• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia

Robert Kiewlicz
7 lutego 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Awaria sytemu rozliczeniowego Energi. Awaria sytemu rozliczeniowego Energi.

Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.



O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.



- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.

Energa aktualizuje system



Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.

W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:

  • zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
  • podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.

Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
20:07 11 LUTEGO 20

(7 opinii)

A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.
A propo ZE Energa. Otrzymałem dzisiaj rachunek, a na kopercie napis jak na zdjęciu. Ciekawe czy osoby, które mają rozliczenie rzeczywiste już mogą się rozliczyć. PS rachunek oczywiście wyższy.

Miejsca

  • Energa Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Zobacz także

Opinie (272) ponad 10 zablokowanych

  • dziwne!

    przed chwila placilem.

    • 2 16

  • co przyjdzie prezes i chce naprawić rachunki rzeczywiste

    to nie zdąża i musi odejść, taka cena za nieudolność i nieterminowość.

    • 26 0

  • Odsetki

    Mi naliczyli odsetki. Próbowałem to wyjaśnić, ale otrzymałem informację, że muszę zapłacić mimo wszystko i pisać pisma itd...

    • 23 1

  • Czyz nie

    Powinno to działać w dwie strony za każdy dzień zwłoki niższy rachunek ?!

    • 23 0

  • przez ich d**ilna strone, zagineła na 2 tygodnie nadpłata ale po interwencji sie ponownie pojawiła - tzn udzieliłem im kredytu

    • 30 1

  • Bałagan trwa od wielu miesięcy

    Ja już w ubiegłym roku nie byłam w stanie na bieżąco podawać odczytów...Z tego powodu dezaktywowano mi rozliczenia rzeczywiste-z powodu, uwaga....że nie podawałam na bieżąco odczytów! Po wielu mailach Oczywiście wbrew temu co sugeruje Pan Kopeć, otrzymałam z opóźnieniem faktury, już że 3 razy naliczono mi odsetki i obciążono kosztami wezwania do zapłaty. Dostęp do archiwum rozliczeń utrudniony, ciągle coś nie działa.....

    • 47 0

  • www

    Po cholerę zmieniali stronę na nową stara wersja działała bez żadnych problemów można było wszystko podać bez problemów i od razu po podaniu odczytu dostawało się potrzebne dane do przelewu a tak teraz trzeba czekać na fakturę żeby dokonać przelewu co za d**ile pozmieniali energa to stan umysłu

    • 47 1

  • Nawet nie chce mi sie czytac

    czegokolwiek o tej firmie.. państwo w państwie, robią co chcą, rachunki przysyłają juz przeterminowane i doliczaja odsetki, zalogować się na konto klienta jest trudniej niż włamać się do skarbca banku, błędy w odczytach spadają na barki klienta.. teraz, zapewniają że nie będzie obciążeń dla klienta.. pewnie że nie. Po prostu po naprawie awarii wysla zbiorcze faktury za rok czasu i trzeba będzie zapłacić na raz albo łaskawie rozloza na maksymalnie 3 raty. Wysylajcie ile wam się wydaje że zuzyliscie bo potem nie będzie z kim rozmawiać.. co to jest za firma... wrrr..

    • 59 0

  • Koniecznie trzeba wymienic prezesa

    • 37 1

  • Już poniosłem koszty! Dodzwonić się do nich to istna masakra a licznik leci i tracę pieniądze.

    Nie,nie mam darmowych połączeń i płacę za każdą minutę.
    I nie dostałem żadnych smsów i nikt mi nie oddzwonił jak zapewniali. Jak podadzą swoje wyimaginowane stany licznika na koniec miesiąca to podam ich do sądu. Bo swojego stanu podać nie mogę.

    • 51 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ludzie biznesu

Grzegorz Bierecki

Grzegorz Bierecki urodzony 28 października 1963 roku. Od 1990 prezes Fundacji na Rzecz Polskich...

Najczęściej czytane