycznie strach się bać
- 4 1
-
2022-10-18 17:14
Ale budowlańcy i tak lepiej piszą, od tych wysoko szkolonych.
Używają interpunkcji i wielkich liter. Jak inżynier, kandydat na kierownika budowy, napisał CV, to był tam błąd na błędzie.
- 4 1
-
2022-10-18 14:25
Służby powinny zarabiać więcej niż ten cały pozostały pomiot. (3)
Jak widać prawie nikt się z Tobą nie zgadza.
- 9 20
-
2022-10-18 16:53
Uwaga trol!!
Nie karmić!!!
- 3 2
-
2022-10-18 16:42
(1)
Pomiot? Kto cię tego nauczył?
- 9 1
-
2022-10-18 16:53
Czemu karmisz trola?
- 1 0
-
2022-10-18 14:21
no tak, (5)
bo pani sklepowa ma tak niebezpieczną pracę, że powinna zarabiać nawet więcej od strażaka. W końcu w mięsnym operuje nożem i codziennie naraża życie.
- 32 24
-
2022-10-18 14:22
(4)
więc powinna zarabiać mniej niż je ?
- 18 10
-
2022-10-18 14:28
Nikt nie mówi że ma mniej zarabiać niż je. (3)
Trudno się jednak dziwić że większe zarobki będzie otrzymywał ten kto w pracy ryzykuje życiem. A przynajmniej tak powinno to wyglądać.
- 31 6
-
2022-10-18 16:19
Na pewno Obajtek czy Glapiński codziennie ryzykują w pracy. (2)
- 16 6
-
2022-10-18 20:19
Tęsknisz za komuną? (1)
Możesz spróbować emigracji. Kuba i KRLD czeka...
- 2 3
-
2022-10-20 20:10
Ależ komuna wróciła!
Rozdawnictwo i propaganda, paski TVP!!!!!
nasz Jarek zdziałał cud. A tak sięz niego śmialiśmy, że odrealniony, bez konta, z kotem, że pod stołem siedział, jak innych internowali, albo w piwnicy.
Ale prawda wyszła na jaw:D Nasz WUC jest wspaniały, Polska PiS jest z niego dumna- 1 0
-
2022-10-18 14:16
Przecież te pensje podane w artykule to brutto. (3)
Czyli do łapy dostajesz ochłapy. Jak za to utrzymać rodzinę przy obecnej drożyźnie?
- 32 14
-
2022-10-18 18:57
(2)
Nie do końca do jest gola pensja a są jeszcze dodatki których nie jest mało i mało który strażak ma na rękę poniżej 5 tysięcy
- 10 8
-
2022-10-18 19:45
As (1)
Pracuję 17rok i zarabiam 4500.
- 6 5
-
2022-10-19 10:51
OSP czy PSP i jaki stopień ?
kumpel jest oficerem w PSP i ma świetne zarobki + dobre służbowe auto terenowe
- 4 6
-
2022-10-18 14:09
Opinia wyróżniona
Śmieszne, jeździsz ratować ludziom życie, sam narażając swoje, a zarabiasz takie grosze. (39)
Coraz dziwniej wyceniamy wartość pracy...
- 152 42
-
2022-10-19 17:12
No to idz tam gdzie zarabia sie wiecej. (1)
Skoro wszedzie jest tak super to kto Cie trzyma?
Jak uwazasz ze praca w biedronce albo jako kierowca autobusu jest super platna i narazasz zycia to idz tam i ciesz sie.
A jak chcesz sie bawic w sikawkowego to nie mardz ze masz za malo! Albo rybka albo akwarium.- 0 2
-
2022-10-19 20:09
Jak wydaje ci się ze w straży się dużo zarabia a twoja praca ci nie odpowiada to zostań strażakiem :) ale trzeba mieć smutne życie, żeby mieć czas na obrażanie strażaków w internecie :) :) ale rozumiem ze jest ci wstyd mówić tak na codzień a tutaj jesteś anonimowy
- 3 0
-
2022-10-18 16:07
Porównaj wynagrodzenia komendantów (2)
- 0 0
-
2022-10-19 11:35
To niech oni się podzela z tymi co sa niżej w hierarchii.
- 0 0
-
2022-10-18 22:50
komediantów?
- 2 0
-
2022-10-18 15:54
To przypomnij sobie jakie grosze były za POprzedników ?? !! (2)
Wiedzą, że jeśli zmienią się rządy, to podwyżek nie będzie ;P
- 7 16
-
2022-10-18 16:25
I są podwyżki wszystkiego: prądu gazu, a węgla to nawet nie kupisz, chyba, że śmieci z Kolumbi.
- 5 3
-
2022-10-18 16:24
A wszystko kosztowało 1/3 tego co teraz.
Jeśli masz dobrą pamięć, to zacytuj jakie były wynagrodzenia, gdy PiS był przy władzy przed PO.
- 13 4
-
2022-10-18 15:28
Banda nierobow wciskajacym ludziom kit ze sa bohaterami i baa moze menczenikami buahaaa (10)
- 4 32
-
2022-10-18 17:31
(2)
Nie dzwoń po Nas nigdy
- 9 1
-
2022-10-19 16:39
(1)
A dlaczego miałby nie dzwonić? Przecież za to ci płaci ze swoich podatków.
