• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Firma i marka w mediach społecznościowych. Rozpoczęła się rekrutacja na Social Media Convent

VIK
18 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty. Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty.

Rozpoczęła się rekrutacja na Social Media Convent. Jest to międzynarodowa konferencja, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży.


Jak podchodzisz do akcji promocyjnych i reklam w mediach społecznościowych?


Trzecia edycja wydarzenia, po raz pierwszy dwudniowa, odbędzie się 16 i 17 kwietnia w Gdańsku w Europejskim Centrum Solidarności. Organizatorem wydarzenia jest trójmiejska agencja Personal PR, a partnerem strategicznym tegorocznej edycji po raz drugi Twitter oraz 140 Media - oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce.

- Dlaczego już po raz trzeci robimy SMC? Nie wierzymy, że media społecznościowe się skończą. Od kilku lat trafiamy co jakiś czas na opinie, że nadchodzi ich koniec, jednak z roku na rok widzimy, jak wiele nowych mediów powstaje, jak zmieniają się i rozwijają - mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator konferencji. - Pojawiają się coraz to nowe wymagania twórców społeczności, istnieje konieczność łączenia kanałów, wyróżniania się treścią. Dlatego sam fakt, że mamy wiedzę o tym, co obecnie można zrobić na Facebooku już nie wystarcza. Kto nie będzie się kształcił w temacie mediów społecznościowych od najlepszych, w pewnym momencie przegapi konieczność zmiany swoich utartych działań w socialu. Dlatego zapraszamy do Gdańska ekspertów z branży social media, aby w nadmorskiej, wiosennej już atmosferze dać możliwość nauki od najlepszych. W tym roku też przyjedzie do nas wielu gości z zagranicy i pokaże świeże spojrzenie na media społecznościowe i narzędzia.

Pierwszy dzień wydarzenia (czwartek, 16 kwietnia) to Twitter Day, podczas którego wystąpią goście specjalni m. in. Niall Horgan, Partner Manager EMEA, Twitter, oraz Jego Ekscelencja Stephen D. Mull, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce. Swoimi doświadczeniami z działań na Twitterze podzielą się agencje, marki, instytucje samorządowe i państwowe oraz sektor NGO.

- Social Media Convent to impreza, którą każdy szanujący się marketer czy szanująca się agencja powinna odwiedzić. Przede wszystkim za niesamowity klimat, fajnych ludzi i bardzo porządnie dobranych prelegentów - mówi Hubert Tworkowski, SoTrender

- Uczestnicy konferencji dowiedzą się, gdzie leży przyszłość w mediach społecznościowych, do czego zmierzają, w jaki sposób dużo lepiej budować świadomość marki, jak wchodzić w interakcję z klientami sieci - dodaje Michał Sadowski, Brand 24.

Drugiego dnia (piątek, 17 kwietnia) - Social Media Day - na uczestników czeka kilkanaście prelekcji o różnorodnej tematyce: usłyszymy m. in. o serwisach: LinkedIn, Facebook, YouTube, Snapchat czy sekretach tworzenia dobrego contentu oraz wideo dla społeczności. Pierwszym gościem specjalnym drugiego dnia konferencji będzie Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner. Pod koniec dnia wystąpi też kolejny gość specjalny, Jarosław Kuźniar, który prelekcją o Twitterze domknie klamrą program tegorocznego spotkania. Również w piątek zobaczymy prezentacje konkursowe agencji walczących w konkursie Case Study Festival o tytuł Social Media Super Star. Na zgłoszenie do konkursu agencje mają czas tylko do 30 marca.

Podczas Social Media Convent networking jest niezmiennie bardzo ważny, więc dwa dni konferencji to też dwa wydania afterparty. Pierwsze odbędzie się w klubie Buffet niedaleko ECS, w surowej postindustrialnej scenerii. Drugie na promie Stena Line, który w ciągu doby popłynie do Karlskrony i z powrotem.

Więcej informacji na stronie www.socialmediaconvent.pl

Social Media Convent 2014

VIK

Miejsca

Opinie (26) 2 zablokowane

  • Chodzi tylko o to aby wyciaganac kasę na ECS u dla znajomych "profesjonalistów"

    • 1 0

  • Kuzniar?
    Nie dziękuję.

    • 1 0

  • Kuźniar????żart!

