- 1 "Uśmiechnięty" kolos w Porcie Gdynia (55 opinii)
- 2 Historia o "Gdyńkongu" uderza w Port Zewnętrzny (116 opinii)
- 3 Blisko 28 mln zł za 4 kluby fitness (59 opinii)
- 4 Zużywamy coraz więcej energii (87 opinii)
- 5 Gra Manor Lords światowym hitem (46 opinii)
- 6 Czy jesteśmy gotowi na jawność płac? (189 opinii)
Social Media Show już w marcu w Starterze
Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nasze życie, zarówno społeczne, jak i biznesowe. Umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi - twierdzą organizatorzy Social Media Show i dlatego już po raz szósty zapraszają na imprezę, która temu zbliżeniu ma pomóc.
Już 21 marca w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości Starter, odbędzie się VI edycja popularnego Social Media Show. Tym razem powraca w lekko odświeżonej, jednodniowej formule. Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych. Kaloryczne prezentacje czy tłuste przykłady znajdą dla siebie nie tylko eksperci, którzy na co dzień pracują z social mediami, ale również ci, których ten temat fascynuje. Zaproszeni prelegenci przez cały dzień otwierać będą kolejne drzwi do tego niesamowitego świata.
W gronie ekspertów, którzy podzielą się wiedzą na temat nowych mediów, znajdzie się Monika Czaplicka, autorka książki "Zarządzanie kryzysem w social media". Tym, którzy choć trochę śledzą wirtualny świat, nie trzeba jej przedstawiać. Na co dzień prowadzi bloga o marketingu w mediach społecznościowych oraz marketingu online, gdzie przekazuje obszerną wiedzę dotyczącą kryzysów w social media. Czaplicka dobrze wie, jak prowadzić komunikację i sprzedawać w sieci. Ma też najszybszy w branży radar na kryzysy i błędy, szczególnie najpopularniejszych marek.
Swoją wiedzą podzielą się też przedstawiciele IKEA Polska.
- Myśl globalnie, działaj lokalnie - to wizja, która przyświeca naszym działaniom marketingowym. Doskonale wiemy, że nawet pozornie małe kroki mogą mieć ogromny wpływ - mówi Patrycja Krogul z IKEA Polska.
- Wydaje się, że globalność i lokalność się wykluczają? To tak, jakby powiedzieć, że sprzedaż i marketing nie mają ze sobą nic wspólnego - dodaje Blanka Gniewkowska z IKEA Polska. Obie panie podczas Social Media Show opowiedzą o lokalnym marketingu w międzynarodowej korporacji.
A o TheMuBa opowie specjalistka o PR Marta Szadowiak. A co to takiego TheMuBa? To prawdziwy teatr, który można oglądać w internecie. Na platformie (skrót od Theatre Music Ballet) pokazywane są na żywo spektakle i koncerty. Internauci, kupując bilet w cenie od 19,90 zł mogą uczestniczyć w spektaklach live lub mieć dostęp do nagrania przez cały weekend po premierze. W ten sposób mają szansę zobaczyć sztukę, nie ruszając się z domu. Dodatkowo, pokazywane są kulisy produkcji i przygotowania aktorów do występu. Za realizacją tego innowacyjnego projektu, czyli live teatru stoją: Borys Szyc, Jarosław Kuźniar oraz Marek Maślanka.
Social Media Show nie mógłby się odbyć bez rozbudowanej części praktycznej. O angażowaniu fanów na Instagramie i Facebooku na przykładzie marki Reserved, opowie Monika Kapłan, Global Marketing Director w spółce LPP. Jak media społecznościowe to i Influenerzy. Jak marki powinny zabezpieczać się przed współpracą z gwiazdami sieci? Opowie o tym naczelny prawnik internetu - Tomasz Palak z Profit Plus.
Organizatorami wydarzenia są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości Starter oraz Miasto Gdańsk. Głównymi sponsorami wydarzenia są ClickMeeting oraz Krusel. Więcej informacji na: sms.inkubatorstarter.pl
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (13)
-
2019-03-07 07:04
jaka szkoda, że
tylu użytkowników robi z mediów społecznościowych toaletę internetu ...
- 0 1
-
2019-03-06 12:29
"Do Gdańska przyjadą osobistości, które od lat kreują w Polsce trendy w mediach społecznościowych" (1)
"osobistość to rzeczownik, rodzaj żeński - osoba wybitna, ważna"
Przepraszam bardzo, ale to nie są żadne osobistości i nigdy nie będą.- 5 0
-
2019-03-06 12:51
Kreowanie sztucznych pseudo Social Mediowych spotkań.
Gdzie podział się Social Media Convent? To była impreza warta wydania kilku pln. Całe szczęście jest jeszcze I love Marketing w stolicy. Chociaż mam wrażenie, że lada edycję zmieni się formuła tej imprezy.
- 0 1
-
2019-03-05 12:50
40-latek (3)
Jak patrzę na młodych ludzi.. To wszystko takie to wirtualne... Poznać dziewczynę na Facebooku lub innym portalu. A kiedyś to się trzeba byli starać.. doceniać, miłować a teraz wszystko przez socjal media idzie. A potem się dziwisz że z tą nie wyszło z tamtą też nie, ale co tam mam jeszcze 70 innych na Facebooku..
- 10 1
-
2019-03-05 14:09
Olej to (1)
Lepiej dla Ciebie. Młodzi teraz to nic nie umieją
- 5 0
-
2019-03-06 07:35
Młodzi nic nie umieją? Ciekawe kto ich wychowywał, bo zdaje się że wasze pokolenie. Wasi dziadkowie mówili o was to samo. Od dwóch pokoleń schodzimy na psy ;)
- 1 1
-
2019-03-05 18:00
Typowe pitolenie trzy po trzy... Kiedyś to się listy wysyłało, a dziewczyny poznawało po ogłoszeniach w gazecie. Brzmi znajomo? Facebook służy do kontaktu, cała reszta pozostaje bez zmian.
- 2 2
-
2019-03-06 06:55
"Media społecznościowe (...) umożliwiają wymianę informacji i zbliżają ludzi."
Pierwsze tak, drugie nie.
- 6 0
-
2019-03-05 16:30
W jakim jezyku ta nazwa?
- 7 0
-
2019-03-05 16:24
A gdzie konon i major ogółem?
Przepraszam, że tak powiedzialem- 4 0
-
2019-03-05 16:18
Kolejne bicie piany i tylko jeden dzień ... Nauczcie młodych żyć realnie, a nie wirtualnie ...
- 12 0
-
2019-03-05 15:22
Czy jak zwykle wniosek będzie taki że zdania są podzielone ?
- 3 0
-
2019-03-05 14:08
A będzie Pan ze słuchawką w uchu
I będą go nazywać wizjoner i będzie opowiadał jak żyć, albo jakie produkty mamy kupować, żeby być na topie ?
- 13 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.