- 1 2
-
2022-10-20 08:48
Nie on płaci tylko państwo. Wam sie juz za bardzo w głowach p*****lo! Podatki płacisz żebyś miał możliwość skorzystania z takiej usługi w razie W. To sie nazywa cywilizacja. Czekam na wpis, ze dajesz im prace królewiczu ;))))
- 0 0
-
2022-10-18 16:13
Pierwszy pożar wewnętrzny i gwarantuję ze taki laik, kozaczek jak tu pisze w majty by zrobił. A gdyby uslyszal ze w środku moze być butla to ze szkoly przypomniałby sobie jak się symuluje niestrawność...
- 14 1
-
2022-10-18 15:41
(5)
Dlaczego nie pójdziesz do straży?
- 17 5
-
2022-10-18 16:10
(4)
No właśnie, czemu?
- 5 2
-
2022-10-19 11:34
(3)
A dlaczego nie zmienisz pracy skoro jest tak źle?
- 0 4
-
2022-10-19 13:18
(2)
Kazdy ma prawo domagac się poprawy życia. A ty potrafisz tylko zawistnie krytykowac. Zajmij się swoją robotą.
- 3 0
-
2022-10-19 16:36
(1)
Domagac to sie mozna zawsze, ile wlezie. A ty co potrafisz poza wyciąganiem ręki po kasę podatnika? To społeczeństwo finansuje przywileje budżetówki a nie odwrotnie.
- 0 3
-
2022-10-19 17:39
Napisze ci tak, jak będzie ci się palił dom, będziesz zakleszczony w aucie, utkwisz w studzience (czego nie życzę) nie dzwoń na 112.
- 1 0
-
2022-10-18 15:19
przecież oni większość dnia grają w piłkę a w nocy śpią (7)
w wolny dzień jeżdżą na taryfie
- 9 28
-
2022-10-19 10:57
(4)
Wiesz czemu grają? Bo w ten sposób utrzymują kondycję, ktora jest niezbędna do wykonywania tego zawodu.
- 8 0
-
2022-10-19 11:39
(3)
Jak do wielu innych a tylko w budżetówce jest czas na takie rzeczy.
- 0 4
-
2022-10-19 13:16
Juz tlumaczę jesli czegos nie rozumiesz (2)
Bo mają to w zakresie obowiazków. A wiesz czemu? Bo mają w obowiazku byc sprawnym ponad średnią zeby w razie potrzeby skakać przez płoty, po dachach i balkonach. Żeby wynieść poszkodowanych z pozaru czy innych zagrozonych miejsc. Tego oczekuje od strazaka spoleczenstwo, bo od tego strazak jest. Ma dlatego cwiczyć pomiedzy wyjazdami do zdarzeń czy się to komus podoba czy nie. Dlatego zajecia sportowe są w harmonogramie sluzby.
- 9 0
-
2022-10-19 16:32
(1)
Wiele zawodów wymaga sprawności fizycznej a nikt treningu w godzinach pracy nie finansuje albo się nadajesz albo odpadasz. Owszem od strażaka wymaga się więcej a za to są przywileje w postaci wcześniejszej emerytury więc kreowanie się na szczególnie pokrzywdzonych nie ma w tym przypadku zadnego sensu.
- 1 6
-
2022-10-19 17:37
Zawiść straszna rzecz
Przecież nie piszą, ze są pokrzywdzeni, tylko że mało zarabiają.
- 6 0
-
2022-10-18 16:16
Ale prymitywne hasła haha. Ty czytasz co piszesz? Zagraj z nimi w tę pilkę moze zwoje natlenisz...
- 15 3
-
2022-10-18 16:15
Nawet jesli to co? Mają 24 godziny w samochodzie gaśniczym siedzieć? To moze wojsko też czeka w wozach na wojnę. Po co im koszary.
- 18 4
-
2022-10-18 15:12
(2)
Podobnie jak pracownicy pogotowia, lekarzy na dyżurze, pogotowia gazowego i energetycznego. A żołnierz na wojnę czeka cale zycie i na wojnie moze nie być nigdy. Taka praca. Ma dyżurować i byc w dyspozycji gotowy do działania.
- 27 3
-
2022-10-19 11:37
(1)
Skoro taka praca to proporcjonalnie do włożonego wysiłku nie zarabiaja mało.
- 1 7
-
2022-10-20 16:55
Marzy mi się żaby taki lalus jak ty zaczął pracować w straży. Miesiąc pracy i byś już stał w Warszawie z flagą protestacyjna
- 0 0
-
2022-10-18 14:15
Bywają też dni że nigdzie nie jeździsz, leżysz i czekasz. (8)
Z nosem w smartfonie. I też kasę dostajesz.
- 15 42
-
2022-10-18 14:18
Taki charakter pracy. (7)
Wyjeżdżając jednak na akcję nigdy nie masz pewności czy wrócisz cały i zdrowy.
- 47 11
-
2022-10-20 06:15
Takie zarobki. I tak duże.
