• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport
stat
Wydarzenie już się odbyło

IT Manager of Tomorrow

IT Manager of Tomorrow to międzynarodowe wydarzenie, którego celem jest pokazanie roli Menedżera IT i przygotowanie go na tytułowe "jutro". Wśród prelegentów konferencji znaleźli się przedstawiciele polskich i światowych organizacji, zarówno osoby z poziomu CIO, jak i kierownicy niższego szczebla. Wydarzenie odbędzie się już po raz drugi w hotelu Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront i potrwa od 7 do 9 czerwca 2017 r.

kwi 28

niedziela, godz. 17:30

bilety 20 zł
cze 13

czwartek, godz. 8:50

bilety 250 zł
ulgowy 150 zł
Konferencję otworzy Gear up day - dzień warsztatowy, podczas którego uczestnicy będą mogli "uzbroić się w kompetencje" i skorzystać z dwóch 3-godzinnych workshopów nastawionych na praktyczne zastosowanie umiejętności w życiu zawodowym. Warsztaty można będzie wybrać z puli tematów, które odzwierciedlają aktualnie pożądane kompetencje wśród osób zarządzających w IT. Pojawią się takie tematy jak: DevOps, Leadership, Kanban, Skuteczne rozwiązywanie problemów czy komunikacja IT z Biznesem. Zapisy na poszczególne warsztaty będą odbywać się przez stronę internetową, na ok. 2 tygodnie przed ich rozpoczęciem.

Drugi i trzeci dzień konferencji to ponad 25 sesji plenarnych i równoległych, podczas których organizatorzy chcą skoncentrować się na aktualnych trendach w zarządzaniu IT, kluczowych kompetencjach i cechach, które charakteryzują skutecznych menedżerów IT. -Stworzyliśmy trzy ścieżki tematyczne, tak aby każdy mógł wybrać tematy najbardziej odpowiadające jego zainteresowaniom - mówi Krzysztof Kozakiewicz, założyciel fundacji Let's Manage IT, organizator konferencji.

Pierwsza ścieżka tematyczna, nazwana "Culture and Leadership in Digital age" dotyczyć będzie m.in. budowanie zespołów, kreowania kultury ogranizacyjnej, przeprowadzania transformacji czy roli przywództwa w dzisiejszym świecie IT.

Równie ważna jak dobre przywództwo jest umiejętność tłumaczenia potrzeb klientów na język IT I na odwrót, stąd drugi wątek zatytułowany "Closing the Gap between IT and Business". Ta ścieżka ma zaprezentować uczestnikom doświadczenia dotyczące tego jak IT powinno budować długotrwałą i partnerską relację ze swoimi klientami. W jaki sposób realizować strategię i jak wykorzystywać technologię w celu zyskania przewagi konkurencyjnej.

O tym, jakie są trendy w kontekście modeli działania organizacji i wykorzystywanych technologii będzie można usłyszeć w ramach ścieżki i "Emerging Frameworks and Technologies". W ramach tego bloku pojawią się tematy związane z tym jak organizacje wykorzystują metody, dobre praktyki czy koncepcje takie jak Agile, Lean IT, DevOps czy ITIL. Tutaj też nie zabraknie pokazania szans i zagrożeń wynikających z nowych technologii, jak Cloud Computing czy Internet of Things.

- Sesje równoległe podzielone będą na dwie sale - jedna z nich będzie polsko-, druga angielskojęzyczna. Tym sposobem każdy z uczestników - bez względu, czy mówi po polsku czy nie, będzie mógł wziąć udział w inspirującej prelekcji, z której będzie w stanie wyciągnąć dla siebie jak najwięcej - dodaje Kozakiewicz.

Program konferencji zbudowany został głównie w oparciu o praktyczne prezentacje. Uczestnicy będą mogli poznać rzeczywiste sytuacje, problemy, rozwiązania czy stosowane praktyki z takich organizacji jak np. Alior Bank, Allegro, Cisco, ABB czy BSH. Jako uzupełnienie programu organizatorzy zadbali o doskonałe grono inspirujących KeyNote speakerów.

Jednym z nich jest Jurgen Apello, autor książek "Managing for Happiness" i "Management 3.0. Leading Agile Developers, Developing Agile Leaders".

Ciekawym punktem programu jest też wspólny udział w Nocnym Biegu Świętojańskim na dystansie 10 km, który odbędzie się 9. czerwca. Zapisy niebawem pojawią się na stronie konferencji. Wieczór 8. czerwca zarezerwowany jest natomiast na imprezę networkingową, podczas której wystąpi m.in. Wojciech Tremiszewski

Opinie

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Magdalena Budnik

Odpowiedzialna za kształtowanie i realizację strategii finansowej i budżetu firmy, a także...