- 1 Unieważniono przetarg na terminal zbożowy w Porcie Gdynia (29 opinii)
- 2 Alan Aleksandrowicz wiceprezesem Portu Gdańsk (73 opinie)
- 3 Czy w najbliższą niedzielę sklepy będą czynne? (45 opinii)
- 4 Każdy będzie na etacie? A zaczęło się od kurierów (111 opinii)
- 5 Jest umowa na czarter FSRU (17 opinii)
- 6 Energa z zyskiem za 2023 r. (71 opinii)
Recepcjonista z legendarnego hotelu najlepszy na świecie
Jędrzej Król, pracownik Sofitel Grand Sopot, został najlepszym recepcjonistą na świecie w konkursie organizowanym przez międzynarodowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych - AICR International. To już kolejny laur dla sopockiego hotelu, w ub. roku zdobyli trzecie miejsce.
AICR International zrzesza ponad 1 tys. członków z 18 państw. Podczas corocznych kongresów wyłaniani są laureaci konkursu World's Best Receptionist 2024. W tym roku spotkanie odbyło się na Lazurowym Wybrzeżu w Nicei, czyli w miejscu, gdzie przed 60 laty kierownicy recepcji reprezentujący najbardziej luksusowe hotele południowej Europy założyli Stowarzyszenie mające za główny cel podniesienie prestiżu pracy hotelarza oraz ich międzynarodowej integracji.
Recepcjoniści zakwalifikowani do finału z 17 państw świata - z Azji, Australii, Afryki, Europy - rywalizowali przez jeden dzień, przechodząc przez urozmaicone etapy zawodów (Front of House & Back of House Tasks).
EuroSkills 2023. 13 medali dla Polski
Finał został podzielony na dwie 10-minutowe scenki rodzajowe z aktorami. Jednak aby nie było zbyt łatwo, chodziło o... obsługę wymagającego gościa. Jury oceniało m.in. język ciała recepcjonistów, ich empatię, pracę pod presją czasu i wymagań gości, kreatywność, wiedzę oraz elokwencję. Kolejne zadanie służyło ocenie kompetencji Assessment Centre (przekazanie zmiany, odprawa kierowników przed ważnym eventem, przeprowadzenie rocznych ocen pracowniczych). Były też zadania pisemne, czyli tworzenie spersonalizowanych ofert pobytu, wypoczynku, potwierdzenia rezerwacji, odpowiedź na skargi czy opinie gości.
Zmagania obserwowało i oceniało 30 ekspertów branżowych z całego świata.
Recepcjonista z Sopotu trzeci najlepszy na świecie
W tym toku najlepszym w tej rywalizacji okazał się reprezentant Polski. Jędrzej Król na co dzień jest pracownikiem Sofitel Grand Sopot. Drugie miejsce zajął reprezentant Francji - Titouan Rolland z Chateau Du Berne, a trzecie recepcjonista z Nowej Zelandii - Maica Horigue z The Hotel Britomart.
Jędrzej Król jest już 7. reprezentantem polskiej sekcji w tym prestiżowym konkursie. W ubiegłym roku na podium stanął również pracownik Sofitel Grand Sopot. Krzysztof Studziński zajął wówczas trzecie miejsce.
Stowarzyszenie AICR Polska zrzesza 20 hoteli m.in. z Mazowsza, Pomorza, Śląska czy Wielkopolski. Na jego czele stoi Marcin Gałązka, dyrektor warszawskiego Sound Garden Hotel, pasjonat branży, hotelarz z wieloletnim doświadczeniem zdobytym na polskim oraz zagranicznym rynku.
Miejsca
Opinie wybrane
-
2024-03-04 16:12
(4)
Gratuluję. Cały personel zasługuje na pochwałe
- 123 2
-
2024-03-04 16:46
Szczegolnie kucharze co za najnizsza krajowa tam robia buahaa yyhhyy (3)
- 8 3
-
2024-03-04 18:05
teraz kolej na szparagi - szukamy najlepszego szparagowego z Gdańska :) (2)
wykrztałocona elyta Gdańska
- 5 8
-
2024-03-05 19:06
A ty gdzie się wykształciłeś przez "rz"? Hahaha
- 1 0
-
2024-03-05 02:17
Mamy dyplomy MBA, spokojnie twoja rozczochrana.
- 2 1
-
2024-03-04 16:31
(4)
Super, kariera przed chłopakiem
- 87 5
-
2024-03-05 14:13
recepcjonista w hotelu pracuje za minimalną na zleceniu, odwala polowe roboty, a dyrektor do kieszonki 30k miesiecznie
- 3 0
-
2024-03-04 20:48
Za 2500 na rękę ? Kariera w recepcji ? Nieśmieszny żart (2)
- 10 3
-
2024-03-04 23:18
(1)
chyba euro?
- 2 3
-
2024-03-05 13:20
Chyba jednak nie
- 3 0
-
2024-03-04 14:05
Jak Król to Król. Gratulacje :-) (2)
- 144 2
-
2024-03-04 16:10
Gratulacje (1)
Gratulacje dla Pana Recepcjonisty. Byłam w tym hotelu i mogę potwierdzić klasę personelu.
- 13 0
-
2024-03-05 04:07
Krul
Jest tylko jeden JKM
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.