Może winni płacone mieć od wyjazdu i stóp ia niebezpieczeństwa
- 0 3
-
2022-10-19 11:25
(1)
A ilu strażaków ginie rocznie wykonując obowiązki, należy porównać z innymi zawodami i wtedy wiemy czy praca jest naprawdę niebezpieczna czy nie.
- 2 5
-
2022-10-20 06:17
Oni umierają nagle
Poszczepili się przeciw Sars cov2 , i jest efekt
- 0 1
-
2022-10-18 14:57
Jadąc do "zwykłej" pracy też nie mam tej pewności. (3)
Szczególnie w małym aucie na obwodnicy.
- 13 37
-
2022-10-18 17:29
Ti jedż skm
- 6 0
-
2022-10-18 15:27
Porównanie jest śmieszne. Oni także dojeżdżają do jednostki natomiast Ty będąc w pracy nie jesteś tak narażony jak oni.
Należą do strefy budżetowej, posły, senatory i prezydenty dostali znacznie większe podwyżki bo są bardziej potrzebni?- 26 3
-
2022-10-18 15:00
I po to są strażacy żebyś miał tej pewności więcej.
- 38 8
Wszystkie opinie
-
2022-10-18 14:09
Niedługo stanie kolej, bo wladze nie chcą dać podwyżki maszynistom
Strażacy, sądownictwo kto następny? Może emeryci, albo 500+? Nieee,ci są wynoszeni ponad resztę społeczeństwa.
- 22 18
-
2022-10-18 14:09
Opinia wyróżniona
Śmieszne, jeździsz ratować ludziom życie, sam narażając swoje, a zarabiasz takie grosze. (39)
Coraz dziwniej wyceniamy wartość pracy...
- 152 42
-
2022-10-18 14:15
Bywają też dni że nigdzie nie jeździsz, leżysz i czekasz. (8)
Z nosem w smartfonie. I też kasę dostajesz.
- 15 42
-
2022-10-18 14:18
Taki charakter pracy. (7)
Wyjeżdżając jednak na akcję nigdy nie masz pewności czy wrócisz cały i zdrowy.
- 47 11
-
2022-10-18 14:57
Jadąc do "zwykłej" pracy też nie mam tej pewności. (3)
Szczególnie w małym aucie na obwodnicy.
- 13 37
-
2022-10-18 15:00
I po to są strażacy żebyś miał tej pewności więcej.
- 38 8
-
2022-10-18 15:27
Porównanie jest śmieszne. Oni także dojeżdżają do jednostki natomiast Ty będąc w pracy nie jesteś tak narażony jak oni.
Należą do strefy budżetowej, posły, senatory i prezydenty dostali znacznie większe podwyżki bo są bardziej potrzebni?- 26 3
-
2022-10-18 17:29
Ti jedż skm
- 6 0
-
2022-10-19 11:25
(1)
A ilu strażaków ginie rocznie wykonując obowiązki, należy porównać z innymi zawodami i wtedy wiemy czy praca jest naprawdę niebezpieczna czy nie.
- 2 5
-
2022-10-20 06:17
Oni umierają nagle
Poszczepili się przeciw Sars cov2 , i jest efekt
- 0 1
-
2022-10-20 06:15
Takie zarobki. I tak duże.
Może winni płacone mieć od wyjazdu i stóp ia niebezpieczeństwa
- 0 3
-
2022-10-18 15:12
(2)
Podobnie jak pracownicy pogotowia, lekarzy na dyżurze, pogotowia gazowego i energetycznego. A żołnierz na wojnę czeka cale zycie i na wojnie moze nie być nigdy. Taka praca. Ma dyżurować i byc w dyspozycji gotowy do działania.
- 27 3
-
2022-10-19 11:37
(1)
Skoro taka praca to proporcjonalnie do włożonego wysiłku nie zarabiaja mało.
- 1 7
-
2022-10-20 16:55
Marzy mi się żaby taki lalus jak ty zaczął pracować w straży. Miesiąc pracy i byś już stał w Warszawie z flagą protestacyjna
- 0 0
-
2022-10-18 15:19
przecież oni większość dnia grają w piłkę a w nocy śpią (7)
w wolny dzień jeżdżą na taryfie
- 9 28
-
2022-10-18 16:15
Nawet jesli to co? Mają 24 godziny w samochodzie gaśniczym siedzieć? To moze wojsko też czeka w wozach na wojnę. Po co im koszary.
- 18 4
-
2022-10-18 16:16
Ale prymitywne hasła haha. Ty czytasz co piszesz? Zagraj z nimi w tę pilkę moze zwoje natlenisz...
- 15 3
-
2022-10-19 10:57
(4)
Wiesz czemu grają? Bo w ten sposób utrzymują kondycję, ktora jest niezbędna do wykonywania tego zawodu.
- 8 0
-
2022-10-19 11:39
(3)
Jak do wielu innych a tylko w budżetówce jest czas na takie rzeczy.
