Szkolenie skierowane do przedsiębiorców, menadżerów zarządzających, marketingowców, szefów obsługi klienta, konsultantów biznesowych i każdego kto jest zainteresowany w nauczeniu się jak rozwinąć swój biznes skupiając się na klientach.
Podobne wydarzenia
czwartek, godz. 18:00
Gdańsk,
Europejskie Centrum...
Wstęp wolny
sobota - niedziela
Gdańsk,
AMBEREXPO
Wstęp wolny
Jednym z najważniejszych trendów prowadzenia biznesu w trzeciej dekadzie XXI wieku będzie zastąpienie tradycyjnego podziału na sprzedaż B2B i B2C na H2H (Human to Human). Takie podejście, aby było skuteczne, będzie wymagało szczegółowego poznania potrzeb i oczekiwań osoby po drugiej stronie stołu negocjacyjnego. Wiedza ta przekuta w doznawanie doświadczenie pozwoli firmie na zdobycie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Agenda warsztatu:
- Empatia do klienta - czemu jest ważna i taka rzadka...
- Myśl jak twój klient - wstęp do budowanie modeli mentalnych
- Mapa podróży klienta, persony i prawdziwe historie
- Projektowanie doświadczenia klienta
Szkolenie odbędzie się 24.05.2018 w godz. 09.30-13.00 w Urzędzie Miasta Gdyni ul. 10 Lutego 24 sala 107 (I piętro)
Prowadzący: Marek Kuch - przedsiębiorca, międzynarodowy praktyk CEM (zarządzania doświadczeniem klienta). Od 18 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem doświadczeniem klienta. Praktykę zdobył pracując z firmami z takich branż jak m.in. finansowa, logistyka i spedycja, rachunkowość, FMCG i wielu innych zarówno w Polsce jak i przez 9 lat w Australii. Projektuje i wprowadza strategie zarządzania doświadczeniem inwestora w jednostkach Samorządu Terytorialnego. Opublikował kilkanaście artykułów na temat zarządzania doświadczeniem klienta.
Agenda warsztatu:
- Empatia do klienta - czemu jest ważna i taka rzadka...
- Myśl jak twój klient - wstęp do budowanie modeli mentalnych
- Mapa podróży klienta, persony i prawdziwe historie
- Projektowanie doświadczenia klienta
Szkolenie odbędzie się 24.05.2018 w godz. 09.30-13.00 w Urzędzie Miasta Gdyni ul. 10 Lutego 24 sala 107 (I piętro)
Prowadzący: Marek Kuch - przedsiębiorca, międzynarodowy praktyk CEM (zarządzania doświadczeniem klienta). Od 18 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem doświadczeniem klienta. Praktykę zdobył pracując z firmami z takich branż jak m.in. finansowa, logistyka i spedycja, rachunkowość, FMCG i wielu innych zarówno w Polsce jak i przez 9 lat w Australii. Projektuje i wprowadza strategie zarządzania doświadczeniem inwestora w jednostkach Samorządu Terytorialnego. Opublikował kilkanaście artykułów na temat zarządzania doświadczeniem klienta.