• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

Techniki bezpośredniej obsługi klienta

Serdecznie zapraszamy na warsztaty "Techniki bezpośredniej obsługi klienta".

"Ludzie mogą zapomnieć co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli". Maya Angelou

Dla kogo:
- firm, dla których kluczowa jest profesjonalna obsługa Klienta
- kandydatów na pracownika działu obsługi Klienta
- przedsiębiorców, którzy zarządzają spotkaniami z Klientami

Cele warsztatów:
- Uzyskanie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta
- Praktyczne przygotowanie do bezpośredniej obsługi Klienta i reprezentowania firmy

Nabycie umiejętności:
- zarządzania czasem i organizacja pracy biura
- komunikacji w zależności od typu Klienta
- telefonicznych rozmów z Klientami
- rozwiązywania problemów w kontakcie z trudnym klientem
- poznanie własnego stylu komunikowania się

Planowane tematy:
Nawiązuj i buduj relację z Klientem
Zaczaruj Klienta w trakcie obsługi
- Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz
- Magia konwersacji - wiedza, która sprawi, że Twój rozmówca będzie czuł satysfakcję z rozmowy
- Pytaj i słuchaj - techniki aktywnego zadawania pytań i słuchania
- Jakich unikać błędów w komunikacji
- Wypowiedzi pułapki - czego unikać podczas rozmowy z Klientem
- Potrzeby i motywy Klienta
- Wątpliwości Klienta - narzędzia i techniki do rozmów z Klientem
- Mów językiem korzyści
- Otwórz furtkę na przyszłość - podsumowanie i zakończenie rozmowy
Dostosuj komunikat do rozmówcy - warsztat
- Twój osobisty styl komunikacji z Klientem
- Jak komunikować się z innymi
"Mieć ciastko i zjeść ciastko", czyli jak radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem
Zarządzanie czasem i organizacja pracy biura

Po spotkaniu zyskasz umiejętności:
- budowania relacji z Klientem,
- aktywnego słuchania Klienta
- posługiwania się językiem korzyści
- skutecznej rozmowy z trudnym Klientem
- organizacji pracy własnej

Cena obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
- imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- przerwy kawowe

Forma:
- Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę jako pracownik obsługi Klienta lub podnieść swoje obecne kompetencje. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników.
- Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik rozmów z Klientami do ich biznesu. W celu najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności, przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu firmy.

Chcesz się zapisać to skontaktuj się z nami kontakt@agileschool.pl
Odwiedź nas na stronie www.agileschool.pl

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Arkadiusz Aszyk

Menedżer z branży stoczniowej. Prezes Mostostalu Pomorze. Ukończył Wydział Zarządzania na...