- 0 4
-
2022-10-19 13:16
Juz tlumaczę jesli czegos nie rozumiesz (2)
Bo mają to w zakresie obowiazków. A wiesz czemu? Bo mają w obowiazku byc sprawnym ponad średnią zeby w razie potrzeby skakać przez płoty, po dachach i balkonach. Żeby wynieść poszkodowanych z pozaru czy innych zagrozonych miejsc. Tego oczekuje od strazaka spoleczenstwo, bo od tego strazak jest. Ma dlatego cwiczyć pomiedzy wyjazdami do zdarzeń czy się to komus podoba czy nie. Dlatego zajecia sportowe są w harmonogramie sluzby.
- 9 0
-
2022-10-19 16:32
(1)
Wiele zawodów wymaga sprawności fizycznej a nikt treningu w godzinach pracy nie finansuje albo się nadajesz albo odpadasz. Owszem od strażaka wymaga się więcej a za to są przywileje w postaci wcześniejszej emerytury więc kreowanie się na szczególnie pokrzywdzonych nie ma w tym przypadku zadnego sensu.
- 1 6
-
2022-10-19 17:37
Zawiść straszna rzecz
Przecież nie piszą, ze są pokrzywdzeni, tylko że mało zarabiają.
- 6 0
-
2022-10-18 15:28
Banda nierobow wciskajacym ludziom kit ze sa bohaterami i baa moze menczenikami buahaaa (10)
- 4 32
-
2022-10-18 15:41
(5)
Dlaczego nie pójdziesz do straży?
- 17 5
-
2022-10-18 16:10
(4)
No właśnie, czemu?
- 5 2
-
2022-10-19 11:34
(3)
A dlaczego nie zmienisz pracy skoro jest tak źle?
- 0 4
-
2022-10-19 13:18
(2)
Kazdy ma prawo domagac się poprawy życia. A ty potrafisz tylko zawistnie krytykowac. Zajmij się swoją robotą.
- 3 0
-
2022-10-19 16:36
(1)
Domagac to sie mozna zawsze, ile wlezie. A ty co potrafisz poza wyciąganiem ręki po kasę podatnika? To społeczeństwo finansuje przywileje budżetówki a nie odwrotnie.
- 0 3
-
2022-10-19 17:39
Napisze ci tak, jak będzie ci się palił dom, będziesz zakleszczony w aucie, utkwisz w studzience (czego nie życzę) nie dzwoń na 112.
- 1 0
-
2022-10-18 16:13
Pierwszy pożar wewnętrzny i gwarantuję ze taki laik, kozaczek jak tu pisze w majty by zrobił. A gdyby uslyszal ze w środku moze być butla to ze szkoly przypomniałby sobie jak się symuluje niestrawność...
- 14 1
-
2022-10-18 17:31
(2)
Nie dzwoń po Nas nigdy
- 9 1
-
2022-10-19 16:39
(1)
A dlaczego miałby nie dzwonić? Przecież za to ci płaci ze swoich podatków.
- 1 2
-
2022-10-20 08:48
Nie on płaci tylko państwo. Wam sie juz za bardzo w głowach p*****lo! Podatki płacisz żebyś miał możliwość skorzystania z takiej usługi w razie W. To sie nazywa cywilizacja. Czekam na wpis, ze dajesz im prace królewiczu ;))))
- 0 0
-
2022-10-18 15:54
To przypomnij sobie jakie grosze były za POprzedników ?? !! (2)
Wiedzą, że jeśli zmienią się rządy, to podwyżek nie będzie ;P
- 7 16
-
2022-10-18 16:24
A wszystko kosztowało 1/3 tego co teraz.
Jeśli masz dobrą pamięć, to zacytuj jakie były wynagrodzenia, gdy PiS był przy władzy przed PO.
- 13 4
-
2022-10-18 16:25
I są podwyżki wszystkiego: prądu gazu, a węgla to nawet nie kupisz, chyba, że śmieci z Kolumbi.
- 5 3
-
2022-10-18 16:07
Porównaj wynagrodzenia komendantów (2)
- 0 0
-
2022-10-18 22:50
komediantów?
- 2 0
-
2022-10-19 11:35
To niech oni się podzela z tymi co sa niżej w hierarchii.
- 0 0
-
2022-10-19 17:12
No to idz tam gdzie zarabia sie wiecej. (1)
Skoro wszedzie jest tak super to kto Cie trzyma?
Jak uwazasz ze praca w biedronce albo jako kierowca autobusu jest super platna i narazasz zycia to idz tam i ciesz sie.
A jak chcesz sie bawic w sikawkowego to nie mardz ze masz za malo! Albo rybka albo akwarium.- 0 2
-
2022-10-19 20:09
Jak wydaje ci się ze w straży się dużo zarabia a twoja praca ci nie odpowiada to zostań strażakiem :) ale trzeba mieć smutne życie, żeby mieć czas na obrażanie strażaków w internecie :) :) ale rozumiem ze jest ci wstyd mówić tak na codzień a tutaj jesteś anonimowy
- 3 0
-
2022-10-18 14:11
Opinia wyróżniona
Każdy zarabia za mało. I każdy jest potrzebny. Każdy ma jakąś rodzinę i plany. (24)
Nie może być tak, że zaraz żołnierz, strażak i policjant będą zarabiać 3x więcej niż inni bo tak. To chore. Nie tylko orzełek na czapce świadczy o byciu obywatelem tego kraju.
