stat
Wydarzenie już się odbyło

Sprzedaj ofertę! Jak sprzedawać więcej dzięki sile internetu? - Łukasz Kruszewski

Szkolenie stanowi bogate źródło informacji na temat możliwości promocji Twoich ofert nieruchomości. Odpowiada na pytanie, jak wygląda rynek serwisów nieruchomości, dostępnych form promocyjnych i skuteczności. Jak zachowują się klienci i na co zwracają uwagę. Wreszcie, jak maksymalizować efektywność promocji dzięki skutecznej analizie kosztów oferty. Szkolenie przez analizę różnego rodzaju narzędzi i form wyróżnień (w tym tych niestandardowych) wzbogaci Twoje kompetencje w zakresie ich skutecznego wykorzystywania.

Arena Mówców

lut 28

piątek, godz. 10:00 - 18:00

Gdynia,
bilety 199-499 zł
przedsprzedaż 149-399 zł
Kup bilet
Korzyści, które przełożysz na codzienną praktykę:

1. poznasz współczesne mechanizmy zachowania i konsumpcji treści klientów w Internecie, dzięki czemu będziesz wiedział z jakich działań zrezygnować, co koniecznie wdrożyć i na czym się koncentrować,

2. otrzymasz rzeczywiste, aktualne dane na temat technik i sposobów poszukiwania nieruchomości, co pozwoli Ci zweryfikować jakość bazy Twoich ofert, optymalizować ją (segmentacja bazy!) i skutecznie inwestować promocję,

3. przybliżę Ci główne modele strategiczne promowania ogłoszeń. Poznasz dostępne na rynku formy ich cenę oraz skuteczność a także taktyki wyróżniania. To wszystko sprawi, że będziesz mógł lepiej inwestować własne pieniądze.

4. poznasz przykłady płatnych i bezpłatnych form promocji, warunki dobrze zoptymalizowanej pod kątem promocji oferty oraz czynniki wpływające na popularność ogłoszeń. To wszystko sprawi, że wyróżnianie nigdy już nie będzie kłopotem.

Blok "Budowanie bazy": jak klienci szukają ogłoszeń nieruchomości, przegląd potencjału portali ogłoszeniowych i poprawnej struktury własnej bazy danych. jak klienci szukają ofert, leady, prospekty, poszukujący, jak segmentować bazę ofert nieruchomości, lejek sprzedaży na podstawie CRM,

Blok "Promocja ofert": jak budować misję i wizję, co to luka jakości, jak wykorzystać networking w sprzedaży. strategie i techniki promocji, Twoja strona internetowa, promocja na Facebooku, promocja w Google, konwertowanie kupujących na sprzedających,

Blok "Sprzedaj ofertę", praca warsztatowa: jak liczyć skuteczność i efektywność promocji, jak pracować na rekomendacjach, social selling w nieruchomościach, nowe technologie w nieruchomościach,

Szkolenie koncentruje się na praktycznych aspektach budowy szybko rotujące bazy ofert (potencjał sprzedaży), dostępnych narzędzi promocyjnych i wykorzystywaniu potencjału klientów z bazy CRM. Dodatkową wartość stanowi przegląd nowych technologii w nieruchomościach, które zwiększają jakość pracy i sprzedaży.

Koszt szkolenia to 326 zł netto płatne na podstawie wystawionej przez nas faktury.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    326 zł
- cena netto na podstawie faktury

Opinie

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Moim zdaniem

Ludzie biznesu

Janusz Jarosiński

Były prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia. Związany z tym przedsiębiorstwem na różnych...