Szkolenie Podstawy Copywritingu online na żywo, 8 godzin wykładu przez dwa dni, sesja pytań i odpowiedzi, dostęp do prezentacji, przykładów i ćwiczeń. Wydawany certyfikat uczestnictwa. Możliwość uzyskania dofinansowania.
Podobne wydarzenia
niedziela, godz. 11:00 - 14:00
Gdańsk,
Swing Revolution
bilety 120 zł
ulgowy 110 zł
ulgowy 110 zł
czwartek, godz. 8:50
Gdańsk,
Wyższa Szkoła Zdrowia w...
bilety 250 zł
ulgowy 150 zł
ulgowy 150 zł
Ten kurs przeprowadzi Cię krok po kroku od amatora do poczatkującego profesjonalisty. Dowiesz się, jak zacząć pracę jako copywriter, a przede wszystkim poznasz tajniki pisania tekstów różnego rodzaju i przeznaczenia. Autorski program poparty latami doświadczenia i kierunkowym wykształceniem! Bardzo bogaty wykład! Liczne przykłady oraz ćwiczenia!
Szkolenie Podstawy copywritingu to:
ponad 110 slajdów i 8 godzin wykładu, 15 przykładów autorskich tekstów, 15 ćwiczeń obejmujących pisanie nagłówków, tekstu blogowego krok po kroku, opisu produktu, postów na social media etc.,
To szkolenie jest idealne dla:
- osób chcących zostać copywriterem nawet niemających żadnego doświadczenia czy wykształcenia w tym kierunku!
- poczatkujących copywriterów szukających możliwości pogłębienia wiedzy, rozwijania umiejętności oraz mentoringu w pierwszych krokach kariery,
- copywriterów szukających możliwości usystematyzowania swojej wiedzy lub sprawdzenia swoich umiejętności.
Po tym szkoleniu będziesz w stanie:
- tworzyć krok po kroku dobre teksty blogowe,
- pisać przyciągające uwagę nagłówki i leady oraz skuteczne CTA,
- opracowywać sprzedażowe teksty na strony internetowe,
- pisać interesujące posty na media społecznościowe,
- pisać artykuły sponsorowane z różnymi sposobami wprowadzenia linku,
- pisać opisy produktów i kategorii produktów,
- wykorzystywać język korzyści w tekstach copywriterskich,
- opracowywać teksty dla wymarzonego odbiorcy w ramach storytellingu,
- stosować metodę AIDA oraz odwróconej piramidy,
- stosować przydatne, sprzedające zwroty w tekstach i unikać pustych, nic niewnoszących stwierdzeń.
Plan szkolenia:
1. Wstęp: kim jest copywriter? Umiejętności copywritera.
2. Copywriting: od czego zacząć?
3. Język korzyści w tekstach copywriterskich.
4. Narracja w tekstach copywriterskich.
5. Zasady SEO w copywritingu.
6. Teksty blogowe.
7. Teksty na strony internetowe.
8. Teksty sponsorowane i link building.
9. Teksty SEO: opisy kategorii, produktów.
10. Posty na social media.
11. Puste i magiczne słowa czego unikać, a co wykorzystywać w tekstach copy?
12. Złote zasady tekstów copywriterskich.
Szkolenie Podstawy copywritingu to:
ponad 110 slajdów i 8 godzin wykładu, 15 przykładów autorskich tekstów, 15 ćwiczeń obejmujących pisanie nagłówków, tekstu blogowego krok po kroku, opisu produktu, postów na social media etc.,
To szkolenie jest idealne dla:
- osób chcących zostać copywriterem nawet niemających żadnego doświadczenia czy wykształcenia w tym kierunku!
- poczatkujących copywriterów szukających możliwości pogłębienia wiedzy, rozwijania umiejętności oraz mentoringu w pierwszych krokach kariery,
- copywriterów szukających możliwości usystematyzowania swojej wiedzy lub sprawdzenia swoich umiejętności.
Po tym szkoleniu będziesz w stanie:
- tworzyć krok po kroku dobre teksty blogowe,
- pisać przyciągające uwagę nagłówki i leady oraz skuteczne CTA,
- opracowywać sprzedażowe teksty na strony internetowe,
- pisać interesujące posty na media społecznościowe,
- pisać artykuły sponsorowane z różnymi sposobami wprowadzenia linku,
- pisać opisy produktów i kategorii produktów,
- wykorzystywać język korzyści w tekstach copywriterskich,
- opracowywać teksty dla wymarzonego odbiorcy w ramach storytellingu,
- stosować metodę AIDA oraz odwróconej piramidy,
- stosować przydatne, sprzedające zwroty w tekstach i unikać pustych, nic niewnoszących stwierdzeń.
Plan szkolenia:
1. Wstęp: kim jest copywriter? Umiejętności copywritera.
2. Copywriting: od czego zacząć?
3. Język korzyści w tekstach copywriterskich.
4. Narracja w tekstach copywriterskich.
5. Zasady SEO w copywritingu.
6. Teksty blogowe.
7. Teksty na strony internetowe.
8. Teksty sponsorowane i link building.
9. Teksty SEO: opisy kategorii, produktów.
10. Posty na social media.
11. Puste i magiczne słowa czego unikać, a co wykorzystywać w tekstach copy?
12. Złote zasady tekstów copywriterskich.