- 179 78
-
2022-10-18 14:16
Przecież te pensje podane w artykule to brutto. (3)
Czyli do łapy dostajesz ochłapy. Jak za to utrzymać rodzinę przy obecnej drożyźnie?
- 32 14
-
2022-10-18 18:57
(2)
Nie do końca do jest gola pensja a są jeszcze dodatki których nie jest mało i mało który strażak ma na rękę poniżej 5 tysięcy
- 10 8
-
2022-10-18 19:45
As (1)
Pracuję 17rok i zarabiam 4500.
- 6 5
-
2022-10-19 10:51
OSP czy PSP i jaki stopień ?
kumpel jest oficerem w PSP i ma świetne zarobki + dobre służbowe auto terenowe
- 4 6
-
2022-10-18 14:21
no tak, (5)
bo pani sklepowa ma tak niebezpieczną pracę, że powinna zarabiać nawet więcej od strażaka. W końcu w mięsnym operuje nożem i codziennie naraża życie.
- 32 24
-
2022-10-18 14:22
(4)
więc powinna zarabiać mniej niż je ?
- 18 10
-
2022-10-18 14:28
Nikt nie mówi że ma mniej zarabiać niż je. (3)
Trudno się jednak dziwić że większe zarobki będzie otrzymywał ten kto w pracy ryzykuje życiem. A przynajmniej tak powinno to wyglądać.
- 31 6
-
2022-10-18 16:19
Na pewno Obajtek czy Glapiński codziennie ryzykują w pracy. (2)
- 16 6
-
2022-10-18 20:19
Tęsknisz za komuną? (1)
Możesz spróbować emigracji. Kuba i KRLD czeka...
- 2 3
-
2022-10-20 20:10
Ależ komuna wróciła!
Rozdawnictwo i propaganda, paski TVP!!!!!
nasz Jarek zdziałał cud. A tak sięz niego śmialiśmy, że odrealniony, bez konta, z kotem, że pod stołem siedział, jak innych internowali, albo w piwnicy.
Ale prawda wyszła na jaw:D Nasz WUC jest wspaniały, Polska PiS jest z niego dumna- 1 0
-
2022-10-18 14:25
Służby powinny zarabiać więcej niż ten cały pozostały pomiot. (3)
Jak widać prawie nikt się z Tobą nie zgadza.
- 9 20
-
2022-10-18 16:42
(1)
Pomiot? Kto cię tego nauczył?
- 9 1
-
2022-10-18 16:53
Czemu karmisz trola?
- 1 0
-
2022-10-18 16:53
Uwaga trol!!
Nie karmić!!!
- 3 2
-
2022-10-18 14:41
To skandal, że osoby wykonujące tak niebezpieczną i pożyteczną pracę dostają tak mało. (4)
Gdyby to co jest podawane brutto było netto to nadal byłoby zbyt niewiele, ale byłoby to jakieś minimum. Ci ludzie powinni dostawać przynajmniej średnią krajową.
- 24 6
-
2022-10-18 15:27
Wez nie p..r..l bzdor!jaka niebezpieczna prace?ilu zginelo policjantow i strazakow w tamtym roku w pl?0!!a budowlancow 351 (3)
- 15 22
-
2022-10-18 15:40
Podwyzki (2)
Może dlatego ze wyszkolenie jest inne? A na budowach bywa różnie wystarczy pomyśleć to naprawdę nie boli
- 14 3
-
2022-10-18 16:40
(1)
Jak po rusztowaniach chodzą tak, jak piszą po polsku, to faktycznie strach się bać
- 4 1
-
2022-10-18 17:14
Ale budowlańcy i tak lepiej piszą, od tych wysoko szkolonych.
Używają interpunkcji i wielkich liter. Jak inżynier, kandydat na kierownika budowy, napisał CV, to był tam błąd na błędzie.
- 4 1
-
2022-10-18 15:18
Słabo dzisiaj komentujesz, czyżby kolegów zabrakło bo zmobilizowani?
- 3 2
-
2022-10-18 15:25
Wiesz co, strażakom akurat się należy ale jak wiem, bardziej się należy Beatom...
- 5 0
-
2022-10-18 15:38
Do pracuś (1)
Zawsze można zostać strażakiem i sam zobaczysz czy płaca jest dobra
- 8 1
-
2022-10-19 17:53
Slusznie, zawsze też można zmienić prace jak się nie podoba
- 0 2
-
2022-10-21 23:01
Tak, ale orzełek na czapce świadczy o służbie dla tego kraju, a kraj powinien uczciwie płacić za tą służbę
Policjant nie może dorabiać po godzinach jak nauczyciel, ma być dyspozycyjny, pracuje na różnych zmianach, jest wzywany w czasie wolnym, pracuje często w święta i nocą, bez żadnych 100%, 200% za godzinę , tylko za swoją pensję. Naraża swoje życie i zdrowie dla obywateli, dlatego powinien uczciwie zarabiać.
- 0 0
-
2022-10-18 14:13
Wszystkim po milionie dajmy, albo i po dwa. (2)
A tymczasem masło już po 10 zł.
