- 1 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (49 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (104 opinie)
- 3 Gra Manor Lords światowym hitem (45 opinii)
- 4 Trzeci raz szukają prezesa Energi (88 opinii)
- 5 Inflacja w kwietniu ma wynieść 2,4 proc. (44 opinie)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (189 opinii)
Modelka Kate Moss twarzą Reserved
Modelka Kate Moss dołączy niebawem do grona gwiazd, które użyczyły swojego wizerunku marce Reserved. Po m.in. Carze Delevingne i Georgii May Jagger przyszedł czas na brytyjską ikonę mody.
Do tej pory twarzami marki były m.in. Cara Delevingne czy Sasha Pivovarova. Pojawiły się również takie postaci jak: Brooklyn Beckham, syn Davida i Victorii Beckhamów oraz córka Micka Jaggera, Georgia May Jagger. Natomiast tegoroczna jesień w Reserved będzie należeć do topmodelki Kate Moss. 43-letnia ikona stylu w świecie mody zdobyła prawie wszystko. Wspierała swoim wizerunkiem takie marki, jak Rimmel, Burberry, Yves Saint Laurent, H&M, Virgin Mobile, Chanel czy Christian Dior.
Nie bez znaczenia jest zapewne fakt, że termin najnowszej kampanii Reserved zbiega się z otwarciem sklepu na Oxford Street w Londynie. LPP już od dawna zapowiadało wejście na rynek brytyjski we wrześniu tego roku.
Dla supermodelki kontrakty reklamowe z sieciówkami nie są niczym nowym. Była twarzą Mango, a przez wiele lat współpracowała z Topshop. Nigdy jednak nie pracowała z żadną polską marką.
Miejsca
Zobacz także
Opinie (78) ponad 20 zablokowanych
-
2017-07-23 20:59
oburzające jest to że!!! (1)
W sklepie w polsce zarabiaja tak nędzne grosze a firma takie kokosy kręci!!!
wstyd!- 2 1
-
2017-07-23 22:38
Cóż, wolą wydawać pieniądze na Kate Moss
i chyba myślą, że Polacy ich znowu za to polubią.
- 0 1
-
2017-07-24 15:34
Kate Moss mimo wieku to w dalszym ciągu doskonała marka w świecie mody. Grupa LPP kontraktując ją wykonała kawał dobrej roboty
- 3 1
-
2017-07-24 16:47
Z kampanią reklamową z Moss, mogą odnieść sukces, życzę im tego.
- 3 2
-
2017-07-25 07:25
Karol
Nie mam nic przeciwko 40+modelkom, chętnie takie twarze na bilbordach zobaczę. Ale twarz K.Moss jest szara, zmęczona i opatrzona. Popatrzę chętnie na polskie ładne, nowe twarze.
- 2 1
-
2017-07-25 16:38
Mieszkam w Londynie i z niecierpliwością czekam na otwarcie Reserved :). Reklama z Kate Moss na pewno przysporzy im klientów.
- 3 1
-
2017-07-28 13:14
(1)
LPP podnosi poprzeczkę innym spółkom, dobrze niech się coś dzieje.
- 3 1
-
2017-07-31 00:12
No :) Zara, Top Shop albo takie AllSaints nie dadzą chyba rady.
- 0 0
-
2017-07-31 14:21
coraz głośniejsze nazwiska współpracują przy kampaniach reklamowych, za kilka lat jak z pewnością wzrośnie rozpoznawalność marki w Europie to będzie można się spodziewać prawdziwych fajerwerków
- 0 1
-
2017-07-31 14:25
Cierpliwości
Poczekajmy z ocenami do publikacji kampanii reklamowej, jednak czuję że będzie bomba :).
- 1 1
-
2017-08-11 14:39
(1)
Wiadomo coś kiedy będzie można zobaczyć kampanie w mediach?
- 0 0
-
2017-08-14 14:51
Efekt pewnie zaskoczy wszystkich, mam nadzieję że jak najszybciej.
- 0 0
-
2017-08-16 08:43
Czekamy
Będzie pewnie całkiem niedługo ta kampania już dostępna, również nie mogę się doczekać. Nie ukrywam że oczekiwania są spore ;).
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.