• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

InteliWISE stworzy system obsługi klienta dla Ministerstwa Gospodarki

erka
30 stycznia 2013 (artykuł sprzed 11 lat) 
Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca. Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca.

Spółka InteliWISE, wywodząca się z Pomorskiego Parku Naukowo- Technologicznego, stworzy pierwszy w polskiej e-Administracji interaktywny system obsługi klienta. Będzie on wspierał dziesiątki tysięcy zapytań przedsiębiorców korzystających z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. System zamówiło Ministerstwo Gospodarki.


Co jest najbardziej uciążliwe podczas załatwiania spraw w urzędach?


Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej jest systemem rejestracji i ewidencji przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, swego rodzaju portalem dla przedsiębiorców, ale także centrum pomocy dla urzędników, którzy są głównym użytkownikiem systemu.

Stworzony dla polskiej e-Administracji przez InteliWISE Contact Center wykorzystywał będzie trzy elementy w pełni interaktywnego systemu obsługi klienta. Na prostsze pytania przez 24 godziny na dobę będzie odpowiadał Wirtualny Doradca. Dopiero trudniejsze, bardziej skomplikowane pytania będą obsługiwane przez wyspecjalizowanych konsultantów za pomocą infolinii lub przy użyciu Live Chata. Zagadnienia indywidualne będą rozwiązywane przez pracowników Ministerstwa Gospodarki.

- U klientów komercyjnych, tradycyjne łączenie z infolinią jest wypierane przez bardziej przyjazne systemy obsługi klienta, w tym czat, i ten trend przenosi się na eAdministrację, szukającą efektywności, niższych kosztów i satysfakcji interesantów - mówi Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE. - Dostarczając Ministerstwu kompleksową usługę, obejmującą oprogramowanie, bazę wiedzy, ale też kompetentnych konsultantów w modelu outsourcingu, wspieramy Ministerstwo w procesie budowania nowej jakości w obszarze cyfrowych usług e-administracji.

InteliWISE SA zajmuje się rozwojem oprogramowania optymalizującego obsługę klienta, transakcje online oraz marketing internetowy oraz ostawcą innowacyjnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji - Wirtualny Doradca, interaktywne multimedialne FAQ, Wirtualny Sprzedawca. InteliWISE to jedyna spółka informatyczna notowana na rynku New Connect posiadająca zespół w Dolinie Krzemowej. Firma wspierana jest strategicznie przez Intel Capital, jej akcjonariuszem jest też Grupa Asseco. Wśród kluczowych klientów są m.in.: Comcast Corporation, Kraft Foods, PLL Lot.
erka

Miejsca

Opinie (16)

  • proszę mnie nie rozśmieszać, takie rozwiązania były 10 lat temu i się nie sprawdziły,

    bo ludzie nie lubią rozmawiać z botami. Tutaj tylko pod bota podłączono postać kobiety ruszającej ustami. Totalna lipa, robot i to słaby, próbujący udawać człowieka. Nie lubię takich kantów, zwłaszcza że z ich powodu ludzie tracą pracę a bogaci się jedynie właściciel tej firmy.

    • 6 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Łukasz Żelewski

Prezes zarządu Agencji Rozwoju Pomorza od 2007 roku. Wcześniej pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora...

Najczęściej czytane