- 17 18
-
2022-10-18 18:43
Ja wciąż czekam
Leszke coś obiecał, wizy do usa znieśli,także 100 milionów robi się realne
- 1 0
-
2022-10-19 13:23
6,99-7,99 więc nie płacz...
- 1 0
-
2022-10-18 14:17
Uciąć socjal do zera (7)
I znajdą się pieniądze na podwyżki dla wszystkich chętnych.
- 50 8
-
2022-10-18 14:20
Masz mój głos!
Nie chcesz może startować w wyborach? ;)
Dość rozdawnictwa, pieniądze tylko za uczciwie wykonywaną pracę. Nie dla sponsorowania patologii!- 21 1
-
2022-10-18 15:57
Oderwany od rzeczywistości !
- 1 6
-
2022-10-18 16:46
(3)
przestać finansować i sponsorować zełenskiego i jego bandę!
- 3 9
-
2022-10-18 17:37
Ja powiem więcej (2)
finansować jeszcze mocniej. Chociażby, żeby Wam onucom pupy pękały :*
- 5 8
-
2022-10-18 18:32
to że ktoś widzi swój kraj w upadku i zarazem sam siebie to dla ciebie onuca? fajne myślenie trolu ukraiński (1)
- 5 5
-
2022-10-19 09:06
jak polacy gnali do roboty do Niemiec było dobrze???
a teraz jesteś Panem na włościach??? katolikiem?? dlaczego tak piszesz . Ukraina to teraz nasze przedmurze??
Giną za nas i Europę - jak im nie pomożemy to pis i ruscy nas wykończą- 0 7
-
2022-10-20 17:55
A dlaczego socjal, tnijmy wynagrodzenia prezesom, te 500 plus czy 13,14 stki to mąka kasa na otarcie łez!!!
- 0 0
-
2022-10-18 14:23
Propozycja (3)
Skoro jest kasa na odbudowę pałacu saskiego 2,5 mld zł, TVP i CPK Horały to powinni też dać strażakom.
- 39 10
-
2022-10-18 14:29
idź sprawdź czy cię nie ma w drugim pokoju (1)
TVP jest finansowane na tych samych zasadach jakich było z ryżego, CPK w 90% to infrastruktura kolejowa, ale fakt lotnisko jest w Berlinie, tam też jeżdżą pociągi, latają samoloty, mają skanalizowane wszystkie rzeki i zamienione w tory wodne co się da a u nas ma być Lebensraum, mamy tylko dla nich robić jako robole.
- 7 11
-
2022-10-18 18:45
Malarz mógł tylko pomarzyć
O agenturze jaką ma Tante Angela
- 1 1
-
2022-10-20 20:45
To słup tak jak Ryży?
Polskę prawie całą grupą Rudego rozmontowala
- 0 0
-
2022-10-18 14:24
hmm (17)
no to może powiedzmy trochę o przywilejach np wcześniejsza emerytura czy dodatki o których zwykli pracownicy prywaciarza mogą sobie pomarzyć.
dodatki pensyjne
5 proc. przy pierwszym stopniu szkodliwości,
10 proc. przy drugim stopniu szkodliwości,
15 proc. przy trzecim stopniu szkodliwości,
20 proc. przy czwartym stopniu szkodliwości.
Po dwóch latach czynnej służby wynagrodzenia wzrastają o 2 proc., a następnie o 1 proc. z każdym kolejnym rokiem.
Do tego dodatek motywacyjny. Po osiągnięciu 25 lat służby może otrzymać dodatkowe 1500 zł miesięcznie, natomiast po 28 latach i 6 miesiącach służby - 2500 zł miesięcznie.
+ co miesięczne dodatki za stopień tj
generał brygadier otrzyma 2322 zł,
nadbrygadier 2172 zł,
starszy brygadier 2022 zł,
brygadier 2002 zł,
młodszy brygadier 1982zł,
starszy kapitan - 1962 zł,
kapitan 1942 zł,
młodszy kapitan 1922zł,
aspirant sztabowy 1867 zł,
starszy aspirant 1847 zł,
aspirant 1827 zł,
młodszy aspirant - 1807 zł,
starszy ogniomistrz 1752 zł,
ogniomistrz 1732,
młodszy ogniomistrz 1712 zł,
starszy sekcyjny 1692 zł,
sekcyjny 1672 zł,
starszy strażak 1632 zł,
strażak 1622 zł.
+ do tego dodatki za każdą godzinę na służbie w akcji gaśniczej - ok 20 zł/h
Jak się to wszystko zsumuje to wychodzi nie mała kwota, co z tego że podstawy ma np 5.000 jak ze wszystkim może wyjść 12.000 albo więcej- 62 33
-
2022-10-18 14:31
12000 tys. (3)
to chyba za dwa miesiące bajkopisarzu. Skoro jest tak fantastycznie to poczytaj sobie jeszcze statystyki odejść ze służby. z takiego dobrobytu odchodzą?
