- 1 Unimot rozbuduje bazę paliwową w Porcie Gdańsk (16 opinii)
- 2 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (70 opinii)
- 3 Zużywamy coraz więcej energii (134 opinie)
- 4 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (118 opinii)
- 5 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (60 opinii)
- 6 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (45 opinii)
Jesienna edycja Morfologii Sprzedaży
Jak menedżerowie mogą rozwijać krok po kroku kompetencje swoich ludzi w obliczu problemów z pozyskaniem nowych pracowników? Jak na zarządzanie sprzedażą przekładają się wady modelu gospodarczego, w jakim działamy - globalnego kapitalizmu XXI wieku? A także o trudnej współpracy między marketingiem i sprzedażą. O tym wszystkim i nie tylko będzie mowa na Konferencji Menedżerów Sprzedaży - Morfologia Sprzedaży, która odbędzie się w środę 16 listopada w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo w Gdańsku.
- Handlowcy i menedżerowie sprzedaży to nie są zawody obdarzane największym szacunkiem społecznym. Na pytanie do dużego audytorium - "Kto chciałby, aby jego dziecko zostało handlowcem?" - niewiele osób odpowiada twierdząco. Dlaczego? Może zbyt mało uwagi, my - menedżerowie sprzedaży, poświęcaliśmy wartościom przyświecającym nam w pracy z klientami i w pracy z naszymi zespołami. W tej edycji Morfologii Sprzedaży wartości będą tematem wiodącym i wszyscy prelegenci będą do tego tematu w jakiś sposób nawiązywać - mówi Jacek Czarnowski, twórca i organizator konferencji.
Morfologia Sprzedaży to największa w Polsce Północnej konferencja dla menedżerów odpowiadających za sprzedaż w firmie i szukających sposobów na zwiększenie sprzedaży oraz efektywności zespołu.
- Jest to wydarzenie dla tych, którzy szukają inspiracji do dokonywania zmian. Szukają odpowiedzi, w jakim kierunku ewaluuje branża. To spotkanie dla tych, którzy nie czekają jedynie na zestaw gotowych praktyk, ale oczekują poszerzenia horyzontów, są otwarci na trudne tematy - dodaje Czarnowski.
Będzie więc o motywowaniu pozafinansowym w działach sprzedaży, o budowaniu przewagi sprzedażowej w oparciu o zarządzanie doświadczeniami klientów, o trudnej współpracy między marketingiem i sprzedażą, ale także o rozwijaniu kompetencji swoich ludzi w obliczu problemów z pozyskaniem nowych pracowników.
- To sztuka dobrać pracowników, gdy na rynku ich brakuje. Czy mam odpowiednich ludzi? - to jedno z najważniejszych pytań dla menedżera. Jak dobrać zespół, jaki ma on potencjał, kogo mamy w zespole, jak indywidualizować pracę? Na te pytania trzeba znać odpowiedzi - mówi Czarnowski.
Będzie też kontrowersyjnie. Gościem spotkania będzie prof. Andrzej Szahaj, filozof polityki i historyk idei, autor wielu publikacji na temat kapitalizmu w polskim wydaniu, który będzie mówił o potrzebie naprawy dzisiejszego systemu ekonomicznego i o tym, czy sposób sprzedawania jest równie chory jak kapitalizm.
- Okazuje się, że liberalne recepty nie wszędzie i nie zawsze się sprawdzają. Ten system nie funkcjonuje dobrze i potrzebne są zmiany. O tym będę rozmawiał z prof. Szahajem. To kontrowersyjne podejście jak na środowisko menedżerów, ale warto o tym dyskutować. I spodziewam się, że po naszym wystąpieniu do takiej dyskusji dojdzie - mówi Jacek Czarnowski.
Będą prelekcje, dyskusje i... przedstawienie teatralne, czyli Mentoring Theater w wykonaniu Milczarek Bukowski Trio.
- To bardzo ciekawa inicjatywa, po raz pierwszy w Polsce. Jest to opowieść o zarządzaniu w formule teatralnej. Widowisko czasem śmieszne, czasem gorzkie, ale przede wszystkim bardzo pouczające. Każdy menedżer, sprzedawca odnajdzie trochę siebie w tej historii - mówi Czarnowski.
Głównym partnerem merytorycznym konferencji jest Sandler Training, firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców. Więcej informacji na www.morfologiasprzedazy.pl.
Wydarzenia
Miejsca
Zobacz także
Opinie (32)
-
2016-10-27 13:16
Precz z kapitaluną!
- 1 0
-
2016-10-28 21:56
no i fajnie, organizatorzy zarobili, a sprzedawcy jak sprzedawali tak będą sprzedawać,
może z tą różnicą, że dbając o "wartości" inaczej sformułują dokładnie ten sam sens i cel, bo muszą nadążyć za coraz bardziej wymagającym i świadomym klientem,
ale nie oszukujmy się, w dobie nadprodukcji towarów i usług, gdzie każdy sprzedany towar to czyjeś miejsce pracy, zarobek, utrzymanie rodziny - nie ma miejca na górnolotne "wartości", to jest walka o byt, bo przecież klientowi tak naprawdę nie są potrzebne dwa nowe telewizory w roku, czy kilka telefonów itd itd, a samymi wartościami (czyli etycznym zachowaniem) sprzedawca nie nakarmi swojej rodziny- 2 0
-
2016-10-29 20:16
Jeszcze ten Sandler ma się tak dobrze? To było modne prawie 20 lat temu.
Sam przeszedłem te szkolenia i w tamtym czasie to było na swój sposób innowacyjne, ale żadną wielką wiedzą nie było.
Sandler pięknie ubrał w słowa proces sprzedaży produktów wymagających budowania relacji (bo przecież wszystkie potrzebują), zmiksował z całą resztą "mądrości", wpiął w to "łódź podwodną", a sam na pontonie z walizką pieniędzy udał się na wyspę, gdzie podają drinki z parasolką :-)
Sandler sprawdzi się tylko wtedy, gdy stojący za sprzedawcą nie okaże się ściemniaczem i oszustem, a w Polsce, to niestety standard, że ze sprzedawcy z założenia robi się człowieka do świecenia golizną, przyjmowana cięgów itd.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.