    Cebulaczek chce opowiedziec jak twituje o zwrotach w walmarcie???
    Ekspertow powinno się dobierać bardziej starannie...

    • 2 0

  • (1)

    Nie wyobrażam sobie, aby jakikolwiek przedsiębiorca (prowadzący faktyczną działalność) mógł tracić czas na takie durnoty. Paru gości, ładna nazwa, otoczka "profesjonalizmu" i treść, którą potrafię zgłębić sam po kilku minutach w sieci. I kasa za organizację leci. Aż dziw, że jeszcze ludzie dają się naciągać na coś takiego. Chociaż patrząc po uczestnikach... target tych szkoleń nie jest zbyt wyszukany.

    • 17 2

    • ECS

      Bo celem tej konferencji jest promocja i kasa dla ECS, a nie jakaś nowa wiedza, której nie można znaleźć w internecie.

      • 4 0

  • ambasador - jego ekscelencja ;-) (2)

    S. Mull i Jego ludzie turlają się po ambasadzie
    Konferencja o social media, Amerykanin i Jego Ekscelencja ;-)
    polecam jakiś podręcznik protokołu dyplomatycznego i analizę w jakich sytuacjach tytułuje się ludzi ekscelencją...

    • 15 1

    • no właśnie - poczytaj dobrze trepie, bo chyba Ty protokołu nie znasz :):) (1)

      • 1 5

      • spokojnie wystarczyłoby ambasador Stanów Zjednoczonych Stephen Mull

        sformułowania "jego ekscelencja" używa się w bardzo oficjalnych, wyjątkowych sytuacjach.
        Podobnie jak o biskupie w normalnych sytuacjach mówi się ksiądz biskup, a w jakichś bardzo oficjalnych "jego ekscelencja"

        • 2 0

  • Jak cielęta w ubojni.... (2)

    z tymi telefonami...

    • 26 1

    • Aż chce się potraktować ich prądem, jak świnie w ubojni.

      • 2 0

    • sam wielkie ciele chyba jesteś łahaha

      • 0 10

  • co za odmóżdżanie pod płaszczykiem fundacji (4)

    na rzecz przedsiębiorczości, która w polskim wydaniu ma związek głównie z usługami nie generującymi dużej wartości dodanej dla gospodarki...

    • 47 6

    • (3)

      Tak to jakoś dziwnie się składa, że kraje o najwyższym PKB per capita mają gospodarkę, w której w usługach zatrudnionych jest ok. 75-80% wszystkich pracujących. Są to m.in.: Niemcy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwecja, Dania.

      • 4 13

      • Takie są fakty

        ale tym gorzej dla faktów ;)

        • 2 0

      • Te 80% o których mówisz to za pewne nie: (1)

        "....facebook, youtube... , ...tworzenie dobrego contentu oraz wideo dla społeczności .... "

        Te 80% rynku to konkretne usługi a nie pierd*ły.

        • 13 3

        • Przeceniasz odbiorców

          Mieszkańcy bogatych krajów koncentrują się głównie na pierdołach

          • 4 4

  • Tak tanio ? (3)

    Bilecik tylko 390 zł + VAT !!! Biorę wszystkich znajomych i lecimy obejrzeć Kuźniara i strzelić sobie selfie

    • 27 2

    • ja bym za darmo nie poszedł (1)

      • 12 1

      • nikt ci nie każe na szczęście :):)

        • 0 8

    • Mega że w tym roku 2 dni!

      • 0 3

  • true

    rekrutacja.... Na jakich warunkach i jakie wynagrodzenie netto... 1300 za lajkowanie na fejsbuczku?? Nie dziękuję w Niemczech żyje mi się lepiej...
    Zamiast takich g**n mogliby zrobić konferencję na temat -- jak zamienić śmieciówki na umowy o pracę oraz jak przeżyć za minimalną krajową.
    Czy tak K**w a trudno zrozumieć, że w Gdańsku nie ma normalnych miejsc pracy, a młodzi nie chcą pracować za 1300-1700 zł bo to wolontariat.
    Niech Pan Wynajem-Styropian-Budyń i jego przydupasy z Bandy Pomorskich Przedsiębiorców ogarną temat, bo zaraz Gdańsk będzie na powrót niemiecki...,a w sumie na pewno gorzej nie bedzie

    • 21 1

  • To jakis zlot lemingów?

    • 22 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich...

Najczęściej czytane