- 6 10
-
2022-10-18 15:33
Juz ja was znam nieroby z resortu!jestes len i nierob to idz do jakiejkolwiek sluzby.chore to ze komuchowy socjal ma sie dalej (1)
Dobrze!najnizs,a krajowa i zero socjalu A jak nie to w...ć na budowe
- 3 10
-
2022-10-18 15:53
cieszę się bardzo,
że takim nieudacznikom jak ty tylko zawiść i szczekanie w niecie pozostało. Wcale mi Cię nie żal
- 5 4
-
2022-10-18 17:19
tak chętnie odchodzą ?
No popatrz znam chyba z siedem osób które są w straży i trzymają się racami i nogami stołków, fakt pokończyły studia w tym kierunku w Warszawie w Szkoła Główna Służby Pożarniczej (gdzie aby się dostać to są niezłe perypetie, bo chętnych jest bardzo wielu a wyżsi oficerowie też mają swoje dzieci...) Nikt z nich nie chciał przejść do innej roboty, bo ich robota to sposób życia.
- 10 2
-
2022-10-18 15:18
12 tysięcy !!!
Haha powinieneś w Araballi występować. Tam z różnych najek są postacie.
- 3 7
-
2022-10-18 17:01
Ale nikt o tym nie mówi ..... (1)
Zapomniałeś dodać że brutto mundurówki to nie brutto osób podległych pod ZUS. Niech nie mydlą oczu.
A tych dodatków jest jeszcze więcej. No i sam tryb dyżurowy. po południu poharatać w gałę a 22-ga szlafmyca i do łóżka.- 11 1
-
2022-10-18 23:20
ja na nocce autko myje i sprzatam- swoje oczywiscie
- 4 2
-
2022-10-18 19:48
As
Chciałbym żeby tak było jak wyżej.
- 2 2
-
2022-10-18 20:03
Strażak
Trzeba się uczyć. Tylko po 12 latach służby w PSP że stopniem ogniomistrza i stanowiskiem operatora sprzętu specjalnego na rękę 3480.
- 4 3
-
2022-10-18 22:01
Nie gwiazdorz...
Mogłeś zatrudnić się w budżetówce to byś zobaczył te 12k miesięcznie ;)
- 3 2
-
2022-10-18 23:18
kasa (2)
w biurze rachunkowym rozliczałam nie jednego mundurowego (strażaka też) przekraczajacego prog podatkowy Bieda??? nie sadze
- 7 1
-
2022-10-19 11:02
Bo pewnie sobie dorabia po godzinach, bo z pensji strażaka by nie wyżywił rodziny. Tego już nie napiszesz,co?
- 1 1
-
2022-10-19 13:23
To proste
Bo dorabia w czasie w którym powinien odpoczywac po służbie. I nie z milosci do pracy tylko musi dorabiac.
- 3 0
-
2022-10-20 07:59
Hmmm
Dodatek za stopień jest wliczony do tej mediany o której piszą w artykule a nie wiem o jakim szkodliwym Ty piszesz bo jak na razie za pół roku pracy w warunkach szkodliwych dostaje za każdym razem wypłatę rzędu 100-150zl
Pozdrawiam- 2 1
-
2022-10-20 09:37
Te 12 000 to ja po 18- tu latach służby zarobię przez 3 miesiące.
Dodatek szkodliwy? No jest jakieś 80 zł na kwartał. Dodatek za stopień to jest składnik mojej pensji, a nie coś co dostaje co miesiąc dodatkowo.
+20zł/h akcji gaśniczej? - nigdy takiego dodatku nie dostałem.
Dodatek po 25 latach - ciekawe ilu strażaków z podziału bojowego go dostaje?
Wcześniejsza emerytura trzeba zagłębić się w przepisy i dowiedzieć ile procent pensji dostaniemy na tej wcześniejszej emeryturze.
Na koniec trzeba by jeszcze napisać o naszym zdrowiu po 25 latach służby, ale i tak większość nie uwierzy.- 1 1
-
2022-10-21 09:38
Zapomniałeś o emeryturach
Niech Pan Otrompka napisze po ilu latach można iść na emeryturę, ile kasy dostaje oficer. Emerytury po 10 tysięcy nie są żadną rzadkością.
- 0 0
-
2022-10-22 18:30
dać wszystkim mundurowym jeszcze więcej
niech społeczeństwo płaci po 7tys/mc emerytury 40 letnim bykom, którzy przez 2 ostatnie lata służby organizują sobie historie chorób(psychiatra, ortopeda, neurolog) żeby wyciągnąć dodatek za szkodliwą pracę. Jak tylko przejdą na emeryturę doznają cudownego ozdrowienia i w pełni formy podejmują drugą pracę. W połączeniu z faktem że emeryturę liczy się od ostatniej wypłaty, którą przełożony zazwyczaj podnosi do górnej granicy widełek jest to zwykła wyłudzenie i dym anie reszty społeczeństwa. 40 latek który przechodzi na emeryturę będzie ją pobierał średnio przez 35 lat a człowiek, który osiąga wiek emerytalny skończywszy 65 lat przez 10 lat...
- 0 0
-
2022-10-18 14:26
Strazaki,policjanty itp to banda bezczelnych darmozjadow bo za nie robienie dostaja po 4 tys na reke.idzccie do magazynu (8)
Dhl,lidla itp to zobaczycie co to ciezka robota.i to za polowe tego co dostajecie.
