- 1 Trzeci raz szukają prezesa Energi. (46 opinii)
- 2 Zmiany w zarządzie Petrobalticu (25 opinii)
- 3 Rozlicz PIT do 30 kwietnia (29 opinii)
- 4 Unieważniono przetarg na zbożowy w Gdyni (42 opinie)
- 5 Złoty polski ma już 100 lat (159 opinii)
- 6 Lotos Kolej szuka oszczędności i zwalnia (250 opinii)
Trzecia sieć na polu bitwy, czyli "niskie ceny dla wszystkich"
Wojna między Lidlem a Biedronką trwa, a do akcji wkraczają... Delikatesy Centrum. Ta sieć należąca do Eurocash rzuciła wyzwanie obu konkurentom i ogłosiła "niskie ceny dla wszystkich". O co chodzi? Otóż klienci mogą korzystać z kart lojalnościowych Lidla i Biedronki także w Delikatesach Centrum.
Wojna cenowa Biedronki i Lidla. Kto zyskał?
Teraz do akcji wkraczają sklepy sieci Eurocash. W mediach pojawiła się reklama, w której w Delikatesach Centrum spotkały się klientki z torbami z logo Lidla i Biedronki. Wpadły na zakupy, bo... otrzymają rabat, korzystając z kart Moja Biedronka i Lidl Plus. A do tego hasło "niskie ceny nie mają właściciela".
Nowa strategia Delikatesów Centrum ma na celu przyciągnięcie klientów dyskontów, oferując im możliwość korzystania ze zniżek na aplikacje lojalnościowe tych sklepów. Zniżki wyliczono na podstawie porównania średnich cen w sklepach Biedronka i Lidl od 1 do 29 marca br. Akcja ruszyła w poniedziałek i potrwa do niedzieli lub do wyczerpania zapasów. Niestety każdy klient zakupy ze zniżkami może zrobić tylko raz.
Delikatesy Centrum to sieć ok. 1,5 tys. sklepów, z których część działa w modelu franczyzowym. W Trójmieście jest tylko jeden sklep tej sieci, działa w Gdyni przy ul. Gniewskiej 21, ale są też sklepy "po sąsiedzku". Jeden jest na Rotmance, kolejny w Pruszczu Gdańskim i jeszcze jeden w Rumi.
Wcześniej na wojnę sieci zareagowała Ikea. W mediach społecznościowych pojawił się zabawny wpis.
- Chcieliśmy wziąć udział w takim zabawnym łańcuszku o promocjach, co krąży ostatnio po sieci, może słyszeliście, ale niestety nie możemy, bo my nie mamy promocji, tylko po prostu obniżyliśmy ceny tysięcy produktów na stałe. I klopsik - ogłosiła Ikea.
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci skorzysta? Zobaczymy. Najważniejsze, że klienci nie mogą narzekać.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-04-10 17:16
"niskie ceny", a zakupy coraz droższe. (1)
To są kampanie wciskające kit. Od lat robię zakupy te same zakupy spożywczo przemysłowe dla dwóch rodzin. I jakoś tych niskich cen nie widzę, bo przy kasie rachunki coraz wyższe.
- 24 2
-
2024-04-10 20:06
bo ceny urosły w skali makro przez inflację
gdyby sieci między sobą nie rywalizowały to byśmy mieli jeszcze drożej
- 1 4
-
2024-04-10 13:30
Pic na wodę (1)
Kolejny punkt w wojnie marketingowej dla Biedronki . Przecież Delikatesy Centrum przez to, że należą do Eurocashu mają de facto tego samego właściciela co Biedronka bo należą do koncernu Jeronimo Martins
- 15 5
-
2024-04-11 14:09
Właścicielem Eurocash nie jest Jeronimo Martins...
Większościowy pakiet akcji ma Luis Amaral, który dla Jeronimo Martins tworzył sieć Biedronka, a później wykupił od nich Eurocash.
- 0 0
-
2024-04-10 12:37
(3)
Delikatesy Centrum mają mega wysokie podstawowe ceny, w dodatku często te na półkach są niższe niż finalnie na paragonie. Produkty w promocji, owszem można upolować, niestety ceny regularne są wyśrubowane. Ale generalnie Fajnie gdyby duopol Lidl - Biedronka został rozbity, ale jakoś tego nie widzę w wykonaniu DC.
- 13 3
-
2024-04-10 14:35
(2)
Ostatnio kupowałem kakao cena na sklepie 8.90 zł przy kasie 18 zł, oshee na półce 2,90 zł promocja przy kasie 5,20 zł
- 3 0
-
2024-04-11 13:56
Fakt.
Ja też tam byłem.
Stałem z kakaem...- 0 0
-
2024-04-10 14:52
Trzeba napuścić na nich kontrolę...
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.