- 34 43
-
2022-10-18 14:29
(2)
A ochroniarze dalej za 2100 na reke i po 400godzin-o to polska patologia w pigulce.Byle wlasciciel janusz biznesu kupil synkowi motorek albo nowo kolejne mieszkanko
- 6 5
-
2022-10-18 14:36
Broniarz (1)
Dozucilbym jeszcze do tego nauczycielki o tak wlasnie one-nic nie robia, bo gora 2 godziny dziennie,do tego po 3,4 mc wolnego w roku.cyrk normalnie cyrk za wasze pieniadze.i zenada.won do biedronki targac zgrzewki wody
- 1 6
-
2022-10-18 14:43
Kto ci tych bzdur naopowiadał?
Kłamiesz w żywe oczy, ale przynajmniej już na wstępie wiadomo że mamy do czynienia z trollem. Cały naród ma pracować w Biedronce? Szczyt ambicji! Ciekawe kto będzie uczył twoje bachory?
- 8 2
-
2022-10-18 14:32
To ty idź na strażaka skoro tak ci źle na tym magazynie.
W każdej chwili możesz się przekwalifikować.
- 9 4
-
2022-10-18 15:50
(3)
W magazynie tez jest ryzyko wypadku przy pracy. Ale jedynie własne zdrowie jest zagrożone. Magazynier nie ma prokuratora na ramieniu podczas wykonywania wlasnego zakresu obowiązków. Tam gdzie działa się w obronie cudzego zdrowia i życia lub mienia, "prorok" jest jak cień i obseruje kazdy ruch. W magazynie popelnisz błąd to najwyzej wkracza przelożony ... w straży wkracza prokurator.
Róznic jest wiele. Magazynier nie pracuje pod taką presją czasu jak strazak. Nie zdązy to dostanie upomnienie. Gdy strazak nie zdąży to jest to wyjaśniane w prokuraturze. Magazynier nie ma też sytuacji, ze idzie w miejsce skąd inni uciekają. Klasyczny ożar piwnicy, garażu, kuchni, szopy, altany, ciągnika siodlowego, auta na LPG... to potencjalna bomba z opóźnionym zaplonem. Ale cofnąć się nie można.
Ale i tak uwielbiam tę robotę (-; Pozdrawiam
Strazak z 27 letnim stażem- 7 5
-
2022-10-18 15:54
Skacz ten belkot (2)
- 1 2
-
2022-10-18 16:14
XD
Skończ a nie skącz nieuku
- 2 2
-
2022-10-18 16:24
Ale przecież to ty belkoczesz
- 3 1
-
2022-10-18 14:26
Won (13)
Jak za malo zarabiają to do biedronki....
- 41 31
-
2022-10-18 14:30
Ciekawe kto cię będzie wtedy wyciągał z wypadku geniuszu? (5)
- 6 7
-
2022-10-18 14:32
Wiecej szkod niz pozytku z nich (2)
- 0 9
-
2022-10-18 14:48
Największą szkodą jest że zakończyłeś edukację na poziomie przedszkolnym.
Przez to nie potrafisz zrozumieć prostych ciągów przyczynowo-skutkowych. To jest właśnie tragedia demokracji, choć nic lepszego do tej pory nie wymyślono.
- 5 1
-
2022-10-18 15:52
Oj żebys kiedys nie potrzebował ich pomocy bo karma często wraca...
- 3 1
-
2022-10-18 15:43
Sam sie wycigne z wypadku.chca byc strazakami.milicjanyami i ... wie kim tam jeszcze to niech beda ale na najnizsza krajowa (1)
- 0 3
-
2022-10-18 18:58
Zamilcz człowieku bo robisz tylko z siebie pośmiewisko.
- 1 1
-
2022-10-18 14:32
A jak będziesz miał wypadek samochodowy albo chałupa ci się spali to pomidorami z promocji będą gasić? Zobaczymy czy wtedy też będziesz taki mądry...
- 8 2
-
2022-10-18 14:34
lekarze już Cię posłuchali (4)
nieudaczniku. Mundurowi też idą w ich ślady. Nikt za 4000 nie będzie się narażał w czasach ryzyka konfliktu zbrojnego. W razie czego weźmiesz widły i pójdziesz do boju, pokażesz wszystkim jak to się robi
- 7 3
-
2022-10-18 15:42
Wez mnie nie rozsmieszaj lewacki p..l..e.ci zolnierze to w 80%tchorze i klamcy.1 dnia wojny by zdezertowali.zreszta jak ty (1)
- 3 2
-
2022-10-18 15:55
dobrze, że są tacy bohaterzy jak ty
mięso armatnie też jest potrzebne
- 3 2
-
2022-10-19 11:43
(1)
Jedz pod szpital i zobacz jakie samochody mają ci pokrzywdzeni i biedni lekarze.
- 1 0
-
2022-10-25 06:36
Trzeba było się uczyc
- 0 0
-
2022-10-18 15:53
I to jest ta polska zawiść. Sam nie mam i innym też nie dam żeby mieli